سئوسایت و تبلیغ در گوگل

سئوسایت و تبلیغ در گوگل

براساس تجربه سئو کارهای با تجربه تبلیغات در گوگل بصورت مستقیم تاثیری بروی سئو ندارد اما با توجه به افزایش ورودی کاربران از سایت گوگل و همچنین افزایش بازدید سایت در نهایت باعث ارتقاء رتبه گوگل خواهد شد . پس از مدتی نام شرکت شما به یک برند تبدیل میشود و افراد از میان نام سایر رقبا در گوگل سایت شما را انتخاب میکنند .

یکی از مهم ترین بخش هایی که در گوگل وجود دارد گوگل ادوردز می باشد که نیم بیشتری از تبلیغات گوگل در این بخش صورت می گیرد. این بخش از گوگل می تواند با تبلیغات اینترنتی در گوگل لینک هایی که برای شما دارای اهمیت می باشند را در صفحات نخست موتور جستجو قرار داده و آن ها را در مکان های خاص برای کاربران نمایش دهد.

در حقیقت تبلیغات در گوگل و شیوه کاری گوگل ادوردز اینگونه می باشد که کاربران می توانند با مشخص کردن کلمه کلیدی که در نظر دارند عبارتی را که می خواهند مشخص کرده و نرخ CTR کلمه مورد نظر خود را از جانب گوگل مشخص کرده و در نهایت اقدام به تبلیغ کلمه کلیدی و لینک مورد نظر شما در گوگل نماید.

شاید در ظاهر این کار چندان مسمر ثمر نباشد اما باید بدانید که این موضوع برای بسیاری از وب سایت ها که رقبای بسیاری دارند از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و در حقیقت یک سکوی پرش برای سایت های تازه تاسیس است.

تبلیغات گوگل این امکان را به مدیران وب سایت ها می دهد تا با نمایش دادن محصولاتی که می خواهند با استفاده از کلمات کلیدی مناسب در صفحه نخست گوگل خود را نشان داده و بدین وسیله کاربران را مجاب نماید که به سایت آن ها وارد شوند بنابراین این سوال برایتان پیش خواهد آمد که آیا تبلیغات گوگل برای سئو مفید است ؟

خودتان چه فکر می کنید اینکه بتوانید به کمک تبلیغات سایت خود را به صفحات نخست گوگل برسانید و کاربران را مجاب کنید که به سایت شما وارد شده و از خدمات و اطلاعات سایت شما بهره مند شوند نمی تواند به سئو سایت کمک کند و بر روی آن تاثیر گذار باشد؟

۲ نظریه در جهان مطرح می باشد:

یک : اینکه سایتی که ادوردز رفته حتما محتوا و یا خدمات خوبی نداشته
دو : سایتی که گوگل از آن برای نمایش در نتایجش پول دریافت کرده حتما از جایگاه مناسبی در فضای واقعی نیز برخوردار نبوده
نتیجه» پس گوگل میگوید بگذارید پول بدهد تا آن سایت را نمایش دهم؛ این سایت که پول داده بعد از این هم باید پرداخت کند.حالا کمی ماجرا عوض شد، هرچند گوگل همیشه این موضوع را رد کرده است.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس