مجری دیجیتال مارکتینگ
مجری دیجیتال مارکتینگ
امروزه استفاده از دیجیتال مارکتینگ در کنار دیگر روش های بازاریابی رواج دارد. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی نوعی از بازاریابی است که به آن بازاریابی آنلاین نیز گفته می شود.
در این روش با استفاده از اینترنت و نیز با کمک گرفتن از سایر ابزارهای دیجیتال با سرعتی بالا و به گونه ای نزدیک با مشتریان ارتباط برقرار می کنید.
مشاور مجری و مدرس دیجیتال مارکتینگ شما را در آشنایی با استفاده از دیجیتال مارکتینگ یاری می رساند.
امروزه انقلاب اینترنتی و فناوری ارتباطات و اطلاعات، جهان را دگرگون کرده است. امروزه بیش از هر چیز دسترسی به اطلاعات بسیار آسان شده است.
با کمک اینترنت ارتباط با افراد دیگر در سراسر دنیا و تبادل متن، ویدئو و عکس با بسیاری از انواع رسانه ها امکان پذیر شده است.
دنیای دیجیتال روی تمام مفاهیم کسب و کار، همه ی مفاهیم بازاریابی و تمام مفاهیم آمیخته ی بازاریابی تاثیرگذار بوده است. خیلی از روندها و فرایندهای بازاریابی در دهه های اخیر دستخوش تغییرات گسترده شده اند.
به عقیده ی عده ای، توزیع فیزیکی، فروش و قیمت گذاری بزرگ ترین تاثیر را از این تحولات جذب می کنند، ولی در واقع، تمام عناصر آمیخته بازاریابی از این دنیای جدید تاثیر می پذیرند. با یک تعریف ساده از دیجیتال مارکتینگ می توان در این دنیای جدید به درستی گام برداشت.
بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ به نوعی از بازاریابی گفته می شود که با کمک اینترنت از طریق وب سایت ها، تبلیغات آنلاین، ایمیل های تبلیغاتی، پیامک های تلفن همراه و راه هایی از این دست انجام می شود. مشاور مجری و مدرس دیجیتال مارکتینگ به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا به نزدیک شدن به مشتریان و درک بهتر آنها برسند.
بهینه سازی موتور جستجو
یکی از مفاهیم مطرح در دنیای دیجیتال بهینه سازی موتور جستجو است. این کار کمک می کند تا یک سایت اینترنتی ارائه دهنده ی خدمات و محصولات بیشتر دیده شود.
سئوی سایت امروزه یکی از کلماتی است که بسیار شنیده می شود.
یکی از کارهایی که مشاور مجری و مدرس دیجیتال مارکتینگ می تواند انجام دهد یاد دادن مفهوم سئو است.
کاربران زیادی بلافاصله پس از اینکه سوالی در ذهن شان شکل می گیرد، در گوگل جستجو می کنند. در نتیجه بودن در صدر نتایج گوگل بسیار مهم است.
زیرا در هنگام نیاز کاربر، با ارائه ی محصول یا خدمت خود او را یاری می کنید. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ زیادی وجود دارد که به شما در بهینه سازی موتور جستجو کمک می کند. به عنوان مثال یکی از مهم ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، گوگل آنالیتیکس است.
گوگل آنالیتیکس مجموعه ی بسیار زیادی از گزارش ها را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب شما می توانید رفتار مخاطبان وب سایت خود را بررسی و تحلیل نمایید. گوگل آنالیتیکس نشان می دهد که هر یک از مخاطبان سایت از چه طریقی وارد وب سایت شده اند.
به این ترتیب شما می توانید در مسیرهایی که بیشترین مشتری را برای شما جذب می کند تمرکز بیشتری داشته باشید. و روز به روز بر تعداد مخاطبان و مشتری های خود بیفزایید.
استفاده از دیجیتال مارکتینگ برای چه کارهایی است؟
به طور کلی می توان گفت مشاور مجری و مدرس دیجیتال مارکتینگ می توانند کمک هایی زیادی به مدیران کنند.
استفاده از دیجیتال مارکتینگ کمک می کند تا به یک پایگاه داده از مشتریان فعال و مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنیم.
به این ترتیب می توانیم جریانی دائمی از ارتباطات را میان مشتریان و خود به وجود بیاوریم. هدف دیگر یا کار دیگری که می توان با دیجیتال مارکتینگ انجام داد، خدمات رسانی یا افزودن ارزش است.
یک وب سایت می تواند در بهبود بخشیدن به نوع تجربیات مشتریان در خرید از سایت ها کمک کنند. و در نتیجه منجر به افزودن ارزش به کسب و کارها بشوند. باید استراتژی بازاریابی دیجیتال و الکترونیکی به عنوان یک استراتژی شبکه ی تبادل اطلاعات در نظر گرفته شود.
یک مشاور مجری و مدرس دیجیتال مارکتینگ باید با کسب و کارهای مختلف آشنا باشد و بداند که دیجیتال مارکتینگ چطور می تواند به کسب و کارهای مختلف کمک کند تا رونق بگیرند.
زیرا مدرس دیجیتال مارکتینگ به خوبی می داند که چرا کسب و کارها به استراتژی های بازاریابی دیجیتالی نیاز دارند.
یک مدرس دیجیتال مارکتینگ خوب علاوه بر اینکه باید بر تمام مفاهیم دیجیتال مارکتینگ تسلط کافی داشته باشد، باید بداند که آموزش خود را از کجا شروع کند و در چه نقطه ای این آموزش را به پایان برساند.زیرا ترتیب یادگیری در آموزش دیجیتال مارکتینگ اهمیت بالایی دارد.