سئوکار حرفه ای سئو تگ

سئوکار حرفه ای سئو تگ پیشرو در سئو وب سایت

اخرین مطالب
سئوی فنی و نکات کلیدی در آن
0 دیدگاه
17 دسامبر, 2019

سئوی فنی و نکات کلیدی در آن

سئوی فنی:

به عملیاتی که یک مدیر سایت یا سئوکار باید از نظر فنی بر روی سایت انجام دهد  سئو فنی گفته می شود.به صورت ساده و خلاصه، سئوی فنی به انجام هر اقدام فنی که به هدف بهبود نتایج جستجو صورت می‌گیرد گفته می‌شود. عباراتی مانند خزش، ایندکس و رتبه از جمله چیزهایی هستند که در سئوی فنی بسیار می‌شنوید. در سطح بالا باید بتوانید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • آیا بات‌های موتورهای جستجو می‌توانند صفحه شما را پیدا و خزش کنند؟ (شامل مواردی مانند کدهای استاتوس، نقشه‌های سایت، اطلاعات معماری، robots.txt و عناصر مختلف می‌شود)
  • آیا موتورهای جستجو می‌توانند صفحه را ایندکس کنند؟ (روبوت متا)
  • آیا بات‌های موتورهای جستجو می‌توانند صفحه شما را رندر کنند؟ (شامل جاوا اسکریپت، DOM و سرعت بارگذاری صفحه می‌شود)
  • آیا بات‌ها می‌توانند محتوای صفحه را درک کنند؟ (شامل داده‌های ساختار مانند Schema و HTML و میزان دسترسی می‌شود)
  • آیا سیگنال‌های درستی را برای موتورهای جستجو جهت برخورد با رتبه‌بندی محتواها ارسال می‌کنید؟ (برای مثال تگ‌های canonical و صفحه‌بندی)
  • آیا این صفحه ارزش رتبه‌بندی را دارد؟ (شامل میزان مرتبط بودن محتوا، اتوریتی، HTTP، UX، موبایل فرندلی و تاخیر سایت می‌شود)

در سئو فنی برخی مباحث مهم وجود دارد. از جمله:

  • خزش
  • رندرینگ
  • ایندکس
  • موبایل
  • SSL
  • داده‌های ساختاری
  • Migration
  • سرعت صفحه
  • بهینه‌سازی محتوا
  • کدهای وضعیت
  • ساختار سایت

برخی از نکته های کاربردی در سئو فنی اشاره شده از مقالات میزفا:

  • بهبود حرفه ای سرعت سایت
  • بهینه سازی تنظیمات هاست
  • انتخاب هاست مناسب، هاست اختصاصی ایرانی یا خارجی و یا سرور مجازی
  • تنظیم کردن CDN
  • بهینه سازی کدهای HTML سایت
  • استفاده صحیح از تگ های Semantic صحیح در HTML5
  • استفاده حرفه ای از کدهای Schema

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

آشنایی با سئو کلاه خاکستری و تکنیک های آن
0 دیدگاه
16 دسامبر, 2019

آشنایی با سئو کلاه خاکستری و تکنیک های آن

 تکنیک های سئو خاکستری در راستای سئو کلاه سیاه هستند با این تفاوت که برای موتورهای جستجو قابل تشخیص نیستند. این تکنیک ها تاثیر خوبی در رتبه سایت خواهند داشت و بدون جریمه شدن سایت توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو، رتبه آن افزایش خواهد یافت. اگر اصول سئو خاکستری به درستی رعایت شود، در کوتاه مدت و با صرفه جویی در هزینه می توان به رتبه بالا در نتایج جستجو دست یافت.

تکنیک های سئو کلاه خاکستری برای بهبود رتبه سایت:

  • خرید دامنه
  • طراحی مجدد سایت و تغییر ظاهر سایت
  • ایجاد حساب های جعلی در شبکه های اجتماعی
  • ایجاد بک لینک به سایت خود
  • کلیک بر روی لینک های سایت در شبکه های اجتماعی
  • استفاده از کلمات کلیدی در عنوان
  • استفاده از لینک در ایمیل سایت های خبری
  • کامنت گذاشتن در شبکه های اجتماعی و یا وبلاگ ها
  • ایجاد گزینه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
    1. تدریجی بک لینک دادن (هر روز نهایت ۵ بک لینک از سایتهای مختلف)
    2. از سایتهای پر بازدید و دارای آتوریتی بالا بک لینک گرفتن
    3. فالو و نوفالو بودن بک لینک
    4. مرتبط بودن سایتی که از آن بک لینک می گیرید با موضوع سایت شما
    5. اگر قصد لینک سازی دارید بهترین روش رپورتاژ آگهی است.ایجاد محتوای کپی شده از سایت های دیگر به صورت حرفه ای

      تکنیک های سئو کلاه خاکستری

      در اینجا به برخی از متداول ترین تکنیک های سئو کلاه خاکستری اشاره می کنیم:

      ۱. استفاده از دامنه های منقضی شده

      در دنیای وب هر روز وب سایت های زیادی ایجاد می شود، اما به همان صورت نیز وب سایتهای زیادی دیگر قعالیت نمی کنند. شما می توانید توسط ابزارهای domain expire که هم در سایت nic.ir و هم سایتهای مشابه خارجی هست لیست آخرین دامنه های اکسپایر شده امروز را ببنید. بعد با یک بررسی ساده دامنه هایی که با موضوع کاری شما یکی هستند را بخرید و سایتی کوچک روی آنها تولید کنید و با نوشتن چند مقاله مرتبط به وب سایت خود لینک دهید.

      ۲. حساب های شبکه های اجتماعی

      با ساخت شبکه های اجتماعی و انتشار لینک صفحات سایتتان در آنها می توانید بهترین لینک سازی خارجی را انجام دهید. قبل از انجام این کار در خصوص هر شبکه اجتماعی که می خواهید در آن پروفایل و یا صفحه تجاری بسازید تحقیق کنید.

      ۳. بازطراحی سایت

      طراحی مجدد سایت باعث می شود کدهای سایت شما از نو نوشته شود و از نظر گوگل اینکار یعنی بروزرسانی و بروزرسانی برای شما جایگاه بهتر به ارمغان خواهد آورد. البته با توجه به تغییرات الگوهای طراحی و الگوریتم رنک برین، اگر این تغییرات با استانداردهای UI و UX همراه شود و بازطراحی بر مبنای بالای بودن سرعت سایت نیز همراه گردد، تاثیرش صدچندان خواهد شد.

      ۴. ایجاد کامنت

      در سایت خود امکان درج دیدگاه را اضافه کنید. درج دیدگاه می تواند صفحه شما را بروزرسانی کنید. همچنین برای پاسخ به مخاطبان اگر پاسخ به صفحه ای دیگر ربط دارد لینک آن را در کامنت بگذارید. کامنت گذاری فقط به سایت خودتان بر نمی گردد. می توانید با کامنت گذاری در سایت های پربازدید و استفاده از نام و خدمات خود و حتی با دادن آدرس سایت، جایگاه بهتری برای سایتتان رقم بزنید.

      ۵. لینک سازی به صورت آگهی

      خرید بک لینک از نظر موتورهای جستجو خطاست. ولی اینکار باعث بالا رفتن اعتبار شما می شود. مهمترین نکات در بک لینک عبارت است از:

      1. تدریجی بک لینک دادن (هر روز نهایت ۵ بک لینک از سایتهای مختلف)
      2. از سایتهای پر بازدید و دارای آتوریتی بالا بک لینک گرفتن
      3. فالو و نوفالو بودن بک لینک
      4. مرتبط بودن سایتی که از آن بک لینک می گیرید با موضوع سایت شما
      5. اگر قصد لینک سازی دارید بهترین روش رپورتاژ آگهی است.

        ۶. بالا بردن کاربران صفحات وبسایت در شبکه های اجتماعی

        در گزینه دوم اشاره کردیم که برای وبسایتتان در هر شبکه اجتماعی یک صفحه ایجاد کنید و لینکهایتان را در آنجا انتشار دهید. حال اگر این صفحات مشترکینی داشته باشند که روی لینک های شما کلیک کنند ارزش کار شما صد چندان خواهد شد. برای اینکار باید اصول کار و فعالیت در هر شبکه اجتماعی را یاد گرفته و با استفاده از آن اقدام به جذب مشترک یا همان فالوور بکنید.

        ۷. به کارگیری کلمات کلیدی و کلمات مرتبط با آن در متن

        سعی کنید از کلمات کلیدی و کلمات مرتبط با آنها در متن و عناوین صفحه خود استفاده کنید. این کار باعث می شود گوگل متوجه شود که شما دارید در چه خصوص صحبت می کنید. مثلا وقتی شما در خصوص سئو مطلب می نویسید، سعی کنید چند بار از طراحی سایت و بهینه سازی و موتور های جستجو نیز صحبت کنید تا بار مطلب شما بیشتر شود.

        ۸. قراردادن لینک شما در ایمیل خبرنامه سایت های دیگر

        یک روش دیگر برای جذب بازدید، استفاده از خبرنامه سایت های مرتبط یا پربازدید برای جذب بازدید و مشتری است. این یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی است. زیرا که هم می تواند مشتری را به سایت شما بیاورد، هم اینکه باعث می شود شما بازدید فوق العاده ای از این تبلیغ بگیرید.

        ۹. ساخت پروفایل در وبسایت های معروف

        ساخت پروفایل در سایتهایی مثل آمازون یا ترلو می تواند با دادن لینک برای شما همراه باشد. با اینکار شما یک پروفایل ساخته اید و می توانید در آن راجع به خود و فعالیتتان صحبت کنید و در بخش تماس آدرس وبسایت خود را وارد نمایید.

        یکی از بهترین سایتهایی که شما می توانید در آن به اینکار بپردازید انجمن ها و سایت های پرسش و پاسخ می باشند. این سایتها هم به زبان فارسی و هم به زبان های دیگر وجود دارند و شما با کمی کار در آنها می توانید از طریق بخش امضاء و آدرس سایت در پروفایتان، و حتی درج موضوع اقدام به لینک سازی و معرفی سایت خود کنید.

        ۱۰. خرید ورودی گوگل

        یکی دیگر از تکنیک های سئو کلاه خاکستری خرید ورودی گوگل در برخی از زمان های سال است. فرض کنید عید نوروز می شود! یا اینکه به یک جای سال میرسیم که تعطیلاتی پشت سر هم داریم. اگر سایت شما روزانه ۵۰۰ بازدید داشته باشد در چنین مواقعی از سال دارای افت شدید ورودی می شود و این روی رنک و جایگاه سایت شما تاثیر می گذارد. چرا؟

        یک سایت موفق و رو به جلو وبسایتی است که ورودی های آن یا نسبت به قبل مساوی یا بالاتر باشد، اگر افت داشته باشید یعنی کاربران از سایت شما خوششان نمی آید و گوگل فکر می کند علاقه آنها نسبت به سایت شما کم می شود. در این مواقع بهتر است بازدیدی به اندازه افت احتمالی خریداری کنید تا در آن زمان پس رفت نکنید.

        برای اینکار می توانید از تبلیغ در گوگل و یا خرید ورودی گوگل استفاده کنید. این که شما از جه روشی استفاده می کنید بسته به میزان استفاده از استراتژی های کلاه سیاه و سفید متفاوت خواهد بود. در این بین مطالعه مقاله چگونه در گوگل تبلیغ کنیم نیز خالی از لطف نیست.

        ۱۱- لینک سازی داخلی با طراحی مناسب و عناوین مناسبتر!

        وقتی دارید لینک سازی داخلی می کنید حتما لینک هایی بسازید که کاربران روی آنها کلیک کنند. این کار را با ساخت دکمه انجام دهید یا در متن بنویسید حتما مقاله فلان را مطالعه فرمایید یا برای درک بهتر این موضوع مقاله فلان را مطالعه کنید. لینک سازی داخلی موقعی جواب می دهد که کاربران مراجعه کننده به سایت نیز روی آنها کلیک کنند

        سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

عنوان های صفحه موفق در سئوسایت چه ویژگیهایی دارد؟
0 دیدگاه
15 دسامبر, 2019

عنوان های صفحه موفق در سئوسایت چه ویژگیهایی دارد؟

1-عنوان های تفصیلی و طولانی

شاید خیلی وقت هست که عنوان های کوتاه به غیر از بعضی که خیلی درصد ان ها کم است دیگر کاربرد ندارد و نمیتواند مناسب باشد چرا که امروز جستجو های خیلی خاص و تفصیلی شده است و شما هر عنوان انتخاب میکنید سعی میکنید نسبت به همان عنوان مطلب بگذارید پس وقتی شما عنوان طولانی و کاملی قرار میدهید میتوانید حتی در برخی از جستجو که شما حتی فکر نمیکنید کاربر به این شکل جستجو کند رتبه اول باشید و ورودی خوبی بگیرید البته عنوان شاید تاثیر کمی داشته باشد اما نشان از ماهیت مطلب میدهد یعنی وقتی شما یک چیست به اخر مطلب اضافه میکنید کلی نسبت به رتبه بندی جایگاه شما تغییر خواهد کرد پس یادتان باشد از عنوان کوتاه استفاده نکنید که شکست خورده است و اگر سایت های بزرگ را دیده باشید همه از عنوان طولانی استفاده میکنند.یادتان باشد استفاده از عنوان های بسیار طولانی باعث میشود که مطلب شما به صورت کامل در گوگل ثبت نشود و میتواند روی ورودی های شما اثر منفی بگذارد.

2-عنوان باید سوال کاربرباشد یا پاسخ آن

ببینید باید جوری عنوان خود را بنویسید که یا طرح سئوالی باشد که کاربر میپرسد یا پاسخ ان یعنی باید ماهیت ان به یکی از شکل های بالا برگردد خیلی وقت بعضی دوستان سئوال میکنند چرا وقتی ما یک مطلب میگذاریم که دقیقا همان عنوان است رتبه نمیگیریم اما بعضی سایت با یک اشاره رتبه یک هستند به خاطر اینکه ان سایت های خیلی قدیمی و قدرتمند هستند و گوگل به عنوان ها و مطالب انها اهمیت زیادی میدهد پس شما چه عنوان کوتاه تمرکزی بگذارید چه عنوان تفضیلی ماهیتی باز هم انقدر برایش فرقی ندارد پس سعی کنید ماهیت عنوان شما بتواند شما را یک پاسخ دهنده معین کند.

3-عنوان و موضوع تکراری نباشد

خیلی وقت بعضی از دوستان به عنوان تکراری سعی در کسب رتبه دارند مثلا یک مطلب میگذارند رتبه نمیاورد یکم ان را تغییر میدهند و مطلب جدید با همان موضوع قرار میدهند تا رتبه بیاورند که بازهم اکثرا رتبه نمیاورند استفاده از عنوان های تکراری و خسته کننده فقط سایت در مقابل کاربر سایتی فقط برای کسب رتبه نشان میدهد و شاید خیلی این برای محبوبیت سایت مناسب نباشد پس دور عنوان تکراری را خط بکشید.

4-عنوان های مرتبط با موضوع

این بسیار مهم است سعی کنید عنوان های مرتبط با موضوع خود بنویسید چرا که گوگل بتواند ماهیت موضوع سایت را به راحتی بشناسد تا شما در موضوع خود راحت تر رتبه بیاورید استفاده از عنوان های جذاب اما پرت میتواند هم تمرکز موضوعی شما را بسیار دور کند هم برای رتبه گرفتن مناسب نباشد چرا که عنوان باید با مطلب هم خوانی داشته باشد فکر کنید من اگر برای این مطلب عنوان چگونه بازدید کننده جذب کنید مفید بود یا حتی رتبه میاورد پس سعی کنید تمرکز موضوعی و مطلبی خود را در عنوان حفظ کنید اثر ان را خودتان خواهید فهمید و بسیار مهم است.

5-استفاده از کاراکتر های مختلف در عنوان

استفاده از کلمات انگلیسی یا اعداد یا هر کاراکتری زمانی میتواند در آموزش سئو مفید باشد که یا مرتبط است و یا جذاب و میتواند کاربر را جذب کند مثلا برای جذب کاربر در موضوع ایجاد بک لینک عنوان 20 روش ایجاد بک لینک میتواند هم جذاب باشد هم مفید چرا که کاربر میتواند یک دید بسیار خوبی از مطلب شما داشته باشد تا بنویسید روش های ایجاد بک لینک یا نثلا برای آموزش سایت gtmetrix استفاده از عنوان آموزش سایت جی تی متریکس gtmetrix میتواند مفید باشد چرا که بعضی افراد آموزش سایت gtmetrix را جستجو میکنند و این مطلب میتواند به شما کمک کند و بازدید کننده را بهتر جذب کند.

6- کمک کننده رتبه

سایت هایی که مطالب آنها کپی میشود با ذکر منبع بعضا با خود عنوان در سایت کپی کننده قرار میگیرد که این خودش میتواند به عنوان یک سیگنال مناسب برای موتورهای جستجو باشد و به نوعی کمک به افزایش رتبه شما کند مثل خیلی سایت های که فیدخوان بسیار زیادی دارند با ذکر منبع و حتی لینک های داخلی بسیار کمک خواهد کرد پس در انتخاب عنوان خوب بسیار دقت کنید و یکی مورد دیگر میگویند استفاده از کلمات مثل چگونه و چیست و آِیا و به چه معناست و یا چطور میتواند به شما برای بهتر نشان دادن عنوان کمک کند.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

سئوسایت و لینکهای شکسته
0 دیدگاه
14 دسامبر, 2019

سئوسایت و لینکهای شکسته

لینک شکسته:لینک شکسته لینک هایی هستند که زمانی وجود داشته اند ولی اکنون حذف شده اند و یا اینکه عمل نمی کنند و شما با کلیک بر روی آنها به مقصر نمی رسید.

زمانی که خزنده های گوگل کار دنبال کردن لینک ها را بر عهده می گیرند اگر در این میان به لینک شکسته ای برخورد کنندبه بن بست می رسند و سایت را ضعیف می پندارندو این امر است که سایت شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

مهم ترین فاکتور های موتور های جستجو،دسترسی به یک وب سایت است و اگر خزنده های گوگل سایتی را بازدید کنند و با مقادیر زیادی لینک شکسته مواجه شوند به معنای تابلوی ایست است که مانع کار خزنده ها شده و با افزایش زمان برگزاری صفحه خطای ۴۰۴ ظاهر می شود،بنابراین ارزش سایت کاهش می یابد.

یک بازدید کننده با دیدن این خطا سایت را ترک می کند و این همان چیزی است که در مدت کوتاهی رتبه بندی سایت را کاهش می دهد.

نکته:اگر شما یک وبسایت بزرگ دارید نباید اجازه دهید که لینک های شکسته به سایت شما صدمه وارد کنند،اگر هم که سایت کوچکی دارید حتی وجود تعداد کمی از این لینک ها باعث ایجاد خسارت می شود.

-تعداد صفحات۴۰۴ هر چقدر بیشتر باشد باعث افت سایت می شود و اگر بازدیدکنندگان را به مقصد نرساند گوگل برای آن بخش از سایت امتیاز منفی در نظر می گیرد.

هر لینک شکسته در SEO یک امتیاز منفی محسوب می شود،پس باید هیچ لینک شکسته ای در سایت شما وجود نداشته باشد،شما باید آنها را شناسایی کنید و رفع کنید.

سئوسایت و هوش مصنوعی
0 دیدگاه
12 دسامبر, 2019

سئوسایت و هوش مصنوعی

هوش مصنوعي تکنولوژي است که قادر است با گرفتن اطلاعات تصميم‌هاي هوشمندانه‌اي بگيرد.

سئو سایت یا همان بهینه سازی موتور جستجو اصطلاح بسیار رایج در دنیای وب است.هوش مصنوعی برای اهدافی مانند حل مسئله، استدلال، بازنمایی دانش، برنامه ریزی برای یادگیری ماشین، پردازش زبان طبیعی، حرکت و دستکاری، ادراک، هوش اجتماعی، خلاقیت و هوش عمومی ایجاد شده است. تحقیقات گسترده در این زمینه توسط شرکت های بزرگ دنیا مانند گوگل، آمازون، اپل، مایکروسافت، تسلا، بوستون دینامیکس، ادوبی و غیره انجام شده است.

هوش مصنوعی به طور کلی به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شود:

۱- هوش مصنوعی محدود (Artificial Narrow Intelligence) یا به اختصار ANI: این مدل از هوش مصنوعی روی یک عملکرد خاص تمرکز می‌کند؛ مانند بازی شطرنج یا فیلتر کردن اسپم.

۲- هوش مصنوعی عمومی (Artificial General Intelligence) یا به اختصار AGI: هوش مصنوعی با عملکرد عمومی یعنی سیستمی که از توانایی معادل یک انسان برخوردار است.

۳- سوپر هوش مصنوعی (Artificial Superintelligence) یا به اختصار ASI: توانایی آن فراتر از هوش مصنوعی عمومی است یعنی شبکه‌ی عصبی آن ظرفیت بسیار بیشتری نسبت به هوش مصنوعی عمومی دارد.

الگوریتم RankBrain گوگل نوعی از ANI است. این سیستم خاص مبتنی بر اتصال است و شیوه‌ی یادگیری افراد را تقلید می‌کند. به آن یادگیری عمیق یا deep learning نیز گفته می‌شود. ارتباط‌گر ANI از رویکرد بازگشت به عقب برای تشخیص معایب در خروجی بهره می‌برد (به‌عنوان مثال تشخیص اشتباه اردک به عنوان پلاتیپوس) و از این اطلاعات برای نتایج کوئری‌های آینده استفاده می‌کند.

RankBrain چیست؟ چگونه سایت را برای RankBrain بهینه سازی کنیم؟

RankBrain سیستم یادگیری ماشین می باشد که به گوگل کمک می کند با توجه به فاکتور و معیار هایی که وجود دارد نتایج و سایت ها را در هنگام جستجوی کاربران بهتر مرتب سازی بکند.

الگوریتم رنک برین بر اساس عملکرد و رفتار کاربران عملیات خود را انجام می دهد، در اصل این الگوریتم بر اساس نحوه رفتار کاربران با نتایجی که برای آنها نمایش داده می شود محاسبات خود را انجام می دهد.

در الگوریتم هوش مصنوعی یا همان RankBrain  گوگل بررسی می کند اگر یک سایت را به بازدید کننده نمایش دهد بازدید کننده در آن سایت می ماند؟ آیا بازدیدکننده از صفحات دیگر آن سایت بازدید می کند؟یا اینکه به محض ورود به آن سایت سریعا از آن سایت خارج می شود و به یکی دیگر از لینک های گوگل مراجعه می کند، در جستجو های بعدی کاربران که انجام می شود، دیگر سایت اول در بالاتر نخواهد بود و گوگل سایت دیگری که کاربران بیشتر علاقه مند به آن هستند را نمایش خواهد داد.

اگر شما وبسایت مناسبی داشته باشید و کاربران نسبت به سایت شما خرسند باشند، مطمئن باشید که همانند شکل بالا شما نیز رتبه و جایگاه بهتری را بدست خواهید آورد اما اگر سایت شما مناسب نباشد شما رتبه و جایگاه خود را از دست خواهید داد.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

ویژگیهای محتوای سئوشده
0 دیدگاه
11 دسامبر, 2019

ویژگیهای محتوای سئوشده

محتوای سئو شده چه محتوایی است؟

در واقع محتوای سئو شده ، محتوایی است که هم برای کاربران خواننده آن و هم برای موتورهای جستجوگر کاملا مناسب است و البته فهم و مطالعه آن برای کاربران بسیار آسان تر است. این گونه از محتوا برای موتور های جست و جو نظیر گوگل بسیار مناسب تر است و تاثیر بسزایی را در رنکینگ سایت شما می گذارد.

در ابتدا باید از افزونه ای محبوب استفاده کنید. یک ابزار کاربردی ابزاری که در این کار به شما کمک می کند، افزونه ای به نام yoast seo می باشد که شما می توانید آن را از سایت اصلی وردپرس تهیه کنید. اما به صورت دستی نیز میتوانید آن را در سایت خود نصب کنید. به این صورت که به بخش پلاگین ها رفته و بعد از سرچ کردن نام افزونه در باکس جست و جو، آن را بر روی سایت خود نصب می کنید.

محتوای سئو شده (بدون در نظر گرفتن سیستم وردپرس و یا دیگر سیستم هایی که سایت ها با آن طراحی میشوند) ویژگی هایی دارند که به صورت زیر است:

1.انتخاب عبارت کلیدی کانونی مناسب:

به جرات می توان گفت مهم ترین عنصر هر مقاله سئو شده ای، عبارت کلیدی کانونی آن است. شما باید برای مقاله خود یک عبارت کلیدی انتخاب کنید و بسته به کوتاهی و بلندی مقاله، آن را از ۳ بار تا ۲۳ بار تکرار کنید با توجه به تعداد کلمات مقاله از ۳۰۰ کلمه تا ۳۰۰۰ کلمه. این کلید واژه به نوعی شناسنامه و معرف موضوع مقاله شما است. پس باید حتما کلمه کلیدی و مهمی در مقاله انتخاب کنید که بتواند به درستی موضوع مقاله شما را شرح دهد.

2.انتخاب عنوان سئو مناسب و حاوی کلمه کلیدی

در واقع عنوان سئو، عنوان مقاله شما است که طول آن باید در حد متعادل باشد.( نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه) در حد ۷۰ کاراکتر. عنوان مقاله و عنوان نوشته شما باید کاملا جذاب باشد و در عین حال شرح دهد که مقاله در چه موضوعی نوشته شده است و قرار است چه مواردی را شرح دهد؟ پس در نظر داشته باشید که عنوان مقاله مشخص میکند که کاربر برای آن وقت بگذارد یا از آن به سادگی عبور کند.

3.نوشتن توضیحات متا مناسب

بعد از عبارت کلیدی کانونی و عنوان سئو مطلب مهم ترین بخش یک مقاله سئو شده؛ توضیحات متا می باشد.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

سئوسایت و ارتباط آن با برندینگ
0 دیدگاه
10 دسامبر, 2019

سئوسایت و ارتباط آن با برندینگ

ارتباط سئو و برند سازی:

گوگل برای محاسبه رنکینگ سئو از الگوریتم استفاده می کند. کارشناسان خبره سئو نتایج هزاران جستجوی گوگل را مورد مطالعه قرار داده اند تا فاکتورهای تاثیرگذار رنکینگ را در الگوریتم گوگل مشخص کنند. در حال حاضر شما با بیشتر آنها آشنا هستید. فاکتورهایی مانند استفاده از کلمات کلیدی در لینک ها ، تعداد بک لینک‌ ، سرعت بارگذاری صفحات و زمانی که کاربر در سایت صرف می کند. این فاکتورها قابل سنجش هستند و می توانید آنها را عینا اندازه گیری نمایید.

تاثیر سئو سایت بر برندینگ

سئو می تواند به برندسازی کمک کند. سئو بهترین روش شناساندن نام تجاری است. مخصوصا برای افرادی که دارای محصولات یا خدماتی هستند که توسط مشتری جستجو می شود. سئو تاثیر مستقیمی در برندینگ، افزایش فروش و بازاریابی دارد. شما با به کارگیری تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت تان می توانید در موتورهای جستجو رتبه ی خوبی کسب کنید و بیشتر دیده شوید. این بیشتر دیده شدن می تواند به برندسازی شما کمک کند و به این ترتیب شما در زمینه ی کسب و کارتان مشهور می شوید و اعتماد مخاطبان به سایت شما جلب می شود. اکثر افراد برای پیدا کردن کالاها و خدمات مورد نیازشان در گوگل سرچ می کنند. اگر سایت شما در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان رتبه ی خوبی داشته باشد، می تواند مخاطبان هدف را جذب کند و شما را تبدیل به برند نماید.

تاثیر سئو سایت بر برندینگ را در رقابت برای رتبه ی بالا در جستجو گر می توان مشاهده کرد که تبدیل به یک چالش بزرگ شده است. بیش از یک میلیارد وب سایت در اینترنت فعال هستند و این بدان معنی است که تقریبا هر کار تجاری، چندین کسب و کار مشابه رقیب دارد. رقابت برای رتبه ی بالا در موتور جستجو گر هر روز شدیدتر می شود زیرا تعداد بی شماری از برندهای مختلف در تلاش زیاد برای بازاریابی آنلاین هستند. قدرت یک برند تجاری در این رقابت در گرو استفاده از استراتژی سئو است. تاثیر سئو سایت بر برندینگ همین مورد است که آن را جزء رتبه های برتر گوگل قرار می دهد. مردم اعتبار یک برند را در این می بینند که گوگل چه جایگاهی برای آن تعریف کرده است. صدر نتایج جستجو گرها پر اعتبار ترین گزینه برای جایگاه سایت و شرکت است.

1- دریافت بک لینک با برندسازی

گوگل همچنان اعتبار بالایی به بک لینک برای محاسبه رنکینگ می دهد. لینک‌هایی طبیعی، متنی و مقالات که خریداری نشده باشند مورد توجه گوگل قرار می گیرد. بنابراین بهترین لینک‌ها آنهایی هستند که توسط کاربران سایت به مطالب شما ارجاع داده می شود. قرار نیست همه کسانی که مطالب سایت شما را می خوانند به آن لینک دهند. تنها درصد کوچکی حدود 2% تصمیم می گیرند که به مطالب شما لینک بدهند و بعضی از آنها هم از لینک دادن به مطالب منصرف می شوند.

2– افزایش اشتراک گذاری سایت در شبکه های اجتماعی با برندینگ

اینکه شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیم بر رنکینگ در موتورهای جستجو دارند مبحث داغی در میان کارشناسان سئو است. اگر مردم با برند شما آشنا باشند، احتمال بیشتری دارد که شما را مورد اشاره قرار دهند. اشتراک در شبکه های اجتماعی به معنای دیده شدن بیشتر است، هر چه اشتراک مطالب در شبکه های اجتماعی بیشتر باشد به همان نسبت احتمال لینک دادن به شما بیشتر می شود.

3- افزایش نرخ کلیک با برندسازی

نرخ کلیک ( Click through rate) از فاکتورهای رنکینگ جستجوی گوگل می باشد. فرض کنید که سایت شما در رتبه 5 صفحه اول باشد. اگر افراد روی لینک سایت شما کلیک کنند خیلی زود رنکینگ سایت شما افزایش پیدا می کند. اگر آنها برند شما را بشناسند، آنها به سایتی می روند که برایشان آشناتر باشد. بنابراین حتی در صورتی که گوگل به دیگر سایت ها رنک بالاتری بدهد و تعداد بک لینک آنها بیشتر از شما باشد افراد بدلیل شناختن برند شما ترجیح می دهند که روی لینک سایت شما کلیک کنند.

4- افزایش اعتبار سایت با برندینگ

اخیراً گوگل نسخه کامل Search Quality Rating Guidelines را منتشر نموده است. این راهنما چشم انداز بی نظیری از اینکه گوگل بدنبال عبارات کیفی می گردد را نشان می دهد. سایتهایی که بهترین کیفیت را دارند توسط گوگل رتبه بالاتری می گیرند. این راهنما در مورد اعتبار وب سایت ها صحبت می کند. به ویژه منابع مستقل در مورد وب سایت چه نظری دارند. اینکه وب سایت چه اطلاعاتی را منتشر می کند و منابع مستقل خارجی نظیر مقالات ویکی پدیا ، وبلاگ ها ، مقالات مجلات و مباحث فوروم ها در مورد آن نشر می دهند و رتبه بندی سازمان های مستقل باعث کسب اعتبار برای وب سایت می شود و چطور می شود که اعتبار وب سایت را افزایش داد و جواب را احتمالا می دانید، با برندسازی

5- منشن شدن سایت با برندینگ
با به روز رسانی الگوریتم گوگل پاندا، اشاره به نام تجاری در الگوریتم جستجوی گوگل گنجانده شده است. گاهی اوقات افراد برندها را بدون پیوند دادن به آنها می شناسند. گوگل این را می داند. با در نظر گرفتن اشاره به نام تجاری گوگل به برندهایی که توسط بسیاری از مردم در مورد آن صحبت می شود پاداش می دهد. این به معنای رتبه بندی جستجوی بالا‌تر است. اشاره به نام تجاری در سایت های خبری می تواند به شدت موثر باشد.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

معرفی افزونه های مرورگر کروم برای سئوسایت
0 دیدگاه
8 دسامبر, 2019

معرفی افزونه های مرورگر کروم برای سئوسایت

مرورگر گوگل کروم با قطعیت، برترین مرورگر جهان در بین مرورگرهای کامپیوترهای دسکتاپ است.این مرورگر به خاطر افزونه های بسیار زیادی که برای آن وجود داشته و روزانه منتشر می گردند، قابلیت تغییر و سفارشی شدن زیادی دارد. در فروشگاه افزونه های گوگل کروم افزونه های زیادی در دسته بندی های متفاوت وجود دارند.

در بین این دسته بندی ها، دسته سئو نیز وجود داشته و از بین آن ها میتوان حداقل صدها افزونه مفید پیدا کرد. یادگیری کار کردن با بعضی از این افزونه ها نیاز به زمان دارد اما با طی کردن این روند و تبدیل استفاده از آنها به یک عادت می توانید زمان زیادی را در دراز مدت صرفه جویی نمایید.

Open Seo Stats ۱ :

یکی از بهترین افزونه های سئو مرورگر کروم افزونه Open SEO Stats است این پلاگین اطلاعات مفیدی در ارتباط با سایت شما از جمله رتبه الکسا و زمان بارگذاری صفحات سایت شما و مشخص کردن متا تگ های موجود در سایت شما و همچنین اطلاعاتی درباره تعداد لینک ها خارجی و جزئیاتی درباره اطلاعات هاست در اختیار شما قرار می دهد.پیشنهاد می کنم برای بررسی کردن سایت از این افزونه استفاده کنید

2– Seo for chrome :

یکی دیگر از افزونه های سئو کروم افزونه Seo for chrome است این افزونه نیز مانند افزونه قبلی اطلاعات کاملی را در ارتباط با سایت در اختیار شما قرار می دهد از جمله این موارد می توان به تعداد صفحات ایندکس شده در موتور های جستجو و همچنین بک لینک های گرفته شده از شبکه های اجتماعی و …

3-Meta Seo Inspector :

این افزونه نیز مانند افزونه های معرفی شده اطلاعات زیادی در ارتباط با سایت در اختیار شما قرار می دهد از این جمله می توان به مشخص کردن متا تگ ها و مشخص کردن مشکلات داخلی سایت و رتبه سایت در سایت های معتبر و غیره اشاره کرد مزیت این افزونه نسبت به افزونه های دیگر سادگی مثال زدنی این افزونه است به طوری که شما با یک بار کار کردن با این افزونه به راحتی می توانید مشکلات داخلی سایت خودتان را متوجه شوید.

4SEO Quake :
در ابتدا این افزونه برای Mozilla Firefox عرضه شد ولی به تازگی این افزونه کاربردی برای کروم نیز موجود شده است . به جرات می توان گفت: SEO Quake یکی از بهترین افزونه ها برای بررسی و تحلیل سایت است این افزونه امکانات زیادی دارد در صورتی که این افزونه را فعال کنید قسمتی در نتایج گوگل ایجاد می شود که اطلاعات کاملی در ارتباط با آن سایت دراختیار شما قرار می دهد اطلاعاتی از جمله قدمت دامنه – رتبه الکسا – تعداد صفحات ایندکس شده در موتور های جستجو و…

5-MOZ:

افزونه moz توسط شرکت moz که در زمینه آموزش بهینه سازی وب سایت فعالیت می کند  عرضه شده است با استفاده از این افزونه شما به راحتی می توانید لینک های follow و nofollow در صفحه مشخص کنید و همچنین شما می توانید تعداد بک لینک های گرفته شده از شبکه های اجتماعی را با استفاده از این افزونه در سایت خودتان مشخص کنید.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

آشنایی با عوامل موثر در کیفیت بک لینک های سئوسایت
0 دیدگاه
7 دسامبر, 2019

آشنایی با عوامل موثر در کیفیت بک لینک های سئوسایت

بک‌لینک همان لینکی است که یک سایت، از یک سایت دیگر دریافت می‌کند. بک‌لینک‌ها تاثیر به سزایی در بالا رفتن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته و از همین جهت است که در فرآیند سئو، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. موتورهای جستجو از فاکتورهای مختلفی برای نشان دادن یک سایت در نتیجه‌های جستجو استفاده می‌کنند. کسی دقیقا نمی‌داند که بک‌لینک‌ها در این زمینه چقدر تاثیر گذار هستند اما در طول زمان ثابت شده که بک‌لینک‌ها اهمیت بسیار زیادی دارند.

چه عواملی در کیفیت یک لینک موثر هستند؟
انکر تکست: کلمه یا کلماتی کلیدی است که به یک صفحه دیگر لینک دهی می‌شود. زمانی که شما با عبارات کلیدی مرتبط با صفحه‌ی که می‌خواهید به آن پیوند بدهید، به گوگل یک سیگنال مثبت به گوگل ارسال می‌کنید که این انکر تکست با این صفحه مرتبط است و گوگل قادر خواهد رتبه آن کلمه کلیدی را با توجه به دیگر عامل ها افزایش دهد.

اعتبار دامنه: این فاکتور توسط کمپانی Moz ایجاد شده است. از عوامل تأثیرگذار در تعیین اعتبار دامنه می‌توان به این موارد اشاره کرد: سن دامنه، تعداد لینک‌های ورودی، کیفیت پیوندها، فعالیت سایت در شبکه‌های اجتماعی و.. در افزایش یا کاهش این فاکتور دخیل هستند. این امتیاز می‌تواند در مشخص کردن کیفیت یک لینک دخیل باشد.

اعتبار صفحه: اعتبار صفحه همانند دامین اتوریتی توسط کمپانی ماز ارائه می‌شود که در مورد لینک‌های ورودی٬ کیفیت آن‌ها و اعتبار کلی همان صفحه مشخص می‌گردد.

دریافت لینک بر اساس موقعیت: اگر سایت شما به زبان پارسی است، بهتر است بک لینک های دریافتی از سایت های باشد که از دامنه ir استفاده می‌کنند. زیرا سبب افزایش شانس شما برای دریافت رتبه بالاتر در نتایج جستجوی ایران می‌شود. اما امکان دارد باعث افزایش رتبه سایت شما در نتایج جستجوی بین‌المللی نشود.

تعداد لینک های موجود در داخل صفحه: گوگل برای شناسایی لینک های طبیعی از غیرطبیعی از روش های مختلفی استفاده می‌کند. اما در کل تعداد لینک های خروجی از صفحه‌ای از آن لینک می‌گیرید نباید خیلی زیاد باشد و باید نسبت آن با محتوای موجود حفظ شده باشد.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

سئو سازی وب سایت شرکتی
0 دیدگاه
5 دسامبر, 2019

سئو سازی وب سایت شرکتی

جستجوی آنلاین به یکی از روش های مدرن و همگانی در بین مردم تبدیل شده است و آنها امروزه هر چیزی را که به دنبالشان هستند، در گوگل جستجو می کنند. با استفاده از سئو سایت شرکتی خود می توانید در صفحه اول گوگل قرار گیرید و کسب و کار خود را در معرض دید کاربران بالقوه قرار دهید. با این کار مشتریان زیادی به دست خواهید آورد و سوداوری کسب و کار خود را تضمین می کنید.

مطالعات بسیاری نشان داده اند که سئو می تواند بازگشت سرمایه بیشتری نسبت به روش های سنتی بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات چاپی داشته باشد. مانند دیگر بازاریابی ها، سئو یک شعبده نیست و بر پایه یک دانش مدرن قرار دارد. سئو باعث هرچه بیشتر دیده شدن کسب وکار ها، برندسازی، افزایش ترافیک سایت، بازگشت سرمایه و اعتبار بیشتر در بین کاربران می گردد.

سئو محتوای سایت شرکتی

از مهم ترین بخش ها در رتبه بندی سایت ها تولید محتوا جهت بهینه سازی سایت می باشد. تولید محتوای با کیفیت سبب جذب کاربران و افزایش رتبه سایت در گوگل می شود. تولید محتوای سایت باید به گونه ای باشد که استاندارد های نوشتاری در آن رعایت شود، چگالی کلمه کلیدی بررسی شود، تولید محتوا  باید بدون کپی برداری از محتوا های دیگر سایت ها باشد. با رعایت تمام موارد درمورد تولید محتوا می توان رتبه سایت را به جایگاه اول موتور جستجوگر رساند.

انواع خدمات سئو سایت شرکتی

✔ افزایش رتبه در گوگل

✔ سئو سایت حرفه ای 

✔ برطرف کردن مشکلات فنی سایت

✔ بررسی و تحلیل جایگاه فعلی رقبا

✔ تولید و مدیریت محتوا

✔ ایجاد کردن بک لینک های طبیعی

✔ لینک سازی استاندارد

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

وظایف کارشناس سئو برای بردن سایت به صدر جدول
0 دیدگاه
4 دسامبر, 2019

وظایف کارشناس سئو برای بردن سایت به صدر جدول

کارشناس سئو یکی از رشته های جذاب در کسب و کارهای اینترنتی است و شاید به جرأت بتوان گفت که شاید اصلی ترین بخش هر کسب و کاری که در اینترنت فعالیت می کند را همین کارشناسان در زمینه سئو بر عهده می گیرد. حال وظایف یک سئوکار حرفه ای را برای بالابردن رتبه سایت بیان میکنیم:

1-    تعیین استراتژی کلی برای تولید محتوای غنی و کاربردی: محتوای خوب یکی از بال‌های اساسی برای پرواز یک سایت به صدر جدول نتایج گوگل است؛ اما تیم تولید محتوا موضوعات مقاله‌های مختلف را از کدام منبع استخراج می‌کنند؟ یکی از وظایف سئوکارها آنالیز وبسایت‌های رقیب و موتورهای جستجو است؛ آن‌ها با جستجو و استخراج مطالبی پرسرچ و پرطرفدار که قابلیت ایجاد بک لینک دارند؛ برای ایجاد محتوای مناسب و سئو شده، به تیم تولید محتوا، کمک می‌کنند.
2-    تحقیق در موتورهای جستجو برای یافتن کلمه‌های کلیدی مناسب: یک محتوا هر قدر هم جذاب باشد بدون حضور کلمات کلیدی، صرفا یک مقاله جذاب است و تاثیری در رنک سایت ندارد؛ کارشناس سئو کلمات کلیدی مرتبط با موضوعات را پیدا می‌کند و سعی می‌کند ماده خام اولیه را در اختیار تیم تولید محتوا قرار بدهد.
3-    ساخت بک لینک: شما به عنوان کارشناس سئو باید بتوانید به سایر مطالب مرتبط سایت لینک بدهید؛ با رپورتاژ‌های مختلف در سایت‌های خبری لینک سازی کنید و… و در نهایت آمار بازدید سایت و همچنین زمان ماندگاری کاربر را افزایش بدهید. از انواع دیگر بک لینک می‌توان به بک لینک‌های اینفوگرافیک، بک لینک از وب سایت‌های پرسش و پاسخ، لینک‌های گرافیکی، بک لینک از ویدیو و …. اشاره کرد.
4-    بهینه سازی صفحات کپی و صفحه‌های فرود برای بازاریابی موتور جستجو: فرض کنید در تبلیغات یک وبسایت، ناگهان کتابی را که مدت‌ها دنبالش بودید می‌بینید؛ روی تصویر کلیک می‌کنید و به صفحه فروش کتاب منتقل می‌شوید؛ اما صفحه‌ای که به آن هدایت شدید آن قدر شلوغ و پر از تصاویر گرافیکی و پیشنهاد کالاهای دیگر است که عطای خرید را به لقایش می‌بخشید؛ یک سئوکارحرفه‌ای وظیفه دارد با ایجاد صفحه فرودهای جذاب و کاربردی و استفاده از تکنیک‌های مختلف مثل حذف منوی ناوبری، تشکر از کاربران در قبال انجام فعالیت و …نرخ پرش سایت را کاهش و زمان ماندن کاربران در سایت را افزایش بدهد.
5-    استفاده از ابزارهای مختلف برای آنالیز رتبه سایت و تلاش برای بهبود آن: ابزارهای مثل google page speed insights، یا افزونه الکسا  و … کمک زیادی به سئوکارها می‌کند تا رتبه و هم‌چنین نقاط ضعف سایت را پیدا کنند. 
6-    بهینه‌سازی سایت با استفاده از توصیه‌های موتورهای جستجو: یکی از ویژگی‌های یک سئوکار حرفه‌ای کنجکاوی است؛ شما باید هر روز موتورهای جستجو را برای یافتن آخرین الگوریتم‌ها و البته جدیدترین توصیه‌ها برای بالاتر رفتن رنک سایت،  زیر و رو کنید؛ البته معمولا برای یافتن پاسخ باید به چندین سایت معتبر انگلیسی زبان هم سر بزنید و این یعنی باید همان‌طور که گفتیم تا حدی به زبان انگلیسی مسلط باشید.
7-    بررسی و تحقیق در رابطه با سایت‌های رقیب: با استفاده از ابزارهایی مثل spyfu باید بتوانید شیوه‌های افزایش ترافیک و تکنیک‌های سایت رقیب را مورد آنالیز قرار دهید. 
8-     تعیین استراتژی ساخت لینک و تلاش برای توسعه آن: پس از یک دوره بک لینک سازی و همچنین آنالیز شرایط سایت، می‌توانید متوجه شوید که کدام نوع بک لینک‌ها برای جذب مخاطب موثرتر بوده است و به این ترتیب استراتژی کلی بک لینک سازی سایت را تعیین کنید. 

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

معرفی ابزارهای تست سرعت وب سایت
0 دیدگاه
3 دسامبر, 2019

معرفی ابزارهای تست سرعت وب سایت

کسانی که می خواهند کسب و کار اینترنتی راه بیندازند و همچنین بسیاری از مخاطبان برای گرفتن اطلاعات به سایت ها سر می زنند و سرعت سایت برای آنها بسیار مهم است. ما در اینجا ابزارهایی برای تست سرعت وب سایت را برایتان معرفی کردیم:

-ابزار GTMetrix

این ابزار جزو متداولترین ابزارها توسط وبمستران می باشد که از آن برای تست سرعت سایت خود استفاده می کنند. این ابزار Pagespeed و Yslow را محاسبه می کند. Pagespeed در واقع به بررسی سرعت سایت شما امتیازی را می دهد که مطابق با گوگل بوده و کاملا دقیق می باشد، Yslow نیز یکی دیگر از فاکتورهای تست سرعت سایت می باشد که مربوط به شرکت یاهو می باشد. این دو عامل به سرعت سایت شما امتیازی را در مجموع خواهند داد که این امتیاز ها از A تا F می باشد و می توانید سرعت سایت خود را دیده و برای رفع مشکل راه حلی را انتخاب کنید.

این ابزار بسیار پرقدرت است و می تواند اطلاعات دقیق و تحلیلی در رابطه با سرعت سایت شما در اینترنت های 3G، 4G و ای دی اس ال و … را اندازه گیری کرده و حتی میزان تاخیر با استفاده از گوشی یا لپ تاپ را نیز به شما می دهد.

-ابزار Google PageSpeed Insight

یک ابزار دیگر که توسط گوگل ارائه شده است و سرعت سایت شما را می سنجد و به ان امتیازی از 0 تا 100 را خواهد داد. در این ابزار هرچه امتیاز سایت شما بالاتر باشد یعنی سرعت سایت شما بالا می باشد و امتیاز بالاتر از 85 برای وب سایت شما نشان دهنده سرعت عالی وبسایت شما خواهد بود. با استفاده از این ابزار شما می توانید عیب سایت را برای افزایش سرعت پیدا کنید و آن را رفع نمایید. این ابزار نیز صفحه سایت شما را به دو صورت ارزیابی می کند:

    1. زمان بارگذاری بخش بالای صفحه در مرورگر
  1. زمان بارگذاری کل صفحه در مرورگر

– ابزار Pingdom

سومین ابزار پر طرفدار در بین وبمستران این ابزار می باشد، که سرعت سایت شما را از طریق چند سرور در کشورهای مختلف می دهد و نتایج آن واقعی تر از حالت تک سرور است. به دلیل دقت بالا در تعیین تست سرعت سایت با استفاده از چند سرور دقیقا عیب اصلی را به شما نشان خواهد داد و شما می توانید در مدت زمان اندک عیب را تصحیح کنید. این ابزار تست از چهار مکان را نیز پوشش می دهد.

– ابزار WebPagetest

در این ابزار شما می توانید نوع مرورگر را برای تست سرعت سایت انتخاب کنید و همچنین موقعیت سرور خود را نیز در فیلد جداگانه وارد کرده و در مجموع اطلاعات دقیقی که به صورت sort شده می باشد در اختیار شما قرار خواهد داد. این ابزار 40 مکان و 25 مرورگر را نیز پوشش می دهد.

-ابزار تست KeyCDN

این ابزار نیز برای پاسخگویی سریع به سرعت سایت شما بسیار مناسب بوده و می توان نتیجه را نیز به اشتراک گذاشت و کسانی که می خواهند از این ابزار استفاده کنند به راحتی به لینک آن دسترسی پیدا کرده و تست سرعت سایت خود را انجام دهند.

 -تست سایت Varvy Pagespeed

این ابزار برای تست سرعت سایت شما امتیازی از 0 تا 100 را خواهد داد که امتیاز بالا نشان دهنده بهینه بودن سرعت سایت می باشد و همچنین این ابزار به وسیله نماهای گرافیکی اطلاعات سایت شما را به نمایش میگذارد که طرحی زیبا و در نوع خود قشنک می باشد.

-ابزار Uptrends

این ابزار برای تست هاست بیشتر مناسب می باشد و شما می توانید از 35 موقعیت جغرافیایی مختلف برای تست سرعت سایت خود بهره ببرید.

-سرویس Dotcom-Monitor

این ابزار برای کسانی که می خواهند سرعت سایت خود را در تمام مکان ها به طور همزمان ببینند مورد استفاده قرار می گیرد، و سرعت دسترسی به سایت را به صورت لیستی از کشورهای مختلف به صورت ثانیه در اختیار شما قرار می دهد و در 7 مرورگر مختلف قابلیت تست دارد.

– تست با ابزار Google Chrome DevTools

این ابزار بسیار ساده بوده و در گوگل کروم می توانید به آن برای تست سرعت سایت خود دسترسی پیدا کنید و به شما اطلاعاتی نظیر زمان پاسخ، سرعت دانلود و … را خواهد داد.

-Sucuri Load Time Tester

این روش نیز یکی دیگر از روش های تست سریع سرعت سایت می باشد که در واقع عملکرد سرعت سایت شما را در جهان نشان می دهد و نحوه نمره دهی آن از A تا F می باشد.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

اخرین محصولات سایت
کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس