سئوی موفق چه ارکانی دارد؟

سئوی موفق چه ارکانی دارد؟Reviewed by سئوکارحرفه ای سوتگ on Mar 3Rating: 5.0سئوی موفق چه ارکانی دارد؟صاحبان سایت های اینترنتی معمولا نیاز دارند تا زمینه های زیادی را برای بهبود سئوی خود در نظر بگیرند اما چهار مورد از مهمترین زمینه ها ، عبارتند از:بخش فنی سئو، محتوا و مطالب، سئوی داخلی سایت ،سئوی خارجی سایت
امروزه اینترنت به قدری پیشرفت کرده است و زندگی بشری را تحت تاثیر قرار داده است که تمامی کار آفرینان و صاحبان تجارت های مختلف به خوبی متوجه این امر شده اند که اگر می خواهند در دنیای تجارت عملکرد موفقی داشته باشند باید بر روی تجارت آنلاین خود تمرکز بیشتری داشته باشند و موفقیت یک تجارت آنلاین نیز شدیدا در گرو سئو می باشد. با استفاده از قدرت سئو، تجارت های آنلاین مختلف می توانند وب سایت خود را بیشتر در معرض رویت بازدیدکنندگان قرار دهند و از این طریق ترافیک بیشتری به وب سایت خود جذب نمایند و نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان وب سایت خود را افزایش دهند. اما مساله اصلی آن است که اکثر صاحبان کمپانی های مختلف و تجارت های دیجیتال تصور می کنند که مدیریت یک کمپین سئو کاری ساده است و دشواری های چندانی ندارد، اما بر خلاف تصور عمومی سئو کاری بسیار زمان بر و حساس است که نیاز به دقت و توجه فراوانی دارد و وقوع کوچکترین اشتباهی در انتخاب استراتژی های سئو و بکارگیری آنها می تواند نتایج معکوسی به بار آورد.

چهار مورد از ارکان داشتن یک استراتژی سئوی موفق

صاحبان سایت های اینترنتی معمولا نیاز دارند تا زمینه های زیادی را برای بهبود سئوی خود در نظر بگیرند اما چهار مورد از مهمترین زمینه ها ، عبارتند از :

  1. بخش فنی سئو ( Technical SEO ) : در این بخش شما باید به این نکته توجه کنید که محتوای شما ، چگونه توسط موتورهای جست و جو بررسی و فهرست میشوند . در این بخش شما باید تمام موانع موجود در سر راه ربات های گوگل را حذف کنید و مطمئن شوید که دسترسی سایت شما برای این ربات ها ، بدون مشکل باشد .
  2. محتوا و مطالب : محتوای موجود در سایت شما باید از کیفیت فوق العاده ای برخوردار باشد و سعی کند که جوابگوی نیاز های کاربران باشد . محتوای شما باید نهایت ارتباط را با زمینه کاری شما داشته باشد .
  3. سئوی داخلی سایت : در این بخش از سئو ، شما باید به بررسی و بهینه سازی محتوا و کدهای HTML سایت خود بپردازید . برای مثال استفاده از توضیحات متا ، کلمه کلیدی اصلی ، تگ های H1 و H2 و استفاده از برچسب های مناسب ، در این بخش قرار دارند .
  4. سئوی خارجی سایت :  در این زمینه ، شما باید برای سایت خودتان از روش های مختلف به کسب اعتبار بپردازید . تبلیغات در شبکه های اجتماعی و دریافت بک لینک از سایت های اثرگذار ، از نمونه های بارز سئوی خارجی سایت می باشد .

درست است که هر یک از این زمینه ها دارای پیچیدگی های خودش می باشد و حتی برخی از اوقات با سایر زمینه ها ایجاد تداخل میکند اما اگر شما بتوانید نقاط قوت و ضعیف خود را در مواجهه با این زمینه ها مشخص کنید ، میتوانید نهایت استفاده را از مفاهیم بیان شده در مورد آنها ، ببرید .

سئوکارحرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *