تجزیه و تحلیل وب سایت سئو
تجزیه و تحلیل وب سایت به موتورهای جستجوگر بهینه سازی عالی
بهینه سازی وب سایت خود با استفاده از ابزار بهینه سازی SEO از وب سایت جستجوگر چک به رتبه بالاتر از دیگران در موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو زمان زیادی را طول می کشد. اما با روش مناسب و روش های متداول، پاداش دادن است. بدین ترتیب، افزایش دید شما از کسب و کار شما، باعث فروش بیشتر می شود. در اینجا چند چیز است که شما باید درباره جستجوگرها بدانید.
جزئیات از وب سایت SEO تجزیه و تحلیل برخی از عوامل تعیین SEO
کلمه کلیدی در توضیحات : موتورهای جستجو به وب سایت ها و صفحات وب کمک می کند که از کلمات کلیدی مورد استفاده در توصیف یک صفحه استفاده می کنند. به ویژه کلمات کلیدی در قطعه همانطور که در ابزار جستجوگرها دیده می شود . هنگامی که شما از کلمات کلیدی مناسب در توصیف یک صفحه استفاده می کنید، پس بهتر است که صفحه اول را در موتورهای جستجو اشغال کنید. اگرچه کلمات کلیدی نمی توانند شما را به طور مستقیم به صفحه اول گوگل ببرند مطمئنا شانس خود را افزایش می دهد. همچنین برای محدود کردن استفاده از یک کلمه کلیدی خاص در وبسایت خود، به عنوان بیش از حد همه چیز بد است.
کلمات کلیدی در H1 : H1 headers بخشی از موتور جستجوگر بهینه سازی است و نباید بیش از آنچه که مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده از کلمات کلیدی خود در تگ HI شما راه عالی برای کمک به کاربران خود برای پیدا کردن مطالب خود است. HI، کلمات کلیدی برچسب نباید بیش از مورد استفاده شوند، فقط یک یا دو درست است، بیش از حد استفاده نکنید، مگر اینکه موتورهای جستجو آن را هرزنامه را در نظر بگیرند. H1، برچسب ها اولین تصور را به هر کاربری می دهد که از آنچه صفحه شما می گوید بازدید می کند. H1، می توان گفت که تگ ها پذیرایی هر صفحه وب است، بنابراین کلمات کلیدی مناسب باید استفاده شوند.
کلید واژه در محتوا : هنگام نوشتن هر گونه مطالب در یک صفحه وب، آن را به عنوان یک پست وبلاگ، صفحه فروش و یا صفحه مربوط به ما تا آنجا که محتوا درگیر است، استفاده از کلمه کلیدی مناسب می تواند به شما کمک کند به بازدید کنندگان بالقوه شما. کاربران در جستجوی خدماتی در نوع موتورهای جستجوی به ویژه در مورد خدماتی که برای آنها تلاش می کنند، جستجو می کردند. هنگامی که شما این کلمات کلیدی را در محتوای خود جاسازی کرده اید، این کاربران به وب سایت شما هدایت می شوند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که چگالی کلمات کلیدی شما حداقل در اولین پاراگراف محتوای شما ظاهر می شود و سپس در محتوای شما تا 10 بار.
کلمات کلیدی در URL : تقریبا هر قسمت از صفحه شما که با کلمات مرتبط می شود، باید با کلمات کلیدی مورد نظر برای وب سایت شما بهینه سازی شود.آدرس سایت شما (به عنوان مثال، www.dentist.com) باید حاوی حداقل کلمات کلیدی شما باشد که می خواهید سایت خود را رتبه بندی کنید. کلید واژه در URL نه تنها صفحات وب شما را رتبه بندی می کند؛ به کاربران کمک می کند قبل از بازدید از لینک به راحتی اطلاعات مربوط به یک صفحه خاص را بخوانند. همانند وب سایت جستجوگر گوگل
همچنین مهم است قبل از خرید نام دامنه خود (URL) تحقیق کلید واژه را انجام دهید تا نیازی به تغییر آن بعد از چند سال نباشد.
تراکم: تراکم در اینجا فقط به این معنی است که چطور کلمهای مورد نظر شما در وبسایت شما نمایش داده شده است. تراکم کلمه کلیدی شما نباید چندین بار استفاده شود، مانند بیش از 15 بار. کلید واژه های کلیدی فقط باید یکبار در پاراگراف استفاده شود.
کلمات متا تگ: کلمات کلیدی برای متا تگ ها بسیار مفید هستند زمانی که شما کاربران را از بینگ و یاهو هدف قرار می دهند. هنگام نوشتن توضیحات متا تگ، لطفا از کلمات کلیدی مورد نظر خود در برچسب های متا استفاده کنید. آنها در Bing و یاهو بسیار مفید خواهند بود.
تصاویر: کاربران مانند تصاویر، آنها بسیار جذاب به چشم هستند. اغلب افراد اطلاعات را با استفاده از کلمات کلیدی خاص جستجو می کنند و تنها تصاویر بهینه شده با چنین کلمات کلیدی نشان داده می شوند. ضروری است که تصاویری که در یک وبسایت با کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده می کنید را ذخیره کنید.
پیوند به موقع: آنها همچنین بخشی از تجزیه و تحلیل SEO در یک وب سایت است، و کلمات کلیدی مورد نظر خود را در لینک ها در سایت خود اضافه کنید بسیار ضروری است.
کلمات کلیدی در تصویر Alt: یکی دیگر از فرصت های عالی برای بهینه سازی سایت شما در وب سایت جستجوگر گوگل برای موتورهای جستجو. تصاویر به کاهش میزان جست وجو کمک می کند و بازدیدکنندگان وقت زیادی را در وب سایت شما صرف می کنند. بنابراین اگر شما در سایت خود تصویری نداشته باشید، زمانیکه شما فکر میکنید در مورد اضافه کردن یک یا دو نفر از آنها. اطمینان حاصل کنید که در شرح تصویر قرار داشته باشید کلمه کلیدی مورد نظر خود را اضافه کنید این اجازه می دهد تا کاربران را از طریق وب سایت خود را با سهولت آسان.
عنوان طول / عنوان عنوان طول: طول عنوان توصیف شده است که بسیار دوستانه با موتورهای جستجو حداقل 50 و حداکثر 60 کاراکتر است. کاراکترهای عنوان در موتورهای جستجو به عنوان توضیحی درباره آنچه در مورد یک صفحه است، نشان داده شده است. در شرایطی که کاراکترهای عنوان کافی نیست، موتورهای جستجو فقط آن را با متن دلخواه خود جایگزین می کنند. سعی کنید حداکثر ممکن برای نوشتن یک عنوان جذاب و کافی طول کلمه، بازدید کنندگان از جستجو تمایل به آنها را جذب قبل از بازدید از وب سایت شما. عنوان خود را بسیار چشمگیر جذاب کنید که بازدیدکنندگان هنگام خواندن آن تماشا خواهند کرد.
طول شرح : همه چیز در مورد جستجوگرها دارای قوانین، دز و غیره است تا مطمئن شود که کار می کند. یکی از این استانداردها حفظ طول کلمه در هر توضیح است، یکی از آنها Meta description است. هر متا توصیفی در وب سایت شما باید حداکثر 156 کلمه داشته باشد. شرح به عنوان همیشه شامل کلمات کلیدی هدف شما عبارتند از: وب سایت تجزیه وتحلیل SEO که برای آن شما موتورهای جستجو را دوست دارید تا سایت خود را رتبه بندی کنید.
عنوان در یک صفحه: عنوان صفحه شما باید از ابتدای کلمه کلیدی هدفمندی شما را تحمل کند. این برای اطلاع دادن به تمام موتورهای جستجو است که خزیدن پست از وب سایت شما چه یک صفحه خاص است. مثال زیر کمک خواهد کرد؛
<title> تأیید کننده مجوز دامنه – pa da checker – seo website </ title>
طول محتوا : محتوا پادشاه است، مواد خود را نشان دهنده نام تجاری شما و آنچه که در وب سایت شما در مورد یک صفحه است. محتویات می تواند پست وبلاگ یا مقاله در سایت شما باشد ممکن است بسته به هدف وب سایت شما بسته به نوع فروش باشد. مهم نیست که مهمترین چیز این است که محتویات یک کلمه مشخص طول می کشد و حداقل 50 کلمه و بالاتر است. IT توصیه می شود که گوگل و سایر موتورهای جستجو به وبسایت هایی با محتویات بالغ بر 400 کلمه اعتماد کنند.
اگر چه طول کلمه مهم است، اگر این مطالب منحصر به فرد و آزاد از سرقت ادبی و قابل خواندن است، عالی است. محتوای آن 50 کلمه یا 500 کلمه باشد محتوا باید حاوی کلمات کلیدی شما باشد.
طول URL: یک پیوند به هر صفحه باید حداکثر 75 کاراکتر داشته باشد تا موتورهای جستجو به راحتی بتوانند پست و اطلاعات را از آن صفحه به دست بیاورند. با استفاده از فقط سه کلمه تقسیم شده مانند چشم خدا، برای موتورهای جستجو بسیار ساده خواهد بود. حتی با محدودیت 75 کلمه، URL شما بسیار آموزنده است و پیامی از صفحه ای که منجر به بحث در مورد آن می شود را می دهد.
کلمات کلیدی در عنوان: شما ممکن است وسوسه برای اضافه کردن کلمات کلیدی مورد نظر خود را چند بار در عنوان خود، اما این کاملا خاموش برای یک موتور جستجو است. برخی از موتورهای جستجو جستجو، کلمات کلیدی چندگانه در عنوان به عنوان هرزنامه. هنگامی که این اتفاق می افتد شانس خود را با رتبه بندی بالاتر از آن کلمات کلیدی بسیار کوچک می شود.
كليد كليد در محتوا: همانند كلمات كليدي در عنوان، با استفاده از کلمات كليدي بسيار زياد در محتواي خود در يك پاراگراف، مجازات موتورهاي جستجو را جبران مي كند كه رتبه بندي پاييني براي اين صفحه با كلمات كليدي دارد. کلمات کلیدی هدفمند در محتویات شما نباید بیش از 15 باشد. اگر به جلو بروید، این قانون را نقض می کنید، و سپس رتبه بندی شما بسیار کوچک خواهد بود.
کلمه کلیدی در توضیحات : هشدار دیگری در مورد چسباندن کلمات کلیدی، این بار در توضیحات است. کلید واژه یک منطقه خطر را پوشانده است و نباید با آن رنگ بندی شود زیرا می تواند صفحه شما را در آخرین صفحه موتور جستجو جستجو کند. توضیحات متا تگ شما در حدود 155 باید کلمات کلیدی شما باشد. این کلمات کلیدی نباید در چندین برابر باشد آنها چند بار ظاهر می شوند. کلمات کلیدی در توصیف متا تگ شما رتبه بندی بیشتری را افزایش نخواهد داد، اما توجه کاربران را به بازدید از وب سایت شما از موتورهای جستجو جلب خواهد کرد.
زمان بارگذاری صفحه: این به زمان لازم برای باز کردن یک صفحه زمانی که بازدیدکننده آن را کلیک میکند اشاره دارد. زمان بارگذاری صفحه، نرخ جستن خود را تعیین می کند، چه مدت یک بازدید کننده در وب سایت شما باقی خواهد ماند. اگر صفحه شما خیلی سریع شبیه به یک ثانیه یا 3 ثانیه به عنوان توصیه می شود، پس صفحه شما عالی است. سرعت بارگذاری را می توان با استفاده از برخی ابزار مانند Gzip بدست آورد. فایل ها در یک صفحه می توانند به اندازه کوچکتر کاهش پیدا کنند تا بتوانند صفحات را سریعتر به عنوان SEO تجزیه و تحلیل می کنند. Gzip بهتر است در فایل های CSS، HTML و JavaScript که بیش از 150 بایت هستند استفاده شود. در تصاویر بر روی یک صفحه، ابزارهای بهتر برای استفاده در فشرده سازی و بهینه سازی تصاویر مانند Adobe Photoshop وجود دارد. شما می توانید تصویر را به عنوان محتوای وب از پانل ذخیره سازی فتوشاپ خود ذخیره کنید. این مشکل سرعت بار صفحه را حل خواهد کرد. یک چیز شگفت انگیز در مورد فشرده سازی اندازه تصویر شما با نرم افزار Adobe Photoshop این است که تصویر حتی پس از فشرده سازی آن نیز کیفیت آن را حفظ می کند.
Sitemap: اغلب کارشناسان SEO اغلب نقش سایت را در بهینه سازی موتورهای جستجو بازی می کنند. یک نقشه سایت درست همانند کار اصلی پردازش سایت شماست، مانند نقشه فکر می کند که موتورهای جستجو به وب سایت شما، هر صفحه و هر محتوایی حرکت می کنند. این ساختارهای هر بخشی از وب سایت شما را نشان می دهد و به عنوان یک راهنمای برای هر موتور جستجو که می خواهد با صفحات وب شما تعامل داشته باشد، عمل می کند. این نقشه سایت است که شما به موتورهای جستجو می گوید که کدام صفحه وب را برای فهرست بندی قرار دهید و کدامیک را به فهرست ندهید. همانطور که قبلا اعلام کرد سایت نقشه به عنوان راهنمای به موتورهای جستجو می کند. این به این معنی است که موتورهای جستجو به طور کامل بر روی سایت شما کور هستند و نیاز به راهنمایی هایی دارد که نقشه های سایت ارائه می دهند.
روبات : یک فایل متنی به نام robots.txt همانند نقشه سایت مهم است. هنگامی که متن ربات در وب سایت شما کار نمی کند، موتورهای جستجو ممکن است قادر به رها کردن صفحات وب سایت شما در محتویات باشند. هنگامی که این اتفاق می افتد، سایت شما در موتورهای جستجو از بین خواهد رفت، زیرا هیچ متن ربات برای موتورهای جست وجو در کجای خلوت وجود ندارد و زمان انجام این کار. متن ربات ممکن است در یک وب سایت حضور داشته باشد، اما به درستی کار نمی کند، اما ممکن است منجر به یک اثر مشابه f در موتور جستجو نشود. با کمک فایل متنی ربات، می توانید موتورهای جستجو را فرمان ندهید تا تصاویر را بر روی یک صفحه وب یا هر فایل دیگر که می خواهید حفظ کنید، ردیابی کنید. همه چیزهایی که شما انجام می دهید این است که محتوای محرمانه ای را که می خواهید موتورهای جستجو را از فایل متنی ربات خود رها نکنید، مسدود کنید.
گوگل آنالیز: این یک ابزار ایجاد شده توسط یکی از موتورهای جستجوی معروف جهان، گوگل است. تجزیه و تحلیل گوگل یک ابزار ساخته شده برای پیگیری ترافیک وب سایت خود را دریافت می کند، و از کجا می آیند از (کشور) تجزیه و تحلیل گوگل تجزیه و تحلیل هر گونه داده ها در وب سایت خود را به عنوان بازدید از بازدید، بازدید صفحه و بقیه. داشبورد تجزیه و تحلیل گوگل برای اندازه گیری موارد زیر تقسیم می شود:
مرور کلی کانال ها
رسانه های اجتماعی
ارجاعات (لینک ها)
ترافیک مستقیم
جستجوی ارگانیک (جستجوگرها)
جستجو پرداخت شده (PPC)
بررسی اجمالی
گوگل آنالیز یک ابزار مناسب برای هر صاحب وب سایت برای نظارت بر هر فعالیتی در سایت است. تمام اطلاعاتی که در وبسایت شما نیاز دارید، همان چیزی است که تحلیلگر Google در یک طبل طلا ارائه می دهد. این یک ابزار مفید برای وبلاگ نویسان است که هزینه های ترافیکی را پرداخت می کند تا مسیر ترافیکی را که از آن می آید و از آن می آید و بازده سرمایه گذاری برای هر دلار صرف می شود. تجزیه و تحلیل گوگل نه تنها یک ابزار برای مانیتور است که بازدید کننده از آن بازدید می کند؛ همچنین نشانه هایی را که هنگام بازدید می بینند نشان می دهد.
خبر خوب درباره ابزار تجزیه و تحلیل گوگل این است که فقط با نصب مناسب plug-in در وب سایت شما رایگان است؛