آموزش اضافه کردن دکمه تماس در سئوسایت

آموزش اضافه کردن دکمه تماس در سئوسایت

بسیاری از وب سایت های کسب و کار به مشتریان متکی هستند تا با آنها برای نقل قول، اطلاعات پیش فروش یا پشتیبانی تماس بگیرند. به همین دلیل توصیه می کنیم فرم تماس برای تمام وب سایت ها اضافه کنید. با وجود حجم انبوه تلفن همراه در سراسر جهان،اغلب کاربران به راحتی میتوانند باکلیک برروی دکمه تماس با یکدیگر تماس داشته باشند.

اگر فقط یک کسب و کار را شروع می کنید، توصیه می کنیم به دنبال یک سرویس تلفن حرفه ای باشید، بنابراین می توانید از طریق تماس تلفنی، اشتراک گذاری شماره ها با کارکنان و تماس با تلفن همراه خود از هر کجا (به جای یک تلفن ثابت)تماس داشته باشید.

پلاگین Call Now Button

همیشه نصب یک افزونه ساده ترین راه است اما همیشه مناسب ترین راه نیست چراکه بعضی از افزونه ها برای انجام یک کار ساده فشار زیادی به منابع هاست شما می آورند و سبب نمایش خطاهایی مانند Gateway timeout می شود. افزونه Call Now Button ساده ترین راه برای افزودن دکمه تماس به سایت وردپرس خود است.

پس از نصب و فعال سازی افزونه ، جهت انجام تنظیمات افزونه به منوی تنظیمات و Call Now Button مراجعه بفرمایید.روی Advanced settings کلیک کنید تا تنظیمات پیشرفته را نیز ببینید.

Button status: وضعیت دکمه را میتوانید فعال کنید. در اصل همان فعال بودن یا غیر فعال بودن افزونه می باشد.

Phone number: شماره تماس خود را همراه با +98 وارد کنید.

Button text: متن دکمه را می توانید وارد کنید.

Button color: رنگ دکمه را می توانید مشخص نمایید.

Position: موقعیت دکمه را می توانید مشخص کنید که در اینجا چهار حالت گوشه راست، گوشه چپ، پایین وسط یا پایین تمام عرض را انتخاب نمایید.

Click tracking: می توانید این حالت را فعال کنید و در گوگل آنالیز ببینید چه تعداد کاربر بر روی آن کلیک کرده است و … . لینک کنار آن را مشاهده کنید.

Limit appearance: می توانید محدود کنید که در چه صفحاتی نمایش داده شود و یا نمایش داده نشود. با کامای انگلیسی شناسه ها را جدا کنید. برای مثال: (14,155)

Back to old button design:  به سبک قدیمی دکمه نمایش داده می شود.

در پایان تنظیمات را ذخیره کنید و سایت خود را مشاهده نمایید. البته توجه کنید که وقتی از موبایل یا تبلت استفاده می کنید دکمه نمایش داده خواهد شد.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس