سئوکار حرفه ای سئو تگ

سئوکار حرفه ای سئو تگ پیشرو در سئو وب سایت

اخرین مطالب
سئو وب سایت
0 دیدگاه
20 ژانویه, 2022

سئو وب سایت

 سئو وب سایت

لازمه رونق هر کسب و کاری پس از طراحی سایت، دریافت خدمات سئو سایت در موتورهای جستجو جهت افزایش بازدید سایت و دیده شدن توسط مخاطبان است. از آنجا که عمده کاربران از موتور جستجوی گوگل برای یافتن سایت مد نظر خود استفاده می کنند، مهمترین ابزار ارگانیک برای جلب بازدید کننده، بهبود سئو وب سایت جهت افزایش رتبه و بازدید وب سایت و بالا آمدن در صفحه اول نتایج جستجو گوگل است.

برندینگ مناسب توام با افزایش بازدید سایت و بهبود سئو رتبه و رنک الکسا، ورود بازدید کنندگان و تبدیل آنها به مشتریان و در نتیجه رونق بیشتر کسب و کار را رقم میزند. اگر به دنبال توسعه کسب و کارتان از طریق فروش اینترنتی و با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، بهره‌گیری از خدمات سئو حرفه ای متخصصین بازاریابی اینترنتی وب رمز در بهینه سازی و سئو وب سایت، انتخابی هوشمندانه در جهت بهبود رتبه الکسا و ورودی گوگل بیشتر برای سایت و وبلاگ شماست.

لازم به ذکر است در پروژه های طراحی وب سایت  سئوتگ، علاوه بر ارائه مشاوره سئو، آخرین متد و ابزارهای آنالیز و تحلیل سئو وب سایت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که شروع بسیار خوبی جهت افزایش بازدید واقعی و انجام سئو حرفه‌ای می باشد.

سئو وب سایت

سئو وب سایت

سئو چیست؟

سئو وب سایت، پیاده سازی روش هایی هوشمندانه است جهت افزایش رتبه و رنک سایت در نتایج جستجو گوگل است که موجب افزایش بازدید سایت می‌شود. موارد تاثیر گذار بر سئو و بهینه سازی سایت را به دو دسته کلی می‌توان تقسیم کرد:  خدمات سئو داخلی سایت و بهینه سازی خارج از سایت.

به طور کلی موارد مهم داخلی سئو وب سایت عبارتند از: نحوه طراحی سایت (شامل کد نویسی، سرعت لود صفحات، ساختار صفحات، نحوه طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و…) و محتوای سایت و البته در نهایت کلمات کلیدی به کار رفته در محتوای سایت.

متخصصین بهینه سازی وب سایت در سئوتگ پس از برگزاری جلسه مشاوره سئو، بررسی کامل وب سایت شما را از نظر طراحی و محتوا و بررسی نواقص احتمالی آن در دستور کار قرار داده و پس از تحلیل و آنالیز سایت شما و رقبا، استراتژی لازم جهت رسیدن به افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه کلمات کلیدی را پیشنهاد می دهند.

سئو وب سایت

سئو وب سایت

در مواردی طراحی مجدد وب سایت بطور حرفه ای جهت رسیدن به نتیجه قطعی ضروری است که این امر و دلایل آن توسط کارشناسان ما در جلسه مشاوره سئو سایت بررسی و طرح خواهد شد و در صورت لزوم پروژه باز طراحی سایت را جهت رسیدن به نتیجه مطلوب، سئوکار سئوتگ بر عهده می‌گیرد.

مزایای سئو وب سایت

با توجه به اینکه بیش از 85 درصد ورودی بازدید وبسایت ها از طریق موتورهای جستجو انجام می پذیرد، جای هیچ گونه شک و شبهه ای نیست که یکی از مهمترین روش های افزایش بازدید سایت ، بهبود سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت می باشد. این موضوع آنجا اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم عمده بازدید کنندگان ورودی از طریق موتورهای جستجو هدفمند بوده و به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

سئو وب سایت

سئو وب سایت

به عبارت دیگر می توانیم امیدوار باشیم بیشتر این بازدید کنندگان قابلیت تبدیل به مشتری واقعی را دارا هستند. شایان ذکر است عوامل بسیاری در نهایی کردن عملیات فروش موثر هستند که تیم حرفه‌ای ما توانایی دارد تا در قالب جلسات مشاوره مارکتینگ و فروش، کمک شایانی جهت ترسیم ساختار و هدفگذاری موفقیت کسب و کارتان در زمینه فروش آنلاین ارائه دهد.

با توجه به هزینه کمتر بهبود سئو در مقابل سایر راه های بازاریابی و تبلیغات، و همچنین بازدهی بالای آن و قابلیت سنجش روند و نتایج کار بطور شفاف، می توان اذعان کرد بهترین سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات و بازاریابی در دنیای امروز ، بهره گیری از خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت است. از آنجا که تاخیر در شروع سئوی سایت موجب عقب ماندن از رقبا است، توصیه میکنیم همین امروز جهت افزایش بازدید سایت و مشاوره سئو وب سایت، با کارشناسان ما در سئوتگ تماس حاصل نمایید.

سئوکار اینستاگرام
0 دیدگاه
18 ژانویه, 2022

سئوکار اینستاگرام

سئوکار اینستاگرام

سئو به غیر از سایت ها می تواند در شبکه های اجتماعی در اپلیکیشن هایی از جمله اینستاگرام وجود داشته باشد. سئو اینستاگرام از دیدگاه خیلی از سئوکاران بسیار بی قانون است. اما افرادی که در زمینه بازاریابی فعالیت دارند خیلی خوب از اهمیت قرار گرفتن در لینک اول اینستاگرام اطلاع دارند. اما سئوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا اصلا سئو اینستاگرام وجود دارد؟ آیا با موفقیت در سئو  اینستاگرام، در سئو سایت هم موفق خواهم شد؟ و اینکه سئو اینستاگرام چقدر زمان میبرد و روش موفقیت در سئو اینستاگرام چگونه است؟

سئو اینستاگرام در حقیقت روشی است که به شما کمک می کند در زمانی که کاربران در اینستاگرام به دنبال کلمه ای می باشند و آن را سرچ می کنند پیج شما جزء چند پیج بالایی در نتایج جستجو باشد.

شاید این موضوع را ندانید که چیزی حدود 50 میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام وجود دارند پس اگر شما در اینستاگرام در زمینه کاری خود در زمان سرچ بالا هستید این روش می تواند باعث جذب مشتری برای شما شود.

سئوکار اینستاگرام

سئوکار اینستاگرام

وقتی شما یک محتوای خوب تولید می کنید الزاما نباید آن را در وب سایتتان قرار دهید بلکه می توانید محتوای تولیدشده خود را در جایی که بیشترین مخاطبان را دارد به اشتراک بگذارید. درباره سئو شاید این موضوع غیر منطقی باشد زیرا بر اساس اصول سئو همه مسیر ها به وب سایت ختم می شود. و می بایست محتوای خوبی که تولید می شود در وب سایت منتشر شود. درست است، سئو باعث افزایش ترافیک می شود و همین باعث میشود کاربران بسیاری جذب خدمات شما شوند.

 تاثیر اینستاگرام بر سئو

قوی ترین ابزار بازاریابی اینترنتی سئو است. در کنار سئو، ابزارهای دیگری نیز وجود دارند که نه تنها شما را در امر بازاریابی کمک می کنند، بلکه به سئو سایت شما هم کمک می کنند، بدون شک یکی از این ابزار ها شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام است.

زمانیکه شما در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام صفحه ای داشته باشید مسلما مخاطبین بسیاری هم خواهید داشت که می توانند از سه جنبه به سایت شما کمک کنند.

  1. گوگل زمانیکه اطلاعات صفحه اینستاگرام شما را مشاهده کند برداشتی که می کند این است که شما علاوه بر اینکه در اینستاگرام بهترین هستید پس می توانید در گوگل هم بهترین جایگاه را داشته باشید.
  2. وقتی کاربران صفحه اینستاگرام شما از طریق پیج شما به وب سایتتان هم می توانند دسترسی پیدا کنند طبیعتا یک مزیت بسیار خوبی برای سایت شما به حساب می آید و این ورودی های ریفرال (Referral Traffic چیست) به سئو سایت شما قطعا کمک میکند.
  3. همین افراد که از طریق اینستاگرام مشتری شما شده اند از طریق تماس با شما می توانند در ارتباط باشند. به همین سادگی و با داشتن یک صفحه اینستاگرام و هزینه جرئی، می توانید کسب و کار خودتان را رونق دهید.
  4. با افزایش بیشتر مشتریان شما، تعداد سرچ های مربوط به نام شما هم افزایش میابد و این موضوع به سئو سایت شما نیز کمک زیادی میکند.

مدیریت پیج اینستاگرام

داشتن یک پیج کاربردی و مفید فقط به محتوای آن بستگی دارد، و داشتن محتوای خوب برای یک پیج به یک مدیر خوب برای مدیریت پیج اینستاگرام نیاز دارد.

چگونه سئو کار حرفه ای شویم

برای انجام سئو حرفه ای راه های متنوع و بسیاری وجود دارد، مهم ترین بخش راه این است که: بهترین روش سئو در بهترین زمان انجام شود. انتخاب مسیر درست برای آغاز کار سئو بسیار حیاتی خواهد بود. در ادامه می خواهیم به چند راه دیگر برای اینکه بتوانیم سئو کار حرفه ای شویم بپردازیم.

سئوکار اینستاگرام

سئوکار اینستاگرام

در جستجوی کلیدی مرتبط باشید: با کمک نرم افزارهای انتخاب کلمه کلیدی می توانید کلمه یا کلماتی را که به تجارت و کسب و کار شما مربوط می شود شناسایی کنید و روی آن کلمه کلیدی کار کنید. به خاطر داشته باشید که انتخاب کلمه کلیدی در واقع خشت اول از کار یک سئو کار حرفه ای است و بسیار مهم میباشد.

شما با استفاده از کلمه کلیدی این فرصت را دارید که در سایت خود دسته های جدیدی را ایجاد کنید و کاربران بیشتری را به سایت خود انتقال دهید. فایده این دسته بندی و دسته بندی کردن اطلاعات سایت این است که کاربران ممکن است به موضوعات شما علاقه مند شوند و دسته بندی های شما مورد علاقه آنان باشد.

به یاد داشته باشید با پیگیری کردن کلمه کلیدی خود حتما از این موضوع اطلاع پیدا کنید که سایت شما چه رتبه و جایگاهی در گوگل دارد.

تشخیص اینکه چه محتوایی مورد نیاز است و چگونه می توان آن را بهبود بخشید: محتوایی را که تولید می کنید می بایست براساس نیاز و علاقه کاربران شما باشد. پس سعی کنید محتوایی را تولید کنید که نیاز کاربر را فراهم کند به طوری که خواندن آن برایشان مفید و سودمند باشد. چون شما سایت خود و اطلاعات خود را جز برای استفاده آنان طراحی و بهینه سازی نمی کنید.

ربات های گوگل سایت شما را قبول کنند: کاربران برای اینکه بتوانند به سایت شما بروند باید سایت شما در دسترس آنها باشد یعنی به راحتی بتوانند سایت شما را پیدا کنند. مطالب و محتواهایی که شما تولید می کنید هم می بایست برای کاربران قابل استفاده باشد و در عین حال روبات های گوگل نیز محتوای شما را قبول کنند. در ادامه به چند نمونه کوچک درباره اینکه محتوای شما مورد قبول روبات ها باشد اشاره می کنیم:

  • دسترسی آسان: شما باید از این موضوع مطمئن باشید که صفحه ای وجود ندارد که دریافت آن از صفحه اصلی شما برای کاربر مشکل باشد.
  • سعی کنید که URL شما تا حد امکان کوتاه باشد.
  • ربات ها نوشته هایی راکه بخشی از تصویر هستند را ایندکس نمی کنند پس باید نوشته ها خارج از تصویر باشند و در HTML بصورت نوشته باشد. اگر اطلاعات و دانش شما در ارتباط با html کامل نیست می توانید مقاله آموزش HTML Improvements وبمستر (سرچ کنسول گوگل) را مطالعه کنید تا بتونید در سئو موفق تر باشید.

اگر واقعا میخواهید برای پیج خود روی یک یا دو کلمه ی مهم سئو کنید، این چند مورد رو رعایت کنید:

  • حتما داخل bio کلمات مورد نظر سئوی پیجتون رو بیارید.
  • حداقل به مدت 3 ماه پست گذاریتون رو منظم کنید.
  • حتما هشتگ هایی که استفاده میکنید مرتبط با کلمات کلیدی و اهداف سئو پیج اینستاگرامتون باشد.

اکانت بازاریابی در اینستاگرام

حدود ۳ سال پیش بود که اینستاگرام اکانت Business خود را در اختیار کاربران قرار داد که موجب بهبود بازاریابی در این اپلیکیشن شد؛ بعد از مدتی هم shop را به سیستم خود اضافه نمود. کاربران اینستاگرام با کمک این اکانت قادر خواهند بود آمار دقیقی از تعداد بازدیدهای هر پست و یا تعداد اشخاصی که پست‌هایشان را در اینستاگرام ذخیره کرده‌اند، داشته باشند.

در واقع این اکانت مجموعه‌ای از داده‌های ارزشمند را که هر کدام در نوع خود اثر بخشی مناسبی دارا هستند را در اختیار ما قرار می‌دهد. شما با دستیابی به اطلاعات و داده‌های دقیقتر می‌توانید اقدام به ایجاد یک استراتژی خوب برای اینستاگرام خود نمایید برای مثال چه تعداد از کاربران شما زن یا چه تعداد آقا هستند و یا چه نوع پست‌هایی باعث جذب فالوور‌های بیشتری برای شما شده است.

دیگر مزیت این اکانت این است که شما متوجه خواهید شد از کدام شهرها بیشترین بازدید و لایک را داشته اید. تمامی این موارد به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید پست و محتوای مورد نظر خود را در مناسب‌ترین زمان ممکن درج کنید. گفتنی است که تمامی این قابلیت‌ها در اکانت بیزینس Business اینستاگرام برای شما موجود می‌باشد در حالی که در اکانت شخصی، چنین آمارهایی را نمی‌توان در اختیار داشت.

تاثیر Like و Backlink در سئو اینستاگرام

لایک شدن در اینستاگرام همانند گرفتن بک لینک می‌باشد(البته که تعداد کامنت و شیر شدن نیز) زمانی که شما از سایت‌های معتبری اقدام به دریافت ده لینک می‌نمایید، اثر بسیار قوی‌تری دارد تا این که از سایت‌های غیر معتبر و بی‌ارزش ۱۰ ها لینک دریافت کنید.

سئوکار اینستاگرام

سئوکار اینستاگرام

چنانچه پست شما توسط پیجی لایک شود که از تعداد زیادی فالوور برخوردار است یا تیک آبی دارد، احتمال دیده شدن و همچنین ارتقای آن بیشتر از زمانی خواهد بود که پیج‌هایی با فالوور کمتر و یا فیک شما را لایک کنند. به همین منظور در بعضی از گروه‌های خصوصی، ادمین‌های اینستاگرام با فالوور بالا عضو می‌باشند و زمانی که یکی از آن‌ها پستی را منتشر می‌کند، باقی ادمین‌ها اقدام به لایک و یا حتی کامنت گذاشتن برای آن پست می‌کنند تا به اکسپلور اینستا نیز راه یابند.

لینک سازی انبوه نیز در بعضی از استراتژی‌های لینک سازی در بین متخصصین سئو حرفه ای مورد استفاده قرار میگیرد. هرچند که این سناریو دارای مشکلاتی است و نیازمند پیاده‌سازی به شکل هوشمندانه و زمانبر است، اما این روش معمولا در تایم کوتاه انجام میشود و آثار مخربی به همراه دارد و در عوض داشتن اثربخشی مثبت، اثرات منفی در پی خواهد داشت.

مشاور سئو سایت
0 دیدگاه
16 ژانویه, 2022

مشاور سئو سایت

مشاور سئو سایت

امروز بیش از هر زمانی سئو سایت به سمت فنی بودن رفته، پس انتخاب سئوکار نیز یک کار حرفه ای است؛ چون در تمام حوزه ها رقبای زیادی وجود دارد، پس باید در انتخاب مشاور سئو خود دقت کنید و وقت بذارید.

چرا باید یک مشاور seo سایت در کنار ما باشد؟

بهتر است اول بگوییم، مشاور سئو کیست؟ چرا باید در کنار ما یک سئوکار باشد و این فرد چه فعالیت هایی برای انجام دادن  دارد؟ تجزیه و تحلیل، بررسی و بهبود جایگاه وب سایت ها،بررسی موتور جستجو و لینک های دریافتی برای اینکه بتواند مشاوره تخصصی ارائه کند، همچنین جهت راهنمایی و توصیه به انجام کارهای عملی و توصیه نکته هایی به صاحبان سایت ها تا بتوانند ترافیک ارگانیک و کاربر واقعی بیشتری جذب کنند.

مهارت های مشاور سئو سایت چیست و وظایف مشاور سئو چیست؟ مهمترین مهارت دانستن و متمرکز شدن بر روی استراتژی محتوای است و همچنین متمرکز شدن برروی کلمات کلیدی و یافتن بهترین کلمه کلیدی ها برای سایت، ایجاد ارتباط بین سایت و شبکه های اجتماعی،محتوای با کیفیت خوب، بررسی رفتار کاربران، پیشنهاد و کمک برای جذب کاربر و ترافیک بیشتر از گذشته، بررسی رقبای سایت و متوجه شدن

نقاط ضعف و قدرت سایت رقیب و سایت ما، کسب رتبه با جایگاه مناسب و خوب و همچنین قدرت تفکر استراتژیک و تاکتیکی و… دانستن الگوریتم های گوگل، و حرکت به سمت رعایت و انجام قواعد و قوانین جدید ترین الگوریتم های گوگل …

مشاور سئو سایت

مشاور سئو سایت

وظایف مشاور سئو سایت

مشاور سئو باید دانش و آگاهی درباره یک سری موارد داشته باشد و بتواند آنها را عملی کند، موارد زیر بخش اعظمی از این موارد است که مشاور seo باید آنها را بداند:

    • کسب جایگاه مناسب و رتبه بندی موتورهای جستجوی گوگل همیشه برای مشاور سئو یک دغدغه باشد، خود را از بخش بازاریابی جدا نداند به عبارتی، اهداف مشتری و بازاریابی سئو را بداند و رقیبان را آنالیز و شناسایی کند.
    • توانایی بهینه رسانی صفحات وب سایت شامل مواردی از قبیل یافتن و ادغام کلمات کلیدی، برجسته کردن کلمات کلیدی و… همچنین عناصری که موتورجستجو ها به آن میپردازند را بداند و به بررسی آنها بپردازد (بررسی تگ های هدینک از جمله H,H2و…H6 و ساختاربندی سایت و…)
    • لینک سازی از سایت های مشابه کسب و کار خودمان، که رتبه آنها برتر از ما است.
    • شناخت کافی درباره سیستم های مدیریت محتوا CMS ها و نکات و ابزارهای آنها داشته باشد.
    • نحوه استفاده از ابزارهای سئو و جستجوگر را بداند
  • تجزیه تحلیل و آنالیز کلمات کلیدی :

 

  • بعد از اینکه کلمات کلیدی را به دست آورد، طبق استراتژی ها باید بتواند آن کلمات را مدیریت کند، اولویت بندی این کلمات کلیدی، مثلا کلماتی که رقابت کمتری دارند را مشخص کند، کلمات با سودآوری زیاد را به دست بیاورد و بتواند برنامه ریزی مناسبی برای آنها داشته باشد.

 

  • نقشه برداری کلمات کلیدی : اختصاص دادن هرکلمه کلیدی به صفحات و سپس سازماندهی آنها و برنامه ریزی و پیاده سازی کلمات کلیدی که مانع از بروز مشکلات ثانویه در سایت میگردد

 

  • مشاور seo کمک میکند به اینکه، بررسی و آنالیز کلی سایت، مشکلات ظاهری سایت، ایندکس شدن یا نشدن، کدها و تگ های HTML  و.. به درستی مدیریت شوند.

 

  • از دیگر وظایف متخصص سئو شناخت و دانش بهترین روش سئو، کلاه سفید و کلاه سیاه و انجام کارهای سایت به صورت اصولی و طبق موارد سئوی کلاه سفید.

 

  • رسانیدن سایت به رتبه برتر گوگل، بتواند سایت را در لیست 10 لینک ابتدایی گوگل که در صفحه یک گوگل هستند قرار بگیرد، یعنی با کلمه کلیدی مدنظر بتواند یکی از صفحات لندینگ ایجاد شده در سایت، یا مقالات وبلاگ و… را در لیست 10 لینک ابتدایی گوگل به نمایش در بیاورد.

 

  • بهبود تجربه کاربر و تبدیل نرخ CTR: افزایش و بهبود بازدید صفحه، افزایش مدت زمان حضور در صفحه، افزایش کلیک با نرخ CTR

 

  • متخصص سئو باید توانایی داشته باشد که تشخیص و حل موارد فنی سئو در سایت، مانند خطای 404 و canonicalization , خطاهای 301 یا 302، خطای لینک های شکسته، خطای سرور، خطای crawl نشدن سایت یا صفحاتی از سایت، توانایی تشخیص محتوای تکراری و جلوگیری از درج آن، قراردادن فایل robots به درستی بدون خطا، درج نقشه سایت و لینک های مهم را در آن درج کند و اولویت بندی کند.

 

  • متمرکز شدن روی جستجو در موبایل، و سئو در موبایل

 

  • دانش میزبانی وب و دامنه، راهنمایی ها در این زمینه از جمله محل سرور یا نام دامنه و پسوند آ« و…

 

  • متخصص سئو باید شاخص های کلیدی عمکلرد  kpi را بشناسد و برای عملکرد بهتر  از آنها بهره بگیرد.

 

  • استراتژی نامگذاری و ایجاد URL ها را به درستی تعیین کند.

 

  • و…
مشاور سئو سایت

مشاور سئو سایت

متخصص سئو سایت علاوه بر مشاوره سئویی باید از تحقق و رتبه سایت در گوگل گزارش های ماهانه ای تهیه نموده و ارائه کند، تا صاحبان سایت بتوانند با دید بهتر در دیگر ابعاد دیجیتال مارکتینگ نیز فعالیت کنند و بتوانند کسب و کار را تقویت کنند و به نتیجه نهایی دست یابند.

در واقع  یک متخصص سئو سایت وظیفه شناخت جدیدترین تکنولوژی و الگوریتم های گوگل و… را بر عهده دارد تا بتواند کارهای لازم برای موفقیت سایت را مدیریت کند.
متخصص سئو کسی است که حداقل 10 هزار ساعت روی سئو سایت های گوناگون فعالیت کرده است.

مشاوره با سئوکار حرفه ای
0 دیدگاه
13 ژانویه, 2022

مشاوره با سئوکار حرفه ای

مشاوره با سئوکار حرفه ای

مشاوره سئو

مشاوره سئو حرفه ای سایت می تواند جان یک وبسایت آنلاین را نجات دهد. ما در سئوتک اولین و بهترین راهکاری که برای افزایش بازدید و فروش و بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو ارائه می دهیم مشاوره سئو می باشد.

چرا که با مشاوره می توانید بطور کامل راه رفته مشاور و متخصص سئو را طی کرده و از اشتباهات فعلی و آینده خود در بحث سئو جلوگیری کنید و تا حد بسیار زیادی در وقت و هزینه های تان صرفه جویی نمایید. 

بازاریابی از طریق سئو و گوگل نیاز به تخصص و تجربه دارد که با استفاده از یک مشاوره سئو کاربلد می توان آن را اجرایی کرد. در این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید یک مشاور سئو چه کسی است و چگونه می تواند به کسب و  کار شما روح و جان تازه ای ببخشد!

همه ما می دانیم که در هر مسیری لزوم استفاده از یک مشاور می تواند بهبود و تسرعی بسیار بالایی در کار داشته باشد به همین دلیل اکثر شرکت های بزرگ بنا به نوع فعالیت خود حتما از یک مشاور سئو بهره خواهند برد تا در پیچ و خم های موجود بتوانند با استفاده از آن شخص مسیر صاف و همواری را برای خود بسازند.

از این رو ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات کامل تری از”مشاوره سئو” و موارد مرتبط با آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید برای استخدام یک مشاور سئو دید بهتر و کامل تری داشته باشید.

“مشاوره سئو سایت” چرا مهم است؟

در نگاه اول فعالیت در حوزه وبسایت عملا امری بسیار ساده و راحت می تواند باشد اما در نگاهی گسترده تر می توان به خوبی دریافت که این موضوع می تواند امری بسیار پیچیده و سنگین باشد چراکه این دسته از افراد عموما قصد دارند تمامی راه ها را امتحان کنند و خود به یک نتیجه درست و معقول برسند.

این موضوع درست و یا شاید جالب باشد اما استفاده از یک مشاور و کارشناس سئو می تواند در کنار هزینه ای که برای شما دارد از لحاظ آسودگی خاطر و افزایش زمان و مدت بهره وری بسیار بسیار مفید باشد.

 چرا به یک مشاور سئو نیاز داریم؟

سئو امری بسیار پیچیده و دشوار است و کسب تجربه در آن نیاز به دانش و تخصصی بسیار بالا دارد تا یک فرد بتواند از طریق راه ها و روش های موثر اقدام به کسب نتیجه در آن کند.

مشاوره با سئوکار حرفه ای
مشاوره با سئوکار حرفه ای

از سوی دیگر برخی از شرکت ها که برنامه ای هدفمند و قدرتمند دارند نمی توانند از پس این اوضاع بربیانند چراکه رقیبان دیگر می توانند از آن ها پیشی بگیریند. در این صورت است که لزوم استفاده از یک مشاور سئو به خوبی احساس می شود اما اینکه یک مشاور سئو دارای چه وظیفه ای است را می توان در ادامه به معرفی و بررسی آن پرداخت.

مشاور سئو

یک مشاور وظیفه دارد که در حیطه مشاوره سئو حرفه ای ابتدا بررسی های لازم را انجام دهد و سپس به روند رو به رشد وبسایت کمک کند و یا اینکه وبسایتی را از خطر نزول و افول نجات دهد. یک مشاور حرفه ای سئو سایت با استفاده از دانش و تخصص خود می تواند به خوبی با موارد غیراصولی برخورد کند و پایه و اساس وبسایت شما را محکم بنا کند.

مشاوره با سئوکار حرفه ای
مشاوره با سئوکار حرفه ای

چه کارهایی در سئو دردسرساز می شود؟

اینکه چه کار هایی می تواند به سئوی وبسایت ما آسیب برساند بحث بسیار مهم و کلیشه ای است که در این مقاله نمی توان به آن ها پرداخت. بلکه می توان افزود:

برخی از وبسایت ها متاسفانه با نگاهی غلط به دید سئو عموما محتوای بسیار نامناسب و غیر هدفمندی را تولید می کنند و آن نتیجه دل به خواه خود را دریافت نمی کنند از این رو سرخورده و پشیمان می شوند و در نهایت وبسایت خود را رها می کنند اما غافل از آن که مشکلات می تواند به خوبی با یک مشاوره بسیار ایده آل برطرف شود.

 تعرفه و هزینه مشاوره سئو چقدر است؟

یک مشاور سئو بر اساس تخصص و نمونه کار های قوی خود می تواند برای مشاوره سئو قیمت های متفاوتی را ارائه دهد. البته نمی توان رقم مشخصی را برای آن ها در نظر گرفت چراکه در ابتدا باید وبسایت هدف به خوبی کنترل شود تا بتوان به خوبی تشخصی داد که زمان اجرا تا انتهای پروژه چقدر است و چه کار هایی لازم است انجام شود.

پس در حالت کلی و بدون بررسی نمی توان رقم مناسبی را برای آن در نظر گرفت.

چه نوع کسب و کار هایی نیاز به خدمات مشاوره سئو دارند؟

عملا دیده شده است که برخی از  کسب و کار ها به دلیل عدم رعایت اصول مناسب به مرور زمان در حال افت می باشند و این مورد نیز باید سریعا توسط یک مشاور حرفه ای سئو بررسی و برطرف شود تا نتایج بهتری حاصل شود.

اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید و ایده و یا طرحی دارید که در بستر وب هنوز جای گنجایش دارد می توانید از یک مشاور سئو بهره ببرید تا از ابتدای کار بنای کلی وبسایت شما اصولی و کاملا ایده آل چیده شود و همانند سایر وبسایت های دیگر نباشد که برای برطرف کردن شرایط حتما باید دیواری را کوبید و مجدد ساخت!

چرا نمی توانیم خودمان مشاور سئوی خودمان باشیم؟

شما نیز می توانید مشاور سایت و سئو وبسایت خودتان باشید اما قطعا استفاده از مشاور سئو صرفا برای آن دسته از افرادی است که وقت و یا فرصت چندانی ندارند و قصد دارند در کمترین زمان ممکن نتیجه بسیار ایده آلی را دریافت کنند.

از همین رو صرفا بررسی این نتایج توسط افراد متخصص در این حوزه می تواند بسیار بسیار مناسب باشد چراکه افرادی که در این حیطه فعالیت می کنند دارای تجارب بسیار خاصی می باشند که به شیوه ای حرفه ای می توانند گره گشای کار شما باشند.

همه ما می دانیم که داشتن تجربه در یک کار می تواند حتی وبسایت ما را از خطر مرگ نجات دهد! ضمن اینکه کنترل سئو سایت نیز امری چند وجهی می باشد که فقط یک مشاور سئوی متخصص از تجزیه و تحلیل آن برمی آید.

مشاوره سئو حرفه ای بصورت حضوری در سئوتگ

مشاوره حرفه ای در سئوتگ به صورت حضوری و آنلاین انجام می شود. در مشاوره حضوری سئو شما با متخصص سئو رودرو صحبت کرده و بعد از ارائه گزارش و اطلاعاتی در مورد سایت خود به آنالیز و تحلیل سایت شما از جهات مختلف می پردازیم. بعد از تحلیل راهکارهایی را به شما ارائه می دهیم که منجر به افزایش رتبه و بازدید سایت شما شود.

لازم به ذکر است در همان جلسه مشاوره سئو یک سری تغییرات لازم را در سایت شما بنا بر رضایت شما اعمال می کنیم.

مشاوره با سئوکار حرفه ای
مشاوره با سئوکار حرفه ای

جمع بندی

همان طور که مشاهده نمودید ما در این مقاله به خوبی در خصوص شرایط و وظایف یک سئوکار اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم تا شما بتوانید از مزیت های استفاده از یک مشاور بهینه سازی سایت بهره مند شوید. اگر کسب و کار تازه ای دارید و در ابتدای راه هستید می توانید از این فرصت استفاده کنید و از مشاوره های تخصصی تیم سئوتگ بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

سئوکارسایت
0 دیدگاه
11 ژانویه, 2022

سئوکارسایت

سئوکارسایت

سئو در واقع الگوهایی هستند که با پیاده کردن آن ها بر روی محتوا و وب سایت خود می توانید رتبه سایت خود را در موتورهای جست و جو بالا ببرید، این الگوها در بسیاری از مواقع مورد تایید موتورهای جست و جو هستند و در برخی مواقع نیز موتورهای جست و جو آن ها را تایید نمی کنند.

قوانین و الگوهای بسیار زیادی وجود دارد که شخص سئو کار با پیاده کردن آن ها بر روی وب سایت شما باعث بالا رفتن رتبه شما در موتورهای جست و جو می شود

از جمله این الگوها میتوان به مواردی از قبیل استفاده از کلمه های کلیدی مناسب، استفاده از سر تیترهای مناسب با مطلب، استفاده از لینک های فارسی و استفاده از کلمات کلیدی در لینک ها، تکرار دقیق و به اندازه کلمه کلیدی اصلی، استفاده از تصاویر با کیفیت و متناسب با متن و بسیاری دیگر از قوانین که شخص سئوکار ملزوم به یادگیری آن ها می باشد تا بتواند رتبه وب سایت شما را در موتورهای جست و جو بهبود ببخشد.

سئوکارسایت
سئوکارسایت

سئوکار کیست؟
حال که درباره سئو صحبت کردیم احتمالا بیشتر با واژه سئو کار آشنا شده اید و می دانید که سئوکار کیست؟ شخص سئو کار کسی است که عملیات سئو را با توجه به دانش و تجربه ای که در این زمینه دارد بر روی وب سایت شما انجام می دهد تا رتبه وب سایت شما در موتورهای جست و جو بالا رود.

شخص سئو کار دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد که در ادامه مطلب با این ویژگی ها آشنا می شویم، اما قبل از این که بخواهیم با ویژگی های یک سئو کار آشنا شویم بهتر است وظیفه اصلی این افراد را بررسی کنیم. شخص سئو کار موظف می باشد که قوانین مربوط به سئو را به صورت کامل فرا بگیرد و به آنالیز وب سایت و مطالعه در این زمینه بپردازد تا بتواند محبوبیت وب سایت را در موتورهای جست و جو افزایش دهد.

این شخص همچنین موظف است که استراتژی های مختلفی را برای وب سایت شما در نظر بگیرد و برنامه های مرتبط با سئو وب سایت شما را در طول یک بازه زمانی مشخص تعیین کند حال که به جواب سوال سئوکار کیست؟ پاسخ داده شد بهتر است ویژگی های یک سئو کار مناسب را نیز بدانیم.

ویژگی های یک شخص سئو کار
بعد از پاسخ به این سوال که سئوکار کیست بهتر است ویژگی های یک سئو کار خوب را نیز بدانید. همان طور که گفته شد یک سئوکار خوب دارای ویژگی های بسیار زیادی است که باعث تمایز او با سایر سئو کاران می شود این ویژگی ها را میتوان به صورت خلاصه در چند مورد زیر بیان کرد

انجام توصیه های گوگل
یکی از بهترین منابع برای سئو خود موتور جست و جو و شرکت گوگل می باشد، این موتور جست و جو توصیه های بسیار زیادی را به طراحان سایت کرده است که بتوانند رتبه بندی وب سایت خود را در این موتور جست و جو بهبود ببخشند، یک شخص سئو کار موظف است تمامی این توصیه ها را مطالعه کرده و آشنایی کاملی با آن ها داشته باشد.

اگر وب سایت شما بر اساس توصیه های گوگل سئو شده باشد می توانید مطمئن باشید که خیلی زود می توانید رتبه وب سایت خود را در این موتور جست و جو بالا ببرید.

فعالیت مفید و اخلاقی شخص سئو کار
برای سئو روش های بسیار زیادی وجود دارد که از جمله این روش ها می توان به سئو کلاه سیاه و خاکستری اشاره کرد، این روش ها برای سئو مناسب نیستند چرا که روش هایی غیر اخلاقی می باشند که مورد تایید موتورهای جست و جو نیستند و در صورت مشاهده چنین مواردی ممکن است وب سایت شما دچار مشکلاتی نیز شود.

بنابراین شخص سئوکار موظف است که تمامی فعالیت های خود را در قالب سئو کلاه سفید انجام دهد که یک روش طبیعی و قانونی برای سئو است و مورد تایید موتورهای جست و جو نیز می باشد.

آشنایی با کلمات کلیدی مناسب
یکی دیگر از مواردی که شخص سئوکار باید در هنگامSEO سایت به آن دقت داشته باشد انتخاب کلمات کلیدی مناسب می باشد، گاهی اوقات محتوای تولید شده توسط شخص SEO کار محتوایی سئو شده می باشد با این حال کلمات کلیدی که انتخاب شده اند خیلی مورد علاقه کاربران موتورهای جست و جو نیستند و به همین دلیل SEO با شکست مواجه می شود.

بنابراین شخص سئو کار موظف است که کلمات کلیدی را به دقت و با کمک گرفتن از ابزار هایی که موتور جست و جوگر گوگل در اختیار وی قرار میدهد انتخاب کند، برای این کار میتوان از لیست پیشنهاداتی که خود موتورهای جست و جو در اختیار ما قرار میدهند استفاده کرد.

سئوکارسایت
سئوکارسایت

تجربه کاربری مناسب شخص سئوکار
یکی دیگر از ویژگی هایی که یک شخص سئو کار باید داشته باشد این است که در کنار اشخاصی که وظیفه طراحی سایت را بر عهده دارند حضور داشته باشد تا طراحان بتوانند با استفاده از راهنمایی های وی تجربه کاربری راحتی را برای کاربران طراحی کنند، هر جه کاربرانی که وارد وب سایت شما می شوند به طراحی زیباتر و در عین حال رابط کاربری ساده تری مواجه شوند تعداد بازدید وب سایت شما افزایش پیدا می کند.

به این ترتیب رتبه وب سایت شما نیز به همان مقدار در موتورهای جست و جو بهبود پیدا می کند. در واقع هرچه محتوای شما با ارزش تر باشد ولی رابط کاربری مناسبی را برای کاربران طراحی نکنید بازدید از وب سایت شما افزایش پیدا نمی کند و در نتیجه تاثیری در رتبه خود در موتورهای جست و جو مشاهده نمی کنید.

تولید محتوای مفید
از جمله اصلی ترین کار های هر سئو کار تولید محتوای مفید برای وب سایت هایی می باشد که بر روی سئو آنها مشغول فعالیت می باشد.

تولید محتوا برای وب سایت دارای شرایط بسیار خاص و ویژه ای می باشد و می بایست برای تولید محتوا وب سایت توصیه های مختلف کوگل را در آن لحاظ نمود. یک سئو کار خبره با تسلط کافی بر روی این ویژگی ها و توصیه ها می تواند بهترین محتوا را برای وب سایت شما نوشته و باعث پیشرفت سایت شما شود.

مشاوره سئو غیر حضوری
0 دیدگاه
26 دسامبر, 2021

مشاوره سئو غیر حضوری

مشاوره سئو غیر حضوری

مشاوره سئو حرفه ای سایت در هر زمانی می تواند مثل یک واکسن یا پادزهر عمل کند. اگر هنوز مشکلی پیش نیامده، دقت در نگهداری سایت باعث می شود از هرگونه افت رتبه در گوگل جلوگیری شود و اگر هم اسپم یا جریمه شده اید به سادگی آن را در زمان محدود حل کنید.

مشاوره سئو غیر حضوری
  • اگر مطمئن نیستید که فرآیند سئو سایت شما چگونه باید باشد،
  • اگر ایده کلی برای اجرای برخی ایده ها در زمینه سئو سایت دارید اما نمی دانید چگونه آنها را اجرایی کنید،
  • اگر ذهن شما درگیر سوالات ابتدایی و یا فوق حرفه ای در مورد سئو شده است،
  • و اصلا اگر هر اگر دیگری!؛ با من از طریق پل های ارتباطی موجود تماس بگیرید. 

مزایای این مشاوره: اول برای من افتخاری بزرگ است که دوستان جدیدی پیدا خواهم کرد و دوم برای شما فرصتی بزرگ است که از تجربیات 11 ساله مهدی مژدهی

هزینه مشاوره در زمینه سئو و سایر مباحث دیجیتال مارکتینگ ساعتی 2.000.000 تومان است که به ازای هر 30 دقیقه سفارش 5 دقیقه بیشتر در خدمت شما خواهم بود (با افتخار).

تولید محتوای گرافیکی
0 دیدگاه
21 دسامبر, 2021

تولید محتوای گرافیکی

تولید محتوای گرافیکی

با گسترش روزافزون کسب و کارهای اینترنتی صاحبان مشاغل برای دیده شدن نیاز به تبلیغات گسترده تر و جذاب دارند . از آنجایی که آمارها نشان میدهد تصاویر گرافیکی و محتوای صوتی و تصویری بهتر از محتوای متنی در ذهن مخاطبان ثبت می‌گردد و مخاطبان بیشتری را جذب میکند، لذا بهترین گزینه برای شناساندن محصولات به بازار هدف خود خواهد بود. در این مقاله شما را با نحوه ی تولید محتوای گرافیکی آشنا خواهیم کرد.

تولید محتوای گرافیکی - گرافیک چیست؟

گرافیک چیست؟

گرافیک را می‌توان از چند منظر بررسی کرد اما از نظر لغوی به معنای ترسیم و نگارش می­باشد. هرچیزی مانند تصویر، نقاشی، رنگ­های مختلف که بر روی بوم، دیوار،.. ایجاد می­گردد را طراحی گرافیگی می ­نامند.

تولید محتوا

تولید محتوای گرافیکی

در این روزها عبارت تولید محتوا را شاید بسیار شنیده باشید، محتوا می‌تواند هرچیزی مانند بلیت کنسرت، فیش رستوران، تصویرهای کشیده شده بر روی بزرگراه‌ها و … را شامل می‌شود.

اما چیزی که در وب مهم است، تولید محتوا بصورت منحصر به فرد برای همان وب‌­سایت است. اگر محتوا متناسب با مخاطبان ایجاد نگردد مطمئنا نمی‌توانید به اهداف کسب و کارتان دست پیدا کنید.

تولید محتوا باید بصورت کاملا انحصاری برای آن کسب و کار تهیه و تولید گردد و هیچ گونه کپی برداری از سایت­های دیگر نباشد. از این طریق می­توانید مخاطبان سایت خود را راضی نگهداری و همچنین از موتورهای جستجو  امتیاز مثبت دریافت کنید.

تولید محتوا شامل تولید محتوا ویدیویی (تصویری)، تولید محتوای گرافیکی، پادکست (تولید محتوای صوتی) و تولید محتوا متنی در وب میباشد.هرکدام از این محتواها دارای استانداردهایی هستند که برای تولید آن باید یک استراتژی تدوین شود. حتما از متخصصین تولید محتوا برای کسب و کارتان استفاده کنید.

پیشنهاد سئوتگ: تقویم محتوایی؛ ایجاد تقویم تولید محتوا در ۳ گام و راهکارهای موفقیت آن

تولید محتوای گرافیکی

تولید محتوای گرافیکی

امروزه افراد علاقه بسیاری به جذب سریع مخاطب دارند و بدین منظور از گرافیک برای انتقال محتوا استفاده می‌کنند. محتوای گرافیکی مخاطبان بسیاری را جذب یک سایت می‌کند. تولید محتوای گرافیکی دارای اصول گرافیکی است که باید توسط کارشناس گرافیک تولید شود تا بازدهی لازم را داشته باشد.محتوای گرافیکی اگر جذاب باشد می‌تواند نرخ اشتراک گذاری بالایی را در شبکه­‌های اجتماعی داشته باشد. باید این موضوع را در نظر گرفت که اگر محتوای گرافیکی را در کنار محتوای متنی استفاده کنیم، کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت.

انواع محتوای گرافیکی در وب

  • عکس نوشته
  • اینفوگرافیک
  • اسلاید
  • اسکرین­شات
  • موشن­گرافیک
  • طراحی استیکر

کاربرد تولید محتوای گرافیکی

  • جذب تعداد زیادی از مخاطبان
  • اشتراک گذاری در شبکه­‌های اجتماعی
  • تبدیل مخاطب به مشتری ( افزایش نرخ تبدیل )
  • رتبه گرفتن در موتورهای جستجو
  • سهولت ارائه اطلاعت
  • خسته نشدن مخاطبین
  • ارائه مطالب زیاد در کمتر از چند دقیقه
سفارش پروژه سئو
0 دیدگاه
20 دسامبر, 2021

سفارش پروژه سئو

سفارش پروژه سئو

سفارش پروژه سئو ، با تکیه بر تجربه در زمینه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو قادر خواهم بود تا سایت را به روش سئوی کلاه سفید (White Hat SEO) که شیوه استاندارد گوگل است، برای موتورهای جستجو سئو سازی نمایم. در نتیجه این کار  وب سایت کسب و کار شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار گرفت و شاهد افزایش درآمد خود خواهید بود.

در پروسه بهینه سازی پروژه سئو، تمام تلاش بر این خواهد بود تا با پیروی از روش های تایید شده و استاندارد گوگل، ترافیک ورودی سایت از طریق موتورهای افزایش یابد. این کار در کنار سایر فعالیت های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی باعث افزایش رتبه سایت و در نتیجه سودآوری سایت شما خواهد بود.

سفارش پروژه سئو

خدمات سئو ارائه شده توسط ما بر مبنای نیازهای مشتریان (که درابتدای پروژه مشخص می شود) متفاوت خواهد بود، برخی از خدمات سئوی قابل ارائه عبارتند از:

  1. معرفی و ثبت در موتورهای جستجوی مطرح
  2. انجام تنظیمات حرفه ای سئو
  3. انجام روش های جدید و قانونی سئو
  4. انتخاب کلمات کلیدی مناسب
  5. طراحی استراتژی سئو
  6. تحلیل و آنالیز رقبا
  7. انتخاب مناسبترین و بهترین عناوین
  8. بهینه سازی ساختار سایت
  9. بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت
  10. نصب افزونه های سئو
  11. بهینه سازی قالب سایت (ویرایش، حذف و اضافه کدها)
  12. رفع پیغام های مهم سایت براساس استاندارد W3C
  13. ساخت صفحات اجتماعی
  14. بهینه سازی سایت مطابق با الگوریتم های گوگل
  15. حل مشکلات سئو سایت (در صورت عدم Penalize بودن سایت)
  16. پشتیـــبانی، راهنــمایی و پاسخ به ســولات
  17. سایر موارد

سئو رایگان و سئوی ارزان

سفارش پروژه سئو

باتوجه به استراتژی سئو و دید بلند مدتی که برای بهینه سازی سایت در نظر گرفته می شود امکان ارائه هیچگونه خدمات سئو رایگان و یا سئو ارزان وجود ندارد.

سئو یکی از پرسود ترین سرمایه گذاری ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی است و بالاترین درصد ROI را برای شما خواهد شد. بنابراین به هزینه ای که برای سئو سایت خود انجام می دهید به چشم یک سرمایه گذاری با بالاترین میزان بازگشت سرمایه نگاه کنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که پروژه سئو هیچ وقت به اتمام نخواهد رسید. در واقع سئو یک پروژه نیست بلکه یک فرایند همیشگی است.

بعد از به نتیجه رسیدن پروژه سئو، در صورتی که آن را رها کنید و برای سایت خود کاری انجام ندهید مطمئن باشید که بعد از گذشت مدتی جایگاهی را که به سختی به دست آورده اید از دست خواهید داد.

همچنین تنها گوگل است که جایگاه سایت ها را مشخص می کند و هیچ شخص و شرکت دیگری قابلیت انجام این کار را ندارد.

سئوی تصاویر
0 دیدگاه
19 دسامبر, 2021

سئوی تصاویر

سئوی تصاویر

تصاویر انتخابی توسط شما برای ساییتان از نظر موتور های جستجو گر بررسی میشود و اهمیت زیادی برای آنها دارد.برای بهینه سازی تصاویر سایت از کلمات کلیدی استفاده کنید ، حجم تصاویر را کم انتخاب کرده ولی کیفیت را پایین نیاورید ، از قرار دادن متن در تصویر خود خودداری کنید .

چرا که نکته منفی محسوب میشود و غیر حرفه ای است ، از عکس های متحرک و کارتونی استفاده نکنید ، به جای استفاده از تصویر های عجیب و غریب و مجلل از تصاویر ساده با حجم کم و کیفیت بالا استفاده کنید ، تصاویری انتخاب کنید که هنگام ورود کاربر به سایت او را مجذوب و شیفته خود کرده و مفهوم مطلب شما را از روی عکس درک کند و بخواهد ساعت ها در سایتتان بچرخد و خسته نشود.

پس انتخاب تصاویر و به روز کردن آن ها را برای سئو سایت و افزایش ترافیک سایت جدی بگیرید. اهمیت تصاویر در سئو موبایل نیز بسیار بالا می باشد.

توجه نمایید که سئو تصاویر فقط برای دیده شدن تصویر به کار نمی رود بلکه برای موفقیت یک مطلب حتما می بایست مدیا و یا عکس های محتوا های سایت را سئو کنید، این کار می بایست با تمرکز بر روی کلمه کلیدی انجام شود.

با توجه به توضیحات بالا قصد داریم یک راهنمای گام به گام برای سئو تصاویر وب سایت به شما ارائه دهیم. با این نقشه راه همراه باشید تا نمره کامل از قسمت سئو تصاویر را در تحلیل سئوی سایت خود بگیرید.

راهنمای گام به گام سئو تصاویر

سئوی تصاویر

همیشه از تصاویر استفاده کنید

اگر از تصاویر به درستی استفاده شود به خوانندگان کمک می‌کند مقاله شما را بهتر درک کنند. جمله قدیمی «یک عکس به اندازه هزار کلمه ارزش دارد» احتمالاً در مورد Google صدق نکند اما مطمئناً زمانی درست است که شما ۱۰۰۰ کلمه کسل کننده برای مخاطب بنویسید و او هیچ چیزی در مورد آنچه می‌خواند متوجه نشود.

یافتن تصویر مناسب

همیشه استفاده از تصاویر اصلی، عکس‌هایی که خودتان گرفته‌اید بهتر از عکس‌های موجود در فضای اینترنت است.

جایگزین تصاویر

اگر هیچ تصویر اصلی که خودتان آن را گرفته باشید برای استفاده ندارید؛ روش‌های دیگری جهت یافتن تصاویر منحصر به فرد وجود دارد.

سایت‌های بسیار حرفه‌ای منابعی سرشار از تصاویر بکر و باکیفیت هستند که کافیست شما با خرید اشتراک، تصاویری منحصر به فرد در سایت خود بارگذاری کنید.

آماده‌سازی تصاویر برای استفاده در مقاله شما

پس از یافتن تصویر مناسب، مرحله بعدی بهینه‌سازی آن برای استفاده در وب سایت خود یا همان «سئو تصاویر» است. بنابراین قبل از افزودن تصویر خود به این موارد مهم دقت کنید:

نام فایل مناسب را انتخاب کنید.

SEO تصویر با نام فایل شروع می‌شود. شما می‌خواهید گوگل بدون اینکه حتی به آن نگاه کند بداند تصویر در مورد چه چیزی است (موضوع تصویر چیست؟) بنابراین از کلمه کلیدی اصلی در نام فایل تصویر استفاده کنید.

قالب مناسب را انتخاب کنید.
  • JPEGرا برای عکس‌ها یا تصاویر بزرگتر انتخاب کنید.
  • از PNG برای شفافیت پس زمینه در تصاویر استفاده کنید.
  • یا از WebP به جای JPEG و PNG استفاده کنید.
  • این ابزار نتایج با کیفیت بالا با اندازه پرونده‌های کوچکتر تولید می‌کند. برای تبدیل تصویر خود به WebP می‌توانید از ابزاری مانند Squoosh استفاده کنید.
  • برای آرم و نمادها از SVG استفاده کنید. با کمک CSS یا JavaScript می‌توانید تصاویر را در قالب SVG مدیریت کنید. به عنوان مثال اندازه آنه ا را بدون افت کیفیت تغییر دهید.
سئوی تصاویر

مجری سئو سایت
0 دیدگاه
16 دسامبر, 2021

مجری سئو سایت

مجری سئو سایت

یک سئوکار باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد که با عنوان بهترین مجری سئو شناخته شود؟ ویژگی‌های مختلفی وجود دارد که به واسطه آن‌ها می‌توان یک سئوکار حرفه‌ای را تشخیص داد، در این مقاله قرار است به بررسی ویژگی‌هایی بهترین مجری سئو بپردازیم، با ما همراه باشید.

می‌دانیم که این روزها سئو به یکی از کانال‌های بازاریابی تبدیل شده است. با همه گیری ویروس کرونا میل و علاقه افراد به خرید اینترنتی باعث شده است که کسب و کارهای مختلف به دنبال بهترین سئوکار برای کسب رتبه‌های بالا در نتایج گوگل باشند. عدم توجه به برخی از ویژگی‌ها و دانش فنی در زمینه سئو  باعث شده است که کسب و کارها نتیجه داخواه خود را در سئو نگیرند.

 

 

 

بهترین مجری سئو در اولین قدم باید دانش کلی در رابطه با کارکرد گوگل و همچنین راه‌های کسب رتبه بالا در گوگل را داشته باشد. آشنایی دقیق با ابزارهای رصد سئو وب سایت و کارکرد دقیق با آن‌ها باعث خواهد شد که دید درست و مناسبی به سئوکار داده شود. توانایی تحلیل دقیق رقبا و همچنین ایده گرفتن از کارها و عدم انجام برخی از کارهای رقبا باعث خواهد شد که در مدت زمان اجرای پروژه صرفه جویی بیشتری شود. در ادامه این مقاله به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

مجری سئو سایت

سئو چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

شاید این واژه را  این روز‌ها زیاد شنیده باشید، حتی به راحتی می‌توانید سئوکارانی را پیدا کنید که در اینستاگرام به فعالیت می‌پردازند و خدمات خود را دائم در حال تبلیغ کردن هستند. در یک تعریف کلی و جامع سئو را می‌توان آن هنر نمایش محصولات و خدمات در هر زمینه در موتورهای جستجو در نظر گرفت.

با سئو شما می‌‌توانید خدمات خود را بدون دغدغه به تمامی افراد بفروشید. فرقی ندارد وب سایت شما چه امکانات و خدماتی را ارائه می‌‌دهد عدم استفاده از خدمات سئو باعث می‌شود که هیچ مخاطب و بازدید کننده‌ای نداشته باشید.

نداشتن بازدید کننده در دنیای وب باعث خواهد شد که محصولات شما هیچگونه فروشی لااقل در وب نداشته باشد. کسب رتبه‌های اول صفحه نمایش گوگل همواره یکی از دغدغه‌های اصلی تمامی افرادی که است که به نحوی قرار است کسب و کار خود را در دنیای وب به معروفیت برسانند. 

اما چه کسی می‌تواند بهترین مجری سئو باشد؟ یک مجری سئو توانمند باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد که بتوان به وسیله آن رتبه‌های صفحه اول گوگل را از آن خود کرد؟  با ما همراه باشید تا در رابطه با یک مشاور سئو اطلاعات کافی به دست آورید.

مجری سئو سایت

بهترین مجری سئو کیست؟

فردی که قرار است کسب و کار شما را در دنیای وب به صفحه نتایج اول گوگل برساند باید از چند ویژگی برخوردار باشد، این ویژگی‌ها شامل موارد مختلفی می‌شود از برخورداری از توانمندی‌های فنی مانند آشنایی با سرچ کنسول، آشنایی با گوگل آنالتیکس، آشنایی با کارکرد اصلی گوگل و سیستم رتبه دهی و  غیره. در ادامه در رابطه با ویژگی‌های بهترین مجری سئو اطلاعات کافی ارائه خواهیم داد با ما همراه باشید.

مجری دیجیتال مارکتینگ
0 دیدگاه
16 دسامبر, 2021

مجری دیجیتال مارکتینگ

مجری دیجیتال مارکتینگ

سئو تگ مجموعه ای تخصصی در حوزه بازاریابی دیجیتالی ( Digital Marketing ) نیز می باشد. در سئو تگ باور داریم هر مجموعه ای فقط به اندازه ای که یک کار را خوب انجام دهد می تواند ادعای خوب بودن کند و ما متعهد هستیم قبل از هرچیز ثابت کنیم چقدر در دیجیتال مارکتینگ مهارت داریم

چرا سئوتگ  ؟

چون ما به تیم خود آموزش داده ایم، تنها در صورتی یک پروژه را به عهده میگیریم که دانش، مهارت، تجربه و خلاقیت کافی برای انجام حرفه ای آن داشته باشیم؛ تا به مشتری کمک کنیم بودجه و زمان خود را از دست ندهد و به خود کمک کنیم تا اعتماد مشتری را از دست ندهیم” و این مهمترین دلیلی است که مشتریان برای انتخاب ایران دیما دارند

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

به جرات می توان گفت، مهمترین کاری که برای مشتریان خود انجام می دهیم، تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ است. استراتژیست های آشنا با اصول مدیریت کسب و کار در کنار متخصصین IT ما قرار می گیرند تا یک برنامه ریزی سازمانی و اصولی برای برندسازی، بازاریابی، فروش و ارایه خدمات در دنیای اینترنت برای کسب و کار شما تدوین شود.

دیجیتال مارکتینگ مخصوص مدیران

ایران دیما از معدود تیم هایی است که برنامه مدون و اختصاصی برای مدیران رده بالا دارد تا نه در مقام اجرا و به عنوان دیجیتال مارکتر، بلکه در مقام یک مدیر و به عنوان یک راهبر سازمان، دانش و شناحت کافی برای مدیریت و نظارت بر تیم دیجیتال مارکتینگ سازمان خود کسب نموده و بصورت علمی بر کار ایشان نظارت داشته باشد.

همچنین یک مدیر ارشد باید بتواند در فضای مجازی، از خود و برند سازمانی اش تصویر و هویت شایسته ای ایجاد کند و ما این مهارت را به رهبران کسب و کار ها می آموزیم و در این مسیر پر تلاطم، مشاور و همراهشان خواهیم بود

مجری دیجیتال مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ

رسالت اصلی یک آژانس دیجیتال مارکتینگ این است که بتواند تمامی نیاز های مشتریان خود را در حوزه بازاریابی آنلاین فراهم نماید. اما این بدان معنا نیست که یک آژانس باید همه کار را خودش انجام دهد.

دنیای دیجیتال دایما رو به توسعه است پس بازاریابی در آن نیز دایما توسعه می یابد و هم اکنون به یک اقیانوس تبدیل شده که هرگز هیچ مجموعه ای نمی تواند مدعی شود تمام خدمات دیجیتال مارکتینگ را به تنهایی می تواند ارایه دهد.

پس مهمترین وظیفه ما به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتالی این است که ابتدا یک مشاور قابل اعتماد برای مشتریان خود باشیم و کارهایی که به بهترین شکل می توانیم اجرا کنیم را خود انجام دهیم و کارهایی که از حوزه تمرکز ما خارج است به یکی از بهترین همکارانمان بسپاریم و مشتری خود را نیز از این موضوع آگاه کرده و تا به ثمر رسیدن تلاش ها، در کنار وی باشیم

مجری دیجیتال مارکتینگ
0 دیدگاه
14 دسامبر, 2021

مجری دیجیتال مارکتینگ

مجری دیجیتال مارکتینگ

مجری دیجیتال مارکتینگ

امروزه استفاده از دیجیتال مارکتینگ در کنار دیگر روش های بازاریابی رواج دارد. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی نوعی از بازاریابی است که به آن بازاریابی آنلاین نیز گفته می ‌­شود.

در این روش با استفاده از اینترنت و نیز با کمک گرفتن از سایر ابزارهای دیجیتال با سرعتی بالا و به گونه ای نزدیک با مشتریان ارتباط برقرار می‌­ کنید.

مشاور مجری و مدرس دیجیتال مارکتینگ شما را در آشنایی با استفاده از دیجیتال مارکتینگ یاری می رساند.

امروزه انقلاب اینترنتی و فناوری ارتباطات و اطلاعات، جهان را دگرگون کرده است. امروزه بیش از هر چیز دسترسی به اطلاعات بسیار آسان شده است.

با کمک اینترنت ارتباط با افراد دیگر در سراسر دنیا و تبادل متن، ویدئو و عکس با بسیاری از انواع رسانه ها امکان پذیر شده است.

دنیای دیجیتال روی تمام مفاهیم کسب و کار، همه ی مفاهیم بازاریابی و تمام مفاهیم آمیخته ی بازاریابی تاثیرگذار بوده است. خیلی از روندها و فرایندهای بازاریابی در دهه های اخیر دستخوش تغییرات گسترده شده اند.

به عقیده ی عده ای، توزیع فیزیکی، فروش و قیمت گذاری بزرگ ترین تاثیر را از این تحولات جذب می کنند، ولی در واقع، تمام عناصر آمیخته بازاریابی از این دنیای جدید تاثیر می پذیرند. با یک تعریف ساده از دیجیتال مارکتینگ می توان در این دنیای جدید به درستی گام برداشت.

بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ به نوعی از بازاریابی گفته می شود که با کمک اینترنت از طریق وب سایت ها، تبلیغات آنلاین، ایمیل های تبلیغاتی، پیامک های تلفن همراه و راه هایی از این دست انجام می شود. مشاور مجری و مدرس دیجیتال مارکتینگ به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا به نزدیک شدن به مشتریان و درک بهتر آنها برسند.

مجری دیجیتال مارکتینگ

بهینه‌ سازی موتور جستجو

یکی از مفاهیم مطرح در دنیای دیجیتال بهینه‌ سازی موتور جستجو است. این کار کمک می کند تا یک سایت اینترنتی ارائه دهنده ی خدمات و محصولات بیشتر دیده شود.

سئوی سایت امروزه یکی از کلماتی است که بسیار شنیده می شود.

یکی از کارهایی که مشاور مجری و مدرس دیجیتال مارکتینگ می تواند انجام دهد یاد دادن مفهوم سئو است.

کاربران زیادی بلافاصله پس از اینکه سوالی در ذهن ‌شان شکل می‌ گیرد، در گوگل جستجو می‌ کنند. در نتیجه بودن در صدر نتایج گوگل بسیار مهم است.

زیرا در هنگام نیاز کاربر، با ارائه ‌ی محصول یا خدمت خود او را یاری می کنید. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ زیادی وجود دارد که به شما در بهینه ‌سازی موتور جستجو کمک می ‌کند. به عنوان مثال یکی از مهم‌ ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، گوگل آنالیتیکس است.

گوگل آنالیتیکس مجموعه ‌ی بسیار زیادی از گزارش ‌ها را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می ‌دهد. به این ترتیب شما می ‌توانید رفتار مخاطبان وب‌ سایت خود را بررسی و تحلیل نمایید. گوگل آنالیتیکس نشان می‌ دهد که هر یک از مخاطبان سایت‌ از چه طریقی وارد وب‌ سایت شده‌ اند.

به این ترتیب شما می توانید در مسیرهایی که بیشترین مشتری را برای شما جذب می کند تمرکز بیشتری داشته باشید. و روز به روز بر تعداد مخاطبان و مشتری های خود بیفزایید.

مجری دیجیتال مارکتینگ

استفاده از دیجیتال مارکتینگ برای چه کارهایی است؟

به طور کلی می توان گفت مشاور مجری و مدرس دیجیتال مارکتینگ می توانند کمک هایی زیادی به مدیران کنند.

استفاده از دیجیتال مارکتینگ کمک می کند تا به یک پایگاه داده از مشتریان فعال و مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنیم.

به این ترتیب می توانیم جریانی دائمی از ارتباطات را میان مشتریان و خود به وجود بیاوریم. هدف دیگر یا کار دیگری که می توان با دیجیتال مارکتینگ انجام داد، خدمات رسانی یا افزودن ارزش است.

یک وب سایت می تواند در بهبود بخشیدن به نوع تجربیات مشتریان در خرید از سایت ها کمک کنند. و در نتیجه منجر به افزودن ارزش به کسب و کارها بشوند. باید استراتژی بازاریابی دیجیتال و الکترونیکی به عنوان یک استراتژی شبکه ی تبادل اطلاعات در نظر گرفته شود.

یک مشاور مجری و مدرس دیجیتال مارکتینگ باید با کسب و کارهای مختلف آشنا باشد و بداند که دیجیتال مارکتینگ چطور می تواند به کسب و کارهای مختلف کمک کند تا رونق بگیرند.

زیرا مدرس دیجیتال مارکتینگ به خوبی می داند که چرا کسب و کارها به استراتژی های بازاریابی دیجیتالی نیاز دارند.

یک مدرس دیجیتال مارکتینگ خوب علاوه بر اینکه باید بر تمام مفاهیم دیجیتال مارکتینگ تسلط کافی داشته باشد، باید بداند که  آموزش خود را از کجا شروع کند و در چه نقطه ای این آموزش را به پایان برساند.زیرا ترتیب یادگیری در آموزش دیجیتال مارکتینگ اهمیت بالایی دارد.

اخرین محصولات سایت
کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس