مشاوره سئو

وقتی فردی مشاوره سئو را در گوگل جستجو میکند به احتمال قوی میداند سئو چیست و چه اهمیتی دارد. اما امروزه نوع کارکرد سئو و آنچه که افراد از آن اطلاع دارند متفاوت شده است.

امروزه تجربه کاربران بر روی  سئو وب سایت تاثیر بسزایی دارند. بنابراین مفهوم عام و کلی سئو و بهینه سازی سایت نمی تواند بیانگر دقیق اهداف شما باشد. روز به روز اهمیت سئو و بهینه سازی وب سایت برای صاحبان وب سایت ها بیشتر احساس می شود و اهمیت دریافت مشاوره سئو از الزامات اساسی برای پیشرفت هر کسب و کاری است.

 

مشاوره سئو چیست ؟

برای پیدا کردن راهتان در مسیر سئو بد نیست که بتوانید از کمک متخصصان استفاده کنید .

برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو هر روز رقابت سنگین تر می شود چون همه به ارزش در صفحه اول گوگل بودن پی برده اند و هر چه این رقابت سخت می شود جزئیات برای برنده شدن این رقابت بیشتر می شود .

در هر کاری اگر با کاردان آن مسیر را طی کنید احتمال بهتر به نتیجه رسیدن بیشتر است در زمینه سئو نیز داستان به همین شکل است.

وقتی شما پیش وکیل برای مشاوره وکالت می روید می خواهید بدانید که از چه مسیری بهتر است پرونده خود را پیگیری کنید البته در اینجا شما تصمیم دارید که خودتان مسیر را طی کنید و وکیل فقط به شما مشاوره می دهد که به چه صورتی بهتر است کار خود را انجام دهید تا راحت تر به نتیجه برسید اینجا به وکیل خود وکالت نداده اید و شما انتخاب می کنید که مسیر را به شکلی که او می گوید انجام دهید یا روش دیگری را در پیش بگیرید.

مشاوره سئو یعنی پیش یک ادم خبره در سئو بروید اهداف خود در مورد سئو را با او مطرح کنید و او به شما پیشنهاد دهد که چه کارهایی برای شما مناسب است . همیشه مشاوره گرفتن در هر کاری از خبره آن کار ایده خوبی است .

 

مشاور سئو کیست؟

مشاور سئو کسی است که می تواند هدف پروژه شما را کامل بررسی کند، رقبا شما را آنالیز کند و به شما پیشنهاد دهد بهتر است مسیر بهینه سازی سایت (سئو) برای موتور جستجو را چگونه طی کنید.

مشاور سئو کسی است که در مورد سئو به روز است و نمونه کارهای سئو زیادی دارد، کسی که می خواهد به شما مشاوره بدهد باید تجربه شکست و موفقیت داشته باشد و هر دو مسیر را بداند کسی که فقط سئو بداند و تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد مشاور سئو محسوب نمی شود سئوکار محسوب می شود بهتر است انجام سئو را به او بسپارید.

می دانیم هدف اصلی و نهایی هیچ کسی موتور جستجو نیست. در اصل هدف ما مخاطبانی هستند که از طریق موتورهای جستجو وارد سایت می شوند  SEO (خلاصه عبارت  Search Experience Optimization) به معنی بهینه سازی تجربه کاربر هنگام جستجو می باشد.
هدف اولیه از فعالیت های سئو و بهینه سازی وب سایت کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو است. اما هدف اصلی افزایش ورودی مخاطبان  واقعی به سایت است، افزایش بازدید می تواند موجب افزایش میزان فروش و یا بهبود نرخ جذب تبلیغات شود. در این لحظه است که نقش یک مشاور سئو مشخص می شود.  داشتن مشاوره سئو حرفه ای برای وب سایت ها از مزیت رقابتی بالایی برخوردار است.

چه زمانی به مشاوره سئو نیازمندیم

هر کسب و کاری که دوست دارد در دنیای مجازی فعالیت داشته باشد باید همیشه از خدمات سئو باخبر باشد و از مشاور سئو و یک متخصص سئو (Seo Consultation) استفاده کنند و همیشه یک مشاوره seo برای سایت خود به همراه داشته باشند. مشاور سئو در هر لحظه از زمان وظایف متفاوتی دارد، بنابراین این زمان و شرایط وب سایت است که مشخص می کند چه زمانی باید از خدمات مشاور سئو استفاده کنیم.

در ابتدای راه اندازی وب سایت یک مشاور سئو می تواند به شما در انتخاب اسم، نام دامنه، انتخاب شرکت طراحی سایت، نوع هاست و خدمات ارائه دهنده هاست و بایدها و نبایدهای طراحی وب سایت شما کمک کند و تیمتان را رهبری و مدیریت کند. اقدامات مشاوره سئو بستگی به هر سایت می تواند کاملا متفاوت باشد. مشاوره قبل از طراحی وب سایت به شما در تعیین استراتژی و اهداف، کمک ویژه ای خواهد کرد.

یا ممکن است شما پروژه ای دارید که کاملا جلو رفته و در جایی دچار مشکل شده اید حرکت کلمات در گوگل را تجربه نمی کنید باز هم ما به شما پیشنهاد مشاوره سئو می دهیم.

اهمیت مشاور سئو

مشاور سئو چه اهمیتی دارد؟ همانطور که قبلا گفتیم دیده شدن در موتور جستجوی گوگل به طور مستقیم روی کسب و کار شما تاثیر خواهد گذاشت. اگر خریدار اطلاعات خاصی که دنبال آن است را در سایت شما پیدا نکند از سایت بیرون می آید و به یک سایت دیگر روی می آورد.

مشتریان احتمالی امروزه برای پیدا کردن کالای خود به موتور جستجوی گوگل روی می آورند پس شما هم به صورت خیلی واضح باید برای سایت خود رتبه بالایی بدست بیاورید.
درست است که شما میتوانید خودتان با خواندن یک مقاله آموزش سئو دست به بهینه سازی سایت بزنید اما برای اینکه به نتیجه دلخواه برسید باید زمان زیادی را سر آزمون و خطا صرف کنید.

مشاور سئو با بررسی سایت شما و تجربیاتی که در سال های فعالیت خود کسب کرده است میتواند مسیر موفقیت سئو را برای شما مشخص کند. اگر شما در ابتدای کار با یک مشاور سئو صحبت کنید نه تنها سریع تر به نتیجه خواهید رسید بلکه در هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

مشاوره آنلاین سئو

شاید کسب و کار شما در شهر یزد باشد اما بخواهید با یک شرکت در شهر اصفهان همکاری کنید. اما شما دوست ندارید که تلفنی این کار را انجام بدید و نمیتوانید برای جلسه مشاوره حضوری به اصفهان سفر کنید. خوشبختانه شما آپشن مشاوره آنلاین را در پیش رو دارید.مشاوره آنلاین به دو صورت انجام میشود از طریق واتس اپ شرکت سئوتگ و از طریق تماس تصویری. برای اینکار ابتدا با سئو تگ تماس بگیرید و نحوه ای که میخواهید مشاوره آنلاین دریافت کنید به کارشناس ما اعلام کنید.

مشاوره آنلاین سئو به خصوص در زمان شیوع ویروس کرونا با بهترین نحو انجام می شود. و یکی از پیشنهادات سئو تگ به کسب و کارهای علاقه مند به همکاری است. چرا که قبل از هر چیز سلامت شما اولویت ماست.

مشاوره رایگان سئو

بسیاری از شرکت های سئوکار قبل از اینکه با شما قراردادی مبنی بر انجام سئو سایت ببندند برای شما به صورت حضوری یا تلفنی یک جلسه مشاوره رایگان می گذارند.

در این جلسه شما به راحتی می توانید تمام سوالات خود را بیان کرده و تمامی راهنمایی ها و پیشنهادات این شرکت را بررسی کنید. اینکه سئو سایت شما چقدر سخت خواهد بود. با چه کلماتی امکان حضور در صفحه اول گوگل وجود دارد، همه و همه در این جلسه قابل بحث هستند. اگر شرکت شما سایتی ندارد پیشنهادات طراحی سایت نیز مطرح خواهد شد.

گرفتن مشاوره در خصوص سئو، حتی از خود آن نیز مهم تر است. سئو تگ  مواردی داشته که بعد از بررسی کسب و کار به این نتیجه رسیده که این تجارت اصلا نیازی به سایت و سئو سایت ندارد (مثلا فرش فروشی که بدون سایت در حال حاضر درآمد میلیاردی دارد)، این فرد هزینه ای که باید برای سئو بکند از سودی که از این روش بدست میاورد بیشتر خواهد بود.

یا کسب و کاری که مشتریان خیلی کم، رقبای خیلی قوی و سرمایه اولیه کمی دارد. چنین شرکتی برای به نتیجه رسیدن و سود دهی نیاز به چند سال سرمایه گذاری روی سئو دارد، ممکن است صاحبان این کار پس از شنیدن نظر مشاوران تصمیم بگیرند از سئو استفاده نکنند.

تیم سئو تگ در جلسات مشاوره رایگان سئو با صداقت کامل جوابگوی تمامی کارآفرینان گرامی است.

وظایف و مسئولیت های مشاور SEO

وظایف مشاور سئو شما خیلی به قرارداد سئو و اینکه با هم روی چه مدل مشاوره ای توافق کرده اید باز می گردد. سایز پروژه هم در تعیین این وظایف بی تاثیر نیست در ذیل به تعدادی از وظایف پایه ای که برای یک مشاور سئو وجود دارد اشاره شده است .

  • برنامه ریزی استراتژی سئو، توسعه و پیاده سازی
  • تلاش برای بدست آوردن ترافیک ارگانیک و به حداکثر رساندن ROI
  • تحقیق کلمات کلیدی به طور منظم
  • شناسایی KPI های کلیدی SEO
  • اعمال تکنیک های On-Page SEO و Off-Page SEO
  • کنترل Redirectها، نرخ کلیک، نرخ جستجو و سایر KPI ها
  • تهیه و ارائه گزارش ها به صورت منظم و متوالی
  • شناسایی persona مخاطب برای هدف قرار دادن بهتر مخاطبان
  • شناسایی مشکلات و کمبودها و ارائه راه حل های به موقع
  • ارائه پیشنهادهایی برای بهینه سازی فرآیند و بهره وری
  • همکاری با برنامه نویسان وب و تیم های بازاریابی برای اجرای صحیح بهترین شیوه های SEO
  • بروز بودن با آخرین تکنیک های سئو و الگورتیم های گوگل و بهترین روشها در بازاریابی دیجیتال و مارکتینگ
  • مدیریت هزینه های وب سایت شما برای سئو و تبلیغات در اینترنت
  • بررسی کامل رقبا، مشتریان و محصولات شما برای ایجاد مزیت های رقابتی در وب سایت
  • بهینه سازی صفحات و ساختار سایت شما از جمله بهینه سازی محتوا
  • مشاوره و یا ایجاد صفحات فرود برای کلمات کلیدی مورد نظر
  • ویرایش محتوای سایت برای جذب مخاطب بیشتر در سایت
  • هدف گذاری صفحات اصلی سایت، مقالات، تماس با ما و …
  • بررسی و تحلیل خطاهای موجود در سایت و بر طرف سازی خطا ها و ریدایرکت در صورت نیاز
  • پیاده سازی تکنیک های سئو محلی
  • نوشتن یک نقشه راه مشخص برای کسب و کار شما
  • بررسی دقیق رقبا و مشخص کردن عامل های موفقیت آنها
  • مشخص کردن فرصت ها و تهدید ها و اطلاع از آپدیت های جدید موتوهای جستجو
  • استاندارد سازی کدهای صفحات
  • آشنایی و تسلط بر نرم افزارهای تحلیل از سئوی گوگل و دیگر شرکت ها
  • تعیین استراتژی لینک سازی داخلی و خارجی
  • رعایت استاندارد ها و اصول سئو

و …

معیارهای مهم در انتخاب مشاور سئو

باتوجه به اینکه ضرورت وجود مشاوره سئو مشخص و وظایف آن تعیین گردید. شاید مهم ترین معضل و مسئله این باشد که چطور مشاوره سئو انتخاب کنید؟ چه معیارهایی را برای این انتخاب در نظر بگیریم؟

ما در اینجا به برخی از متریک هایی که شما را در انتخاب هرچه بهتر مشاور سئو هدایت می کنند اشاره می کنیم:

  • داشتن تجربه به عنوان مشاور SEO یا فعالیت های مشابه
  • داشتن تجربه برنامه ریزی و اجرای استراتژی های موفق SEO
  • نمونه کارهای موفق در SEO
  • داشتن تجربه تجزیه و تحلیل وب، بازاریابی و توسعه کسب و کار
  • داشتن دانش فنی HTML ، CSS ، JavaScript
  • امکان تجزیه و تحلیل داده ها و ارائه توصیه های مبتنی بر شواهد
  • مذاکرات خوب
  • مهارت های متفکر منتقد و حل مسئله
  • مهارت های مدیریت زمان خوب
  • مهارتهای عالی بین فردی و ارتباطی

 

 

 

 

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس