آشنایی با دلایل اهمیت رپورتاژ آگهی در سئوسایت
رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری، محتوایی است که با هدف معرفی کالا و خدمات یک شرکت تهیه میشود و در سایتهای معتبر اعم از خبری و غیر خبری نمایش داده میشود.
مدیران سایتها همواره در پی یافتن راهکارهایی هستند که به وسیه آن ضمن معرفی کسب و کار خود رتبه سایت را ارتقا داده و تعداد ورودیهایشان را بیشتر کنند.
شناخت رپورتاژ آگهی و کارکردهای آن میتواند راهکار مناسبی برای ارتقای رتبه سایت شما باشد.
ویژگی سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی:
سایتی که برای درج رپورتاژ آگهی انتخاب می شود باید از هر جهت مناسب باشد تا هم هزینه اضافه نپردازید و هم اعتبار سایتتان را از بین نبرید. هدف رپورتاژ آگهی گرفتن بک لینک است. به همین علت سایت مبدا اهمیت زیادی دارد. برای انتخاب سایت مبدا به لینک دهنده در رپورتاژ، خصوصیات زیر را در نظر بگیرد. در نظر گرفتن این موارد در هنگام گرفتن رپرتاژ آگهی تا حد زیادی باعث جلوگیری از پنالتی شدن سایت در گوگل می شود.
1. اسپم نبودن سایت
2. محلی بودن سایت
3. داشتن آتوریتی بالا
4. داشتن بازدید بالا (در وبسایت www.alexa.com/siteinfo میزان الکسا و بازدید هر سایت را می توانید ببینید.)
5. ارتباط وبسایت با سایت شما
مزایای رپورتاژ آگهی کدام است؟
رپورتاژ آگهی به دریافت لینک فالو از وب سایتهای معتبر منجر میشود و از آنجاکه الگوریتم های گوگل به لینکهای دریافتی از وب سایتهای مطرح اعتبار بالایی میدهند رپورتاژ به سئو و بهینه سازی وب سایت شما کمک میکند.
برخلاف تبلیغات اینترنتی که اثرگذاری آنها محدود است، ماندگاری رپورتاژ بالاست و برای همیشه در وب سایتهای خبری مطرح باقی خواهند ماند.
انتشار اخبار مربوط به کسب و کار شما در سایتهای مطرح به شما اعتبار میدهد و به معرفی هر چه بیشتر برند شما کمک میکند. مخاطب برای منبع خبر ارزش زیادی قائل است و زمانیکه از منابع مطرح و قابل استناد اطلاعات شما را دریافت کند برای شما اعتبار و ارزش بیشتری قائل خواهد شد.
سئوکارحرفه ای:مهندس مهدی مژدهی