سئوکار حرفه ای سئو تگ

سئوکار حرفه ای سئو تگ پیشرو در سئو وب سایت

اخرین مطالب
چگالی کلمات کلیدی چیست؟و ابزارهای مفید برای بررسی آن کدامند؟
0 دیدگاه
22 سپتامبر, 2020

چگالی کلمات کلیدی چیست؟و ابزارهای مفید برای بررسی آن کدامند؟

کلمات کلیدی جهت اصلی محتوای شما را تعیین می‌کند، بنابراین استفاده درست و به‌جا از کلمات کلیدی نقش مهمی در مبحث سئو دارد. ممکن است برخی ادعا کنند که نحوه استفاده از کلمات کلیدی، مهارتی است که به مرور زمان و بر اساس تجربه به دست می‌آید.

چگالی کلمات کلیدی چیست؟

چگالی کلمات کلیدی، درصدِ استفاده از یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی به نسبت تعداد کل کلمات محتوای یک صفحه است. در مبحث سئو و بهینه سازی سایت، چگالی کلمه کلیدی می تواند به عنوان فاکتوری برای تشخیص مرتبط بودن محتوای یک صفحه با کلمه کلیدی اصلی استفاده شود.

در اواخر سال ۱۹۹۰، چگالی کلمات کلیدی فاکتور مهمی در رتبه بندی یک سایت به شمار می آمد. با این وجود، زمانی که وبمسترها به اهمیت چگالی کلمات کلیدی در سئو پی بردند، به قدری از کلمات کلیدی در متن صفحه استفاده می کردند که خواندن محتوا عملاً غیر ممکن می شد.

به همین دلیل موتورهای جستجو، به خصوص گوگل، تصمیم گرفتند که میزان اثرگذاری این عامل را در سئو به حداقل برسانند. در حال حاضر اگر سعی کنید با Keyword Stuffing، چگالی کلمات کلیدی سایت خود را بالا ببرید، وب سایت شما توسط گوگل جریمه خواهد شد.

البته گفته های بالا به این معنی نیست که نباید از کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید، بلکه باید این عبارات را به شکلی معقول و کافی در محتوای خود به کار ببرید.

اهمیت تراکم کلمات کلیدی برای سئو :

با تغییر روش رتبه بندی نتایج جستجوی گوگل و تغییرات سئو در دو، سه سال اخیر گوگل برای نمایش نتایج بهتر از فناوری جدیدی بنام جستجوی معنایی Semantic Search در الگوریتم های جستجوی خود استفاده می کند.

ابزارهای مفید برای بررسی چگالی کلمات کلیدی

یکی از مهم‌ترین اقدامات تیم سئو، تحقیق کلمات کلیدی و تدوین استراتژی مناسب برای به کارگیری از کلمات کلیدی در متن است. ابزارهایی مانند KWFinder می‌توانند در انتخاب کلمات کلیدی کمک کننده باشند، اما برای سنجش تراکم و چگالی کلمات کلیدی، افزونه‌هایی مانند Yoast کاربردی‌اند.
1.    افزونه Yoast صفحه سایت را بررسی می‌کند و در صورتی که استفاده از کلمات کلیدی را بیش از حد نرمال تشخیص بدهد، تعداد کل کلمات را محاسبه می‌کند و زمانی که کلیدواژه را در متن نوشته شده، مشخص کنید تراکم کلمات کلیدی را نشان می‌دهد و چراغ‌های سبز یا قرمز این افزونه، مناسب بودن یا نبودن چگالی کلمات کلیدی را هشدار می‌دهند.
2.    نرم افزار ورد آفیس ( Office Word) روی تمام سیستم‌ها نصب می‌شود و علاوه بر این که تعداد کل کلمات به کار برده شده را در پایین صفحه نشان می‌دهد، با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl+f کلمه کلیدی مورد نظرتان را به همراه تعداد دفعاتی که در متن به کار برده شده است، مشخص می‌کند. در این صورت فقط با یک نسبت ساده می‌توانید درصد تراکم کلمات کلیدی را محاسبه کنید.
3.    ابزار آنلاین Small SEO Tools Checker  تمام کلمات و عباراتی را که به عنوان کلمه و عبارت کلیدی مشخص کرده‌اید، به شما نشان می‌دهد.
4.    ابزار آنلاین Webconfs Density Checker میزان چگالی هر کلمه را نشان می‌دهد اما برای عبارات، قابل استفاده نیست.
5.    بهترین ابزار SEO Review Tools Keywords Checker است که کلمات کلیدی یک صفحه را بررسی می‌کند و استفاده بی‌حد از واژه‌های مربوطه را هشدار می‌دهد.

عوامل موثر در افزایش رنکینگ سایت در گوگل
0 دیدگاه
21 سپتامبر, 2020

عوامل موثر در افزایش رنکینگ سایت در گوگل

استفاده از کلمات کلیدی در برچسب Title صفحه

عنوان یا همان Title صفحه را می توان یکی از مهمترین عوامل در بهینه سازی داخلی وب سایت دانست که در فهم گول از محتوای صفحه نقش مهمی دارد و در نتایج جستجو اولین موردی که از وب سایت دیده می شود هیمن عنوان صفحه یا Title صفحه می باشد.

اگر یک عنوان مناسب ( دارای کلمه کلیدی و مترادف های آن ) و جذاب (مزایای رقابتی ) انتخاب کنید باعث می شود که جستجو کنندگان به سمت وب سایت شما جذب شوند و روی لینک وب سایت شما کلیک کنند.

تکرار کلمه کلیدی و کسب چگالی مناسب برای آن

محتوای وب سایت شما باید دارای میزان مناسبی از کلمه کلیدی مد نظر شما باشد و نحوه تکرار این کلمات کلیدی باید به صورت طبیعی باشد و به میزان ۱ الی ۳ درصد در محتوا تکرار شده باشداگر این کار را به درستی انجام دهید وب سایت شما در آن کلمه کلیدی در نتایج گوگل یافت خواهد شد.

از کلمات کلیدی در عنوان های محتوا از تگ H1 استفاده کنید

استفاده از کلمه کلیدی با تگ H1 در محتوای وب سایت میزان اهمیت این کلمه کلیدی را به موتور جستجوی گوگل و همچنین مخاطبین وب سایت بیان می کند از این تگ مهم غافل نشوید.

 استفاده از کلمات کلیدی در دامنه وب سایت

اگر کلمه کلیدی وب سایت را در نام دامنه تکرار کنید برای خدمات سئو وب سایت شما مفید است اما کافی نیست ، این کار به درک درست تر گوگل از وب سایت شما کمک می کند اما برای قرار گفتن در نتایج ابتدایی باید اعتبار وب سایت را افزایش دهید.

 استفاده از کلمات کلیدی در URL صفحه

قرار دادن کلمات کلیدی در URL صفحه می تواند باعث افزایش CTR شود ولی تاثیر چندانی در افزایش رنکینگ صفحه نخواهد داشت. واژه هایی که در URL صفحه قرار می گیرند، در صفحه تنایج جستجو گوگل با فونت درشت نمایش داده می شوند که این امر به افزایش تعداد کلیک و CTR کمک خواهد کرد. اگر URL بصورت متن Back Link بکار رود ممکن است در افزایش رنک نیز تاثیر داشته باشد.

 استفاده از کلمات کلیدی در برچسبهای H2, H3, H(x)

قرار دادن کلمات کلیدی در برچسبهای H2, H3, … اگر بدرستی انجام نشود، نه تنها بهبودی در رنک صفحه وب ایجاد نخواهد کرد بلکه ممکن است باعث کاهش رنکینگ صفحه نیز بشود. قرار دادن کلمه کلیدی یکسان در برچسبهای Title, H1, H2, Meta Description ممکن است از دید موتور جستجو خوشایند نباشد. بهترین کار اینست که از کلمات کلیدی مختلف ولی مرتبط با کلمه کلیدی اصلی درون برچسبهای فوق استفاده شود.

 استفاده از کلمات کلیدی درون ALT و Title تصاویر

برخی از موتور های جستجو نظیر گوگل امکان جستجو در بین تصاویر را برای کاربران فراهم می آورند. استفاده از واژه های کلیدی درون برچسبهای ALT و Title تصاویر صفحه وب، می تواند رنک صفحه را برای آن واژه در موتورهای جستجوگر تصویر، افزایش دهد. اگر تصاویر بصورت لینک بکار برده شوند، متن موجود در ALT و Title، تاثیر خوبی در رنک صفحه خواهند داشت.

 بکار بردن کلمات درون برچسبهای Strong و Bold

استفاده از کلمات کلیدی درون برچسبهای Bold و یا Strong باعث می شود که آنها از بقیه متن صفحه متمایز گردند و اصطلاحآ تاکید و وزن بیشتری برای آنها محسوب شود و این امر ممکن است در تعیین رنکینگ صفحه موثر باشد ولی میزان تاثیر آن اندک است. بهتر است از برچسب strong بجای bold استفاده شود. سعی کنید کلمات کلیدی مترادف را نیز درون این برچسب استفاده کنید و فقط به درشتنمایی واژه کلیدی اصلی نپردازید (زیاده روی نکنید!)

استفاده از کلمات کلیدی درون برچسب Meta Description

قرار دادن کلمات کلیدی درون Meta Description ممکن است CTR را افزایش دهد. همچنین نوشتن یک متن خوب باعث جلب توجه کاربر شده و تعداد کلیک ها را افزایش می دهد. سعی کنید از متنهای جذاب و جالب استفاده کنید و برای هرصفحه Meta Description مجزا تعریف کنید.

استفاده از واژه های کلیدی درون برچسب Meta Keywords

تاثیری در رنکینگ ندارد! اگر هم داشته باشد بسیار اندک است. می توان درون این برچسب کلمات کلیدیی که غلط املائی دارند را قرار داد. ممکن است در یاهو کاربرد داشته باشد.

متخصص سئو چه وظایفی در برابر سئوسایت دارد؟
0 دیدگاه
19 آگوست, 2020

متخصص سئو چه وظایفی در برابر سئوسایت دارد؟

علم سئو، علمی انعطاف‌پذیر و پرچالش است؛ و شما برای تبدیل شدن به یک سئوکار حرفه‌ای، باید علاوه بر مهارت در زمینه سئو و آشنایی با زبان انگلیسی، خصوصیات اخلاقی مثل صبر و پشتکار را باید در خودتان تقویت کنید و همچنین توانایی کار با ابزارهای مختلف از جمله google page speed insights و افزونه‌هایی مثل الکسا را داشته باشید. بنابراین اگر به سئو علاقه‌مندید با کمی تلاش و پشتکار می‌توانید به یک سئوکار حرفه‌ای تبدیل شوید و آینده درخشانی برای خودتان رقم بزنید.

وظایف متخصص سئو:

-مشخص کردن استراتژی مناسب برای تولید محتوا:یکی از روش های مناسب برای افزایش رتبه سایت محتوای مناسب است و باید بدانید که تیم تولید محتوا از کجا مقالات خودشان را استخراج می کنند یکی از وظایف سئوکار تجزیه و تحلیل رقیب و موتور جستجو می باشد این افراد با جستجو کردن و استخراج مطالب پر کاربرد که امکان ایجاد کردن بک لینک را داشته برای تولید محتوای سئو شده به تیم کمک خواهند کرد.

-پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب در موتورهای جستجو:یک محتوا هر مقداری هم که جذاب بوده اگر کلمه کلیدی نداشته باشد در روی رتبه سایت تاثیر زیادی نداشته و متخصصان سئو واژه های کلیدی که با موضوع مرتبط است را پیدا کرده و تلاش دارند که ماده اولیه خام را در اختیار تیم قرار دهد.

-امکان ساختن بک لینک:شما به عنوان یک متخصص سئو باید قادر هستید به بقیه مطالبی که مرتبط هستند لینک دهید شما می توانید با رپورتاژهای مختلف در سایت های خبری لینک سازی کرده و آمار سایت خود را افزایش دهید شما می توانید از بک لینک های مختلفی مثل بک لینک از پرسش و پاسخ ، بک لینک از فیلم ، اینفوگرافیک و غیره استفاده کنید.

بهینه کردن صفحه های کپی و فرود برای بازاریابی موتور جستجو:برای مثال شما به دنبال یک کتاب هستید و به صورت اتفاقی آن کتابی که به دنبالش می گشتید را پیدا کردید شما با کلیک روی عکس به صفحه کتاب منتقل شده ولی آن صفحه ای که می بینید خیلی شلوغ است و منصرف می شوید یک سئوکار باید با ایجاد کردن صفحه های جذاب فرود و استفاده کردن از روش های تکنیکی مانند حذف کردن منوی ناوبری ، تشکر کردن از کاربران برای انجام دادن فعالیت و غیره نرخ پرش سایت خودتان را کاهش داده و زمان ماندگار شدن در سایت را بالا ببرید.

بهینه کردن سایت توسط توصیه های موتورهای جستجو:یکی از کارهای یک سئوکار کنجاو بودن است او باید همواره موتورهای جستجو را برای پیدا کردن آخرین الگوریتم ها جستجو کند و برای این کار سایت های معتبر انگلیسی را هم مشاهده کند و باید به زبان انگلیسی هم تسلط داشته باشد.

داشتن استراتژی برای ساختن لینک و توسعه دادن آن:شما بعد از مشاهده دوره ساخت بک لینک و تجزیه و تحلیل کردن سایت می فهمید که چه نوع بک لینکی برای مخاطب تاثیر زیادی دارد و قادر هستید استراتژی بک لینک سازی را مشخص کنید.

تولیدمحتوا و نقش آن در سئوسایت
0 دیدگاه
16 آگوست, 2020

تولیدمحتوا و نقش آن در سئوسایت

بهترین و مهم‌ترین دلایل نیاز به تولید محتوا

۱-محتوا هسته اصلی کار شما است

طراحی وب‌سایت، تصاویر، فونت‌ها و رنگ‌ها بخش بزرگی از نام تجاری شما را تشکیل‌ می‌دهند. اما محتوا باعث‌ می‌شود افراد نسبت به خرید از شما اقدام کنند.

بازاریابی تصویری به‌عنوان اولین تصور و بازاریابی محتوایی به‌عنوان تصور ماندگار که تاثیری طولانی دارد، عمل‌ می‌کنند. این‌که بتوانید داستان برند خود را به شیوه‌ای مناسب بیان کنید، باعث ایجاد وفاداری افراد نسبت به برند شما‌ می‌شود. شما برای گفتن داستان برند خود نیاز به استفاده از کلمات و درنتیجه تولید یک محتوای مناسب دارید!

در ضمن، تصاویر پیام را کامل نمی‌رسانند، بنابراین کلمات مهم هستند و باید این دو باهم ترکیب شوند تا نتیجه بهتری به دست آید. ترکیب این دو‌ می‌تواند شروع یک استراتژی بازاریابی آنلاین باشد.

 ۲- محتوای شما با مخاطب هدف ارتباط برقرار خواهد کرد

وب‌سایت شما به‌عنوان ارائه‌دهنده و معرف نام تجاری شما عمل‌ می‌کند و برای انجام این کار به یک موردنیاز دارد- به افراد موردنظری که درباره آنچه که انجام‌ می‌دهید توضیح دهند تا مخاطب با شما ارتباط برقرار کند. موارد بسیاری وجود دارد که به انجام این کار کمک‌ می‌کند، اما محتوا در هر جنبه‌ای‌‌ از این فرآیند دخیل است.

بیایید نگاهی به بعضی از راه‌هایی بیندازیم که می‌تواند به ایجاد ارتباط با مخاطبین شما کمک کند:

هر پست وبلاگ‌ می‌تواند یک داستان شخصی داشته باشد، بنابراین درحالی‌که شما افراد را آموزش‌ می‌دهید، شما با آن‌ها ارتباط برقرار‌ می‌کنید.

محتوا به شما امکان‌ می‌دهد از صدای خودتان برای به اشتراک گذاشتن آنچه در مورد مارک شما خاص است و اینکه چه چیزی شما را متفاوت‌ می‌کند، استفاده کنید.

این مورد به‌کل ماموریت، ارزش‌ها و این سوال که چرا شما این کار را انجام‌ می‌دهید، پاسخ‌ می‌دهد.

۳-محتوا یک روش مطمئن برای افزایش بازدید سایت یا صفحه شما است

وقتی به وب‌سایتی سر‌ می‌زنید که فقط دارای یک سری تصاویر است، احتمالا اطلاعات زیادی دستگیرتان نخواهد شد و برایتان جذاب نیست.

اگر می‌خواهید بر روی مخاطب خود تاثیر بگذارید، موارد دیگری هم هست که باید روی آن تاثیر بگذارید و آن چیزی نیست جز : موتورهای جستجو

یک راه خیلی خوب برای این کار ایجاد محتوا است. پس باید به‌ کلمات کلیدی، سرفصل‌ها و … دقت داشته باشید.

مثلا اگر می‌خواهید به بهترین نحو ممکن خودتان را در پست اینستاگرام معرفی کنید،‌ می‌توانید از ترکیب تصاویر و کلمات ، محتوای تأثیرگذاری ایجاد کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید اطمینان حاصل کنید که بهترین کلمات را استفاده کرده‌اید. عکس‌هایی برای افزایش نام تجاری خودتان و محتوای بهینه‌سازی شده برای سئو به کار برده‌اید و به افرادی که از وب‌سایت شما دیدن‌ می‌کنند، اطلاعاتی‌ می‌دهید که‌ می‌دانند چه چیزی را ارائه‌ می‌دهید و چه کمکی‌ می‌توانید به آن‌ها بکنید.

راههای افزایش سئوسایت در گوگل چیست؟
0 دیدگاه
13 آگوست, 2020

راههای افزایش سئوسایت در گوگل چیست؟

افزایش سئو سایت در گوگل

  • کلمات کلیدی کم رقابت

یکی از ترفند هایی که برای بالا بردن رتبه خود در موتورهای جستجو و افزایش سئو وب سایت می توانید استفاده کنید سیاستی است که بسیاری از شما در کسب و کار خود استفاده می کنید ، به این معنی که وقتی رقابت در حوزه کاری شما بالاتر می رود اجناس خود را با قیمتی پایین و رقابتی تر عرضه می کنید و یا شرایط تسهیلاتی به مشتریان خود می دهید که کالای شما و یا محصول تان را به صورت شرایطی خرید کنند.

شما می توانید به جای قیمت سئو سایت برای یک کلمه گران بر روی انبوهی از کلمات با سئو ارزان قیمت سرمایه گذاری نمایید تا ببینید که چه شگفتی برای سایت و فروش شما اتفاق خواهد افتاد ، البته که در این امر خطیر باید با کارشناس سئو یا متخصص سئو مشورت نمایید زیرا ممکن است کلماتی را انتخاب کنید که خواسته های شما را برآورده نکند بنابراین یکی از راه های افزایش فروش که بیش از شصت درصد جستجو را در بر می گیرد کلمات کلیدی پر بازدید اما کم رقابت می باشد .

  • نوشتن مقاله مفید

یکی دیگر از راه های افزایش سئو سایت در گوگل مقاله نویسی است که بی شک از مهمترین راه ها نیز می باشد ، شما باید بررسی کنید و بینید که خواسته گوگل از وب سایت ها چیست و گوگل چرا این الگوریتم های مختلف را ارائه می دهد ، شاید به ذهنتان خطور کند که گوگل به دنبال مچ گیری از مجرمان است ؟ بله درست است، گوگل بعه دنبال افراد متقلب است در صورتی که تقلبی در کار شما نباشد مطمئن باشید که جریمه نخواهید شد.

شما باید تولید محتوایی سالم انجام دهید که به طور کپی از سایت ها و سایر منابع علمی کپی برداری نشده باشد و حاصل بررسی و مطالعه خودتان باشد شما می توانید با متون کاربردی که پاسخ نیاز جستجو گر را بدهد و آن را قانع کند که شما بهترین انتخاب هستید ، خود را نیز نزد گوگل محبوب کنید و به صدر نتایج موتور جستجوگر راه پیدا کنید.

البته که مقاله هر چه جامع تر باشد و مفید تر مطمئنا برای شما جایگاه بهتری در گوگل در نظر گرفته میشود ، گیرایی مقاله نیز از این نظر که به جذب مخاطب کمک کند و یا به اصلاح مخاطب را داخل سایت بکشاند بسیار مهم و با اهمیت است ، مقاله ای با یک عنوان جذاب و تحریک آمیز جهت ورود به وب سایت می تواند شما را به یک وبمستر خوب تبدیل کند و شما را به عنوان مرجعی در زمینه کاری خودتان معرفی نماید.

  • عدم استفاده از روش های سئو سریع سایت

یکی دیگر از مواردی که در افزایش سئو سایت در گوگل موثر است این است که بدانیم که راهی که ما طی می کنیم نیازمند صبر و حوصله فراوانی است به این معنی که برخی ها فکر می کنند با عجله می توان راه صد ساله را یک شبه پیمود و به نتایج شگرفی نیز دست پیدا کرد در پاسخ باید بگوییم که اتفاقا سئو یکی از طولانی ترین راه های دستیابی به موفقیت است که اگر حاصل شود کسب و کار شما را دگرگون خواهد ساخت .

البته راه های میانبر نیز برای سئو کم نیستند ولی اینکه تا کی و تا کجا بتوانند موفیتتان را تضمین کنند سئوال بر انگیز است ، شما میتوانید درکمتر از یک ماه به صدر نتایح موتور های جستجو برسید و در مدت کمتر از یک روز نیز از نتایج جستجو حذف شوید ، این همان سئو کلاه سیاه معروف است که سبب جریمه های سنگین برای سایت می شود.

کار کردن در روش فوق مانند ساختن قصری حبابی است که به راحتی از بین می رود ، توصیه ما به شما این است که گول شیادان را نخورید و روش های سریع سئو سایت را در تبلیغاتی مانند “در کمتر از یک هفته به صدر نتایج گوگل بیایید!” را غیر واقعی بدانید.

افزایش بازدید وب سایت به چه روشهایی انجام میشود؟
0 دیدگاه
12 آگوست, 2020

افزایش بازدید وب سایت به چه روشهایی انجام میشود؟

چند روش افزایش بازدید سایت به صورت رایگان

 بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو (SEO)

در همان شروع کار برای بالا بردن بازدید سایت، باید تمرکزتان روی پیدا کردن کلمات کلیدی باشد
که نشان‌دهنده محتوای بلاگ شماست. معمولا تمرکز شما باید روی انتخاب یک یا دو کلمه کلیدی
برای هرکدام از صفحات وب‌سایت‌تان باشد.
ضمن اینکه می‌توانید از ابزارهای SEO و ابزارهای پیداکردن کلمات کلیدی برای پیدا کردن کلمات مرتبط کمک بگیرید.
در ابتدا روی کلمات کلیدی متمرکز شوید که حجم جستجوی آنها کمتر از ۱۰ هزار جستجو در ماه باشد.

بعد از اینکه چند ماه از راه‌اندازی بلاگ‌تان گذشت و صفحات محصول خود را بهینه‌سازی کردید،
می‌توانید روی کلمات کلیدی متمرکز شوید که حجم جستجوی بیشتری دارند.
ترفند اصلی برای افزایش بازدید سایت در این قسمت این است که اول بتوانید پی‌ریزی قدرتمندی
از کلمات کلیدی مرتبط داشته باشید. نکته مهم دیگر این است که باید تا می‌توانید از مزایا
و ظرفیت‌های بلاگ خود در فروشگاه آنلاین‌تان بهره ببرید؛
چراکه روی افزایش بازدید جستجوی گوگل به صورت ارگانیک تاثیر خیلی زیادی دارد.

 تازه‌سازی محتوا

تازه‌سازی محتوا یکی از روش‌های هک سئو است که خیلی‌ها برای بالا بردن بازدید سایت
از آن استفاده می‌کنند. اصولا در این روش باید محتوای قدیمی و منقضی‌شده را از صفحات سایت
خود حذف کنید و به جای آن بخش‌های جدید با محتوای مرتبط داشته باشید.
ساده‌ترین کار برای تازه‌سازی محتوای صفحه محصولات این است که از کاربران بخواهید
نظرات یا نقد و بررسی‌های خود از محصولات را در بخش نظرات بنویسند.
در این حالت گوگل نظردهی کاربران را یک کار مداوم و به عنوان محتوای جدید تشخیص می‌دهد.
ضمن اینکه می‌توانید با انتشار دائمی و مستمر بازخورد کاربران و خریداران، محتوای صفحات خود را تازه نگه‌دارید.

 معرفی سایت به موتورهای جستجو

یکی دیگر از گزینه‌هایی که برای افزایش بازدید سایت و سئو مفید خواهد بود،
درخواست از موتورهای جستجو برای خزش و ایندکس کردن سایت شماست
تا بتوانید در ورودی‌های مرتبط با سایت‌ خود در گوگل رتبه بگیرید.

تولیدمحتوا در سئوسایت چگونه است؟
0 دیدگاه
11 آگوست, 2020

تولیدمحتوا در سئوسایت چگونه است؟

برای آماده‌سازی محتوا چند مرحله مهم وجود دارد که عبارت‌اند از:

1- پیدا کردن کلیدواژه

با تهیه پرسونای مشتری متوجه خواهید شد که مشتری بالقوه شما بیشتر به چه موضوعاتی علاقه‌مند است و چه سؤالاتی ممکن است داشته باشد. همین‌جا بهترین نقطه شروع است. فقط کافی است این حدسیات خود را در مقیاسی بزرگ‌تر پیاده کنید تا از نتیجه‌بخش بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. به این منظور از تحقیق کلیدواژه استفاده می‌کنیم. در تحقیق کلیدواژه حجمی که هر کلیدواژه مشخص در یک بازه زمانی مشخص جستجو می‌شود را به دست می‌آوریم تا ببینیم آیا ارزش صرف وقت و سرمایه برای تولید محتوا دارد یا خیر. برای تحقیق کلیدواژه خودتان را جای مشتری بگذارید و سؤالاتی که برای سرچ کردن به ذهنتان می‌رسد را روی یک کاغذ بنویسید. سپس در مورد حجم جستجوی عبارت‌های نوشته‌شده تحقیق کنید. به این منظور می‌توانید از وب‌سایت‌هایی چون google trends، KWfinder، LSI keywords یا … استفاده کنید.
کلیدواژه‌هایی که انتخاب می‌کنید در عین اینکه باید پر سرچ باشند، باید از نظر رقابتی در حدی باشند که بتوانید در آن‌ها رتبه خوبی کسب کنید. معمولاً توصیه می‌شود از کلیدواژه‌های طولانی استفاده کنید که رقابت در آن‌ها کمتر است.

2- ایده پردازی

بعد از اینکه کلیدواژه‌های مناسب را مشخص کردید باید با روش طوفان فکری یا brainstorm برای هر کلیدواژه چند ایده برای موضوع محتوایتان بر روی کاغذ بنویسید و موضوعات اصلی و فرعی که قرار است برای آن‌ها مطلب بنویسید به صورت نمودار مشخص کنید.

به این ترتیب در انتهای این مرحله چند نمودار خواهید داشت که هر کدام موضوعات مرتبط با هم با نمایش می‌دهد. اکنون وقت این است که تقویم محتوایی خود را مشخص کنید و شروع به تولید محتوا کنید.

3- فرمت محتوا

محتوایی که قصد دارید تولید کنید می‌تواند با هر فرمتی باشد، پس فرمت آن را مشخص کنید. مهم نیست چه فرمتی را انتخاب می‌کنید، هر فرمتی که باشد می‌توانید مراحل زیر را در مورد آن به کار ببرید:

–    برای پرسونای مخاطب خود بنویسید. با بیان خودشان با آن‌ها صحبت کنید؛ حتی از شوخی‌ها و تکیه‌کلام‌های خودشان استفاده کنید.
–    برای اینکه مخاطب را به خواندن محتوا ترغیب کنید از توصیفات متا، عنوان و مقدمه برای متقاعد کردن کاربر به مطالعه ادامه متن استفاده کنید.
–    یک چیز جدید و منحصر به فرد خلق کنید نه اینکه اطلاعات موجود در نت را برگردانید. حتی بهتر این است که برای اثرگذاری بهتر بر روی مخاطبان یک سبک جدید یا منبع جدید معرفی کنید.
–    در هر محتوا فقط به یک ایده بپردازید. خواننده را با ترکیب چند موضوع تقریباً مشابه در یک محتوا گیج نکنید.
–    ساده و روان بنویسید. استفاده از کلمات و قلمبه و سلمبه یا تکرار بیش از حد کلیدواژه نمی‌تواند باعث بهتر شدن متن شود.

 

استراتژی سئو چگونه ساخته میشود؟
0 دیدگاه
10 آگوست, 2020

استراتژی سئو چگونه ساخته میشود؟

مراحل مقدماتی ساخت یک استراتژی سئو

  1. آماده کردن کلمات کلیدی:
    این نکته برای تمامی استراتژی‌ها لازم است. اگر کلمات کلیدی را حاضر نکرده باشید و ایده ای برای آن نداشته باشید نمی‌توانید کاری از پیش ببرید. باید بدانید کلمات کلیدی مربوط به شما کدام‌ها هستند،‌ برای کدام کلمات صفحه فرود دارید،‌ برای کدام‌ها صفحه فرود ندارید و کدام صفحات فرود باید ویرایش و بهینه‌سازی شوند.
    بنابراین ابتدا کلمات کلیدی تجاری را برای صفحه اصلی و صفحه خدمات (در صورت وجود) جمع آوری می‌کنیم. پس از آن به دنبال کلمات کلیدی پر استفاده در رابطه با حوزه فعالیت سایت می‌گردیم.
    فراموش نکنید که صفحات فرود رقیبانتان را زیر نظر بگیرید. شاید آن‌ها نکته جالبی را اعمال کرده باشند که قبلاً متوجه آن نشدیم. پس حتماً به‌طور مداوم صفحات فرود رقیبان را بررسی کنید.
  2. آنالیز داخلی سایت و نوشتن متاها:
    بعد از جمع آوری کلمات کلیدی،‌ باید تک به تک متاهای تمامی صفحات و پست‌های سایت را بررسی کنیم. اگر این صفحات متا ندارند باید متای بهینه شده برایشان بنویسیم و اگر متا دارند ولی از لحاظ سئو مشکل دارد باید آن را اصلاح کنیم. حتماً در متاها از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید،‌ برای پیدا کردن این کلمات کلیدی می‌توانید از keyword planner گوگل کمک بگیرید (بیش‌ازحد از کلمات کلیدی استفاده نکنید). چگالی کلمات کلیدی اصول مهمی دارد که باید حتما به آن‌ها توجه کنید. برای صفحات مهم،‌ اگر متای قابل قبولی دارند بهتر است آن را فعلاً تغییر ندهید ولی اگر متا ندارند حتماً متای مناسب را برای آن بنویسید.
    اگر سایت صفحات و پست‌های زیادی دارد، اصلاح متاها ممکن زمان زیادی بگیرد و بهتر است یک یا دو ماه به تعویق انداخته شود. اصلاح متاها بهتر است بعد از اتمام نوشتن متا برای صفحاتی که متا ندارند صورت بگیرد.
    تمامی خطاهای فنی و سایر موارد را پیداکرده و با جزئیات کامل دلیل وقوع خطاها و روش رفع این خطاها را برای مسئول سایت (مدیر سایت ،‌ مسئول و ….) در یک گزارش کامل شرح می‌دهیم.
  3. تحلیل رقبا:
    حالا زمان آن است که به دنبال رقبا بگردیم،‌ برای این کار باید از کلمات کلیدی کمک بگیریم. در سایت‌های رقیب به دنبال سن سایت، کلمات کلیدی برتر آن‌ها (کلمات کلیدی که در آن جایگاه خوبی دارند) و کیفیت محتوای آن‌ها بگردید.
    اگر در یک سایت تعداد لینک‌های خارجی بسیار بالاست اجازه ندهید که این عامل شمارا گیج کند،‌ چرا که بعضی مواقع می‌توانید این رقبای قدر را نیز پشت سر بگذارید . فقط کافی است کاری که آن‌ها انجام می‌دهند را شما بهتر انجام دهید.
    همچنین به دنبال جاهایی که از آن لینک گرفته اند بگردید (دایرکتوری ها، کامنت سایت ها،‌ لینک به مقاله،‌ رپورتاژ آگهی و اسپم). در درجه اول باید لینک‌ها را از مقاله‌ها بگیرید و این تحلیل به شما کمک می‌کند تا کیفیت لینک‌های رقبا را بسنجید و بفهمید چقدر از حجم لینک‌های آن‌ها را لینک‌های باکیفیت تشکیل می‌دهد.
    بعد از این تحلیل و با استفاده از مجموعه کلمات کلیدی جمع آوری شده به سراغ مرحله بعدی می‌رویم.
  4. ایجاد یک پیش‌بینی از میزان ترافیک و رشد حجم لینک ها
    یک سال را در نظر بگیرید (در استراتژی‌های پیشرفته‌تر ۲ سال) و موارد زیر را برای این محدوده زمانی محاسبه کنید :‌
  • میزان ترافیک ورودی از موتورهای جستجو (البته به‌صورت تقریبی). ضروری است که کاملاً واقع گرا باشید و برای مثال رشد ۳۰ درصدی ماهیانه در نظر نگیرید. حتی پیش‌بینی رشد ۱۰ درصدی ماهیانه یک پیش‌بینی خوش‌بینانه است (مگر این‌که سایت تازه ایجادشده باشد). انتظارات خود از میزان بازدید را بهتر درک کنید و درباره آن منطقی فکر کنید.
  • تعداد لینک هایی که می‌خواهید ماهیانه برای سایت خود جذب کنید تا از رقبا فاصله نگیرید. اگر رقبای شما لینک‌های بسیار زیادی دارند و شما نمی توانید به‌ اندازه آن‌ها لینک بگیرید فقط درصد رشد ماهیانه لینک‌های آن‌ها را حساب کنید و سعی کنید شما نیز به اندازه همان درصد رشد ماهیانه لینک‌های خود را افزایش دهید. در اینجا بهتر است بیشتر از میزان تخمین زده ‌شده عمل کنید و لینک‌های بیشتری از میزان پیش‌بینی‌شده ایجاد کنید.
  • هزینه ای که برای ساختن لینک‌ها به‌صورت ماهیانه نیاز دارید. از کسانی که لینک ایجاد می‌کنند یا لینک می‌فروشند، میزان هزینه لازم برای ساخت لینک‌های خود را بپرسید سپس به آن ۳۰ درصد اضافه کنید. با این روش تخمین قابل قبولی از هزینه‌ها خواهید داشت. البته ممکن است بتوانید بعداً به میزان بودجه خود اضافه کنید(که کار راحتی برای مدیران نخواهد بود).
    دو برنامه بنویسید یکی برای خودتان و دیگری برای مدیر سایت .
    در برنامه خودتان با جزئیات کامل بنویسید که چه لینک‌هایی با چه کلماتی (anchor text) به چه صفحاتی باید ایجاد شود و جایگاه این صفحات در موتورهای جستجو جزء ۳ تای برتر ،‌۵ تای برتر و یا جزء‌ ۱۰ تای برتر خواهد بود و نرخ تبدیلی که این صفحات ایجاد خواهند کرد چقدر خواهد بود.
    و در برنامه‌ای که برای مدیر سایت نوشته‌اید، تنها میزان ورودی موتورهای جستجو و بودجه لازم را به‌صورت ماهیانه قید کنید.

بازاریابی اینترنتی با سئو چگونه است؟
0 دیدگاه
9 آگوست, 2020

بازاریابی اینترنتی با سئو چگونه است؟

روش های بازاریابی اینترنتی با سئو رفته به رفته تغییر می کند. با توجه به حرکت جهان به سمت دیجیتالی شدن، بزاریابی اانلاین پررنگ تر می شود و رونق بیشتری می یابد. افرادی در این حوزه موفق تر خواهند بود که بتوانند با کمترین هزینه بیشترین درآمد را کسب کنند. بدین منظور بایید به سطحی از قدرت و شهرت در سطح اینترنت پیدا کنند که بخش بزرگی از این اهداف، با سئو سایت امکان پذیر خواهد بود. در حقیقت سئو و بهینه سازی موتور جستجو، به بازاریابان این امکان را می دهد که وبسایت خود را به حجم بالایی از افراد و بازاریابان عرضه نمایند. اثر بخشی هزینه با سئو و نیز بحث بزرگی که در حوزه برندسازی با سئو اتفاق می افتد، نتیجه این کار خواهد بود. در سال 2015 روش های زیر برخی از راهکارهایی بودند که برای حضور موفق در بازاریابی اینترنتی مورد توجه گسترده افراد قرار گرفتند:

  • استفاده از فیلم ها و ویدیوهای با محتوا جذاب و دست اول در وبسایت
  • سئو سایت موبایل فرندلی و ریسپانسیو سازی وبسایت ها
  • بازاریابی اینترنتی به صوت بهینه و توجه به نیازمندی های مشتری
  • استفاده از شبکه های اجتماعی به ویژه انواع بصری آن ها همچون یوتیوب
  • تبلیغات اینترنتی

علاوه بر این ها ما راهکارهایی را به شما پیشنهاد می کنیم که موجب موفقیت و سودآوری شما در حوزه خرید و فروش آنلاین می شود.

  • از نظر ما بهتر است به مشتری بسیار بها دهید. این کار به شیوه های مختلفی قابل اجراست. در مناسبت های مختلف به مشتری های جدید تخفیف دهید.
  • در روش های بازاریابی خود تنوع ایجاد کنید مثلا شعار تبلیغاتی خود را تغییر دهید و همچنین سعی کنید از مشتری نظر بگیرید. بدون شک این کار موفقیت شما را چندین برابر خواهد کرد. زیرا مشتری نه تنها احساس خوبی خواهد گرفت بلکه شما با در دست داشتن نیاز قشر متفاوتی از مشتریان بهتر خواهید توانست خدمات ارائه دهید.
  • به مشتری کمک کنید از خدمات جدیدتان مطلع شود. برای اینکار از بروشور استفاده کنید و در فعالیت های بازاریابی، برای مشتریان خود از ارائه دهندگان خدمات تخفیف بگیرید.

سئوی حرفه ای و گام های اصلی آن
0 دیدگاه
8 آگوست, 2020

سئوی حرفه ای و گام های اصلی آن

دانش سئو حرفه ای:

ببینید افرادی می توانند خود را در حوزه سئو دارای دانش معرفی کنند که شرایط زیر را داشته باشند:

  1. آشنا به برنامه نویسی باشند (حداقل html)
  2. بیش از ۳ سال روی سئوسایت های گوناگون کار کرده باشند
  3. اخبار منتشر شده در مورد موتورهای جستجو را مطالعه کرده باشند
  4. برای پروژه های خود ، بررسی و تحلیل داده ای جامع از سایت خود و رقبا داشته باشند و این اطلاعات را جمع بندی و نتیجه گیری کرده باشند
  5. آموزش های گوناگونی در این حوزه دیده باشند
  6. در چندیدین پروژه بزرگ شرکت کرده باشند

گام های اصلی یک سئو کامل:

  • هدف گذاری درست و منطقی برای سئو
  • گردآوری تیم فنی کار بلد
  • بررسی دقیق رقبا و روش های آنها برای موفقیت در گوگل
  • برنامه ریزی کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت برای سئو
  • برنامه ریزی جلسه های هفتگی برای تحلیل شرایط (از روز اول)
  • استارت کار سئوسایت زیر نظر تیم متخصص

اگر در حین پروژه رتبه سایت بالا و پایین رفت ، در تمام مدت پروژه تیم باید بتواند تحلیل منطقی و قابل دفاع ارائه دهد  و همچنین افراد با سابقه تر معمولا تجربه این جابجایی رتبه ها را دارند و فقط باید این را مدنظر داشته باشید که اگر سایت به هر دلیل با افت رتبه روبرو شد تیم شما باید بتواند حداکثر طی یک بازه ۳ ماهه سایت را به رتبه اصلی خود برگرداند.

داده ها در سئوسایت چه اهمیتی دارد؟
0 دیدگاه
5 آگوست, 2020

داده ها در سئوسایت چه اهمیتی دارد؟

سئو مخفف کلمات Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. از آنجا که گوگل بزرگ‌ترین موتور جستجو در دنیاست، سئو بر اساس معیارها و قوانین رتبه‌بندی گوگل انجام می‌شود.
هر بار که کلمه‌ای را در گوگل جستجو می‌کنید با یک لیست بلند از نتایج مرتبط با جستجو مواجه می‌شوید که اصطلاحا آن را SERP یا Search Engine Results Pages -به معنای صفحه نتایج جستجو- می‌نامند. بیشتر مخاطبان از صفحه اول نتایج فراتر نمی‌روند و در همان صفحه به خصوص در سه ردیف اول لیست، به پاسخ سوال خود می‌رسند و ادامه نتایج را بررسی نمی‌کنند.

اهمیت داده ها برای سئو Seo:   

برخی از رایج ترین کارت های غنی مورد استفاده عبارتند از:
۱. بررسی ها: بررسی های مشتری عامل قابل اعتماد وب سایت شما را ایجاد می کند.

۲. رتبه بندی ها: رتبه بندی ها توصیف می کنند محصول یا خدمات شما چقدر ارزشمند است.

رتبه بندی های ستاره در Google
رتبه بندی توسط مشتریان برای وب سایت شما

۳. خدمات / محصولات: محصولات یا خدمات خود را بصورت آنلاین نمایش دهید ، زیرا سرورهای اختصاصی آلمان اختصاصی سرویس میزبانی است .

رتبه بندی موتور جستجو
رتبه بندی موتور جستجوگر Google برای خدمات

۴- تجارت محلی: مکان کسب و کار شما را از طریق نقشه های Google نشان می دهد.

نقشه کسب و کار محلی در Google
نتایج موتور جستجو در وب سایت کسب و کار محلی

۵- رویدادها: از رویداد برای اعلام رویدادهای خاص آینده وب سایت یا کنسرت استفاده می شود.

جزئیات رویدادها در Google

اهمیت داده ها برای سئو Seo

۶. ویدئو: می توانید ویدیو را به عنوان یک محتوای نشانه گذاری اضافه کنید تا بازدید کنندگان را به بازی و بازدید از وب سایت خود از طریق آن ترغیب کنید.

پست مهمان چگونه پستی است؟
0 دیدگاه
3 آگوست, 2020

پست مهمان چگونه پستی است؟

پست مهمان چیست؟

به هر محتوایی که در یک وب سایت منتشر می شود، یک پست می گویند. هر پست می تواند شامل متن نوشتاری، تصویر، ویدئو، فایل صوتی، اینفوگرافیک یا هر محتوای دیگر باشد. تولید محتوای ارزشمند کار چندان ساده ای نیست! معمولا وب سایت های معتبر برای تولید و انتشار محتوای ارزشمند، یک یا چند نویسنده، گرافیست و تولید کننده محتوا استخدام می کنند. در واقع محتوا در دنیای وب خدایی می کند و بدون وجود آن عملا وب سایت ها قادر به رقابت سالم نیستند!

احتمالا می پرسید که پست مهمان چیست؟ بسیاری از سایت ها وجود دارند، که به کاربران اجازه می دهند، تا در آن عضو شده و بتوانند محتوای تولیدی خود را منتشر کنند. به ازای هر پست که کاربران در سایت قرار می دهد، برای پاداش اجازه لینک دادن به سایت خودشان را دارند. از این رو بسیاری از افراد برای اینکه برای سایت شان بک لینک رایگان فراهم کنند، به سراغ اینگونه سایت ها می روند.

این یک معامله برد-برد است. هم سایت پذیرای پست مهمان، محتوای جدیدی به دست می آورد و از طرفی کاربری که پست مهمان را تولید کرده بک لینک رایگان به دست می آورد.

برای قرار دادن پست مهمان چندین روش وجود دارد، که مهمترین آنها عبارتند از: پست مهمان رایگان و پست مهمان پولی.

بهترین زمان برای نوشتن یک پست مهمان:

شما همواره یک فرصت طلایی برای نوشتن یک پست مهمان پیدا نخواهید کرد، اما موارد مهمی وجود دارند که در زمان مناسب می‌توان از آن‌ها بهره برد.

  • زمانی که یک سایت شما را در یکی از پست‌ها یا شبکه‌های اجتماعی خود منشن می‌کند.
  • زمانی که آن سایت، کسب‌وکار شما یا محصول شما را در یکی از پست‌های خود قرار می‌دهد.
  • زمانی که وبلاگی به شکل علنی درخواست نوشتن پست مهمان می‌دهد.
  • زمانی که آن وبلاگ یک پست مهمان دیگر را منتشر می‌کند.

مزایای پست مهمان:

فرد با قرار دادن یک پست مهمان در سایت‌های گوناگون می‌تواند بک لینگ رایگان به دست آورد. همانطور که احتمالاً می دانید، برای سئو و موتورهای جستجو تعداد بک لینک‌های موجود در پست بسیار اهمیت دارد. در واقع بک لینک‌هایی که در پست ایجاد می‌شود در زمان رتبه بندی سایت‌ها، توسط موتورهای جستجو مانند گوگل و سایر موتورها، مورد توجه قرار می‌گیرند. در حالت کلی، اگر سایت دارای لینک‌های معتیر و استاندارد باشد، اعتبارش افزایش پیدا می‌کند.

علاوه بر آن، زمانی که یک مدیر سایت در چندین سایت مختلف از طریق پست مهمان به سایت خود لینک می‌دهد، زمانی که کاربران آن پست را مطالعه کنند و روی لینک قرار داده شده کلیک کنند، بازدید سایت بالا می‌رود. به این صورت که با هر یک عدد کلیک برای سایتی که لینک آن در پست مهمان قرار داده شده است، امتیاز مثبتی در نظر گرفته می‌شود. در نهایت، گوگل این موارد به آنالیز کرده و رتبه بالاتری برای صفحه ورود سایت در نظر می‌گیرد.

اخرین محصولات سایت
کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس