تولید محتوای گرافیکی

تولید محتوای گرافیکی

تولید محتوای گرافیکی

با گسترش روزافزون کسب و کارهای اینترنتی صاحبان مشاغل برای دیده شدن نیاز به تبلیغات گسترده تر و جذاب دارند . از آنجایی که آمارها نشان میدهد تصاویر گرافیکی و محتوای صوتی و تصویری بهتر از محتوای متنی در ذهن مخاطبان ثبت می‌گردد و مخاطبان بیشتری را جذب میکند، لذا بهترین گزینه برای شناساندن محصولات به بازار هدف خود خواهد بود. در این مقاله شما را با نحوه ی تولید محتوای گرافیکی آشنا خواهیم کرد.

تولید محتوای گرافیکی - گرافیک چیست؟

گرافیک چیست؟

گرافیک را می‌توان از چند منظر بررسی کرد اما از نظر لغوی به معنای ترسیم و نگارش می­باشد. هرچیزی مانند تصویر، نقاشی، رنگ­های مختلف که بر روی بوم، دیوار،.. ایجاد می­گردد را طراحی گرافیگی می ­نامند.

تولید محتوا

تولید محتوای گرافیکی

در این روزها عبارت تولید محتوا را شاید بسیار شنیده باشید، محتوا می‌تواند هرچیزی مانند بلیت کنسرت، فیش رستوران، تصویرهای کشیده شده بر روی بزرگراه‌ها و … را شامل می‌شود.

اما چیزی که در وب مهم است، تولید محتوا بصورت منحصر به فرد برای همان وب‌­سایت است. اگر محتوا متناسب با مخاطبان ایجاد نگردد مطمئنا نمی‌توانید به اهداف کسب و کارتان دست پیدا کنید.

تولید محتوا باید بصورت کاملا انحصاری برای آن کسب و کار تهیه و تولید گردد و هیچ گونه کپی برداری از سایت­های دیگر نباشد. از این طریق می­توانید مخاطبان سایت خود را راضی نگهداری و همچنین از موتورهای جستجو  امتیاز مثبت دریافت کنید.

تولید محتوا شامل تولید محتوا ویدیویی (تصویری)، تولید محتوای گرافیکی، پادکست (تولید محتوای صوتی) و تولید محتوا متنی در وب میباشد.هرکدام از این محتواها دارای استانداردهایی هستند که برای تولید آن باید یک استراتژی تدوین شود. حتما از متخصصین تولید محتوا برای کسب و کارتان استفاده کنید.

پیشنهاد سئوتگ: تقویم محتوایی؛ ایجاد تقویم تولید محتوا در ۳ گام و راهکارهای موفقیت آن

تولید محتوای گرافیکی

تولید محتوای گرافیکی

امروزه افراد علاقه بسیاری به جذب سریع مخاطب دارند و بدین منظور از گرافیک برای انتقال محتوا استفاده می‌کنند. محتوای گرافیکی مخاطبان بسیاری را جذب یک سایت می‌کند. تولید محتوای گرافیکی دارای اصول گرافیکی است که باید توسط کارشناس گرافیک تولید شود تا بازدهی لازم را داشته باشد.محتوای گرافیکی اگر جذاب باشد می‌تواند نرخ اشتراک گذاری بالایی را در شبکه­‌های اجتماعی داشته باشد. باید این موضوع را در نظر گرفت که اگر محتوای گرافیکی را در کنار محتوای متنی استفاده کنیم، کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت.

انواع محتوای گرافیکی در وب

  • عکس نوشته
  • اینفوگرافیک
  • اسلاید
  • اسکرین­شات
  • موشن­گرافیک
  • طراحی استیکر

کاربرد تولید محتوای گرافیکی

  • جذب تعداد زیادی از مخاطبان
  • اشتراک گذاری در شبکه­‌های اجتماعی
  • تبدیل مخاطب به مشتری ( افزایش نرخ تبدیل )
  • رتبه گرفتن در موتورهای جستجو
  • سهولت ارائه اطلاعت
  • خسته نشدن مخاطبین
  • ارائه مطالب زیاد در کمتر از چند دقیقه
دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس