ابزارهای SEO

یک ابزار گزارشگری کیفیت SEO، سرمایه گذاری لازم برای هر آژانس دیجیتال، بزرگ یا کوچک است.

برای یکی، مشتریان که می خواهند شاهد پیشرفت باشند. گزارش کامل خودکار با تمام شاخص های مهم کلیدی عملکرد (KPI) که به صورت برنامه ریزی شده است، به راحتی در حال جمع آوری و ارجاع دادن به نقاط داده در آخرین لحظه، ساده تر است.

علاوه بر این، نرم افزار گزارشگری خوب SEO شما به اطلاعات مورد نیاز برای پر کردن موارد اقدام، نتایج آزمایشات را مشاهده خواهید کرد و در نهایت یک کمپین موفقیت آمیز جستجوگرها را اجرا کنید.

صدها ابزار گزارشگری SEO در بازار وجود دارد که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

تجزیه و تحلیل آژانس، SEMrush، Moz، Google Data Studio، آزمایشگاه های اداری و رتبه بندی SEO تنها تعداد کمی از منابع موجود برای سازمان ها هستند.

شبیه به توضیح در املاک و مستغلات – انتخاب هر دو از محل، قیمت و یا اندازه – به عنوان آژانس شما باید تعادل قیمت، ویژگی ها، و سهولت استفاده از وزن.

به عنوان مثال Google Data Studio رایگان است و با ویژگی های نادر مانند ادغام پایگاه داده بسته بندی شده است، اما منحنی یادگیری شیب وجود دارد.

SEMrush همیشه با اضافه کردن ویژگی های جدید و نسبتا آسان برای استفاده است، اما هزینه آن بسیار ارزان است، به خصوص برای سازمان های بزرگتر.

چه چیزی را در ابزارهای گزارشگری SEO جستجو کنید

با استفاده از ابزارهای گزارشدهی SEO بسیاری وجود دارد، چگونه می توانید مطمئن شوید که نرم افزار مناسب را برای آژانس خود انتخاب می کنید؟

در اینجا 13 مورد ضروری از ابزارهای گزارشگری SEO است.

1. اطلاعات دقیق و دقیق منطقه ای

گزارش SEO در مورد اطلاعات است، بنابراین مهم است که نرم افزار دسترسی به داده های دقیق و جاری را به منطقه هدفمند مشتری خود اختصاص داده است.

داده های جستجو از ایالات متحده بی معنی است اگر مشتری شما در حال تلاش برای رتبه بندی خدمات لوله کشی لندن، بنابراین محلی سازی مهم است.

داده ها باید به طور قابل اعتماد به روز شوند تا بتوانید تصمیمات آگاهانه درباره اینکه کجا مشتری شما در مقابل رقابت قرار می گیرد، تصمیم گیری کنید.

2. ادغام با ابزارهای شخص ثالث

به خصوص برای مبارزات بازاریابی دیجیتال در سطح مقدماتی، توانایی گزارش در مورد تمام KPI ها در یک مکان ضروری است.

همپوشانی در دسترس با ابزارهای شخص ثالث (مثلا Google Analytics، Google My Business، Majestic) بهتر است.

بعضی از ابزارها حتی اجازه آپلود مجموعه داده های سفارشی را می دهند.

3. مقیاس پذیری

شما نمی خواهید مجبور شوید که در هر زمان که آژانس به سطح جدیدی می رسد، مجددا در نرم افزار جدید مجددا سرمایه گذاری و دوباره سرمایه گذاری کنید.

ابزار گزارشدهی مناسب SEO باید به خوبی کار کند یا اینکه آیا شما یک مشتری یا 200 دارید.

4. مجموعه ای از ویژگی های قدرتمند

ابزار گزارشدهی سریع SEO باید شامل موارد زیر باشد:

  • ردیابی موقعیت
  • نظارت Backlink
  • داده های رقبا
  • تجزیه و تحلیل.

این یک پاداش است اگر این ابزار ویژگی های گزارش شده برای رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیل، ردیابی تماس و / یا تبلیغات پرداخت شده را به عنوان یک نرم افزار بازاریابی کامل دیجیتال ارائه می دهد.

5. به طور مداوم بهبود و به روز رسانی ویژگی ها

SEO دائما در حال تکامل است. بنابراین باید ابزار گزارش سازی SEO.

همانطور که ما در انتقال از وب ادامه سایت بهینه سازی به وبحضور بهینه سازی، توانایی ابزارهای گزارش به ادغام ویژگی های جدید ضروری است.

6. قابلیت سفارشی کردن گزارش ها

هر مشتری دارای KPI های مختلف، اهداف و اولویت ها است.

بازتاب دادن این در گزارش برای حفظ مشتری بسیار مهم است.

نرم افزار گزارش دهی انتخابی باید بتواند اطلاعات مناسب را در زمان مناسب تأکید کند.

7. ادغام مشتری

یک ابزار گزارشگری خوب SEO باید مشتری را در ذهن داشته باشد.

این باید یک چشم انداز ساده پرنده را از اصول اولیه داشته باشد، بلکه برای مشتریان نیز آسان باشد تا اطلاعات را در سطح عمیق حفاری کنند.

این می تواند به طور خودکار گزارش خلاصه یا 24/7 دسترسی مشتری به داشبورد است.

8. قابلیت گزارش سفید برچسب

در حالی که برچسب زدن سفید ضروری نیست (هیچ مشتری در دریافت یک گزارش با لوگوی گوگل در گوشه بالا ننگ نمی کند)، این امر کمک می کند که نام تجاری سازگار با یکدیگر و شفافیت حرفه ای به همه چیزهایی که مشتری به شما می فرستد، برساند.

9. دسترسی به منابع پشتیبانی

هنگامی که شما یک موانع روبرو می شوید، منابع حمایت از کیفیت می توانند به شما کمک کنند تا مسیری را پیدا کنید.

این که آیا اسناد پشتیبانی دقیق، یک میز چت / سرویس پشتیبانی چت یا پشتیبانی مشتری پاسخگو در رسانه های اجتماعی، پیدا کردن کمک شما برای حل این مسئله مهم است.

10. نسبت هزینه به ارزش

با یک روند مناسب، سرمایه گذاری در زمان و استفاده از منابع حمایت از قدرت، به طور کامل ممکن است نتایج بهتر از یک ابزار گزارشگری آزاد از آنچه که بانک را خراب می کند، دریافت کنید.

مهم نیست که چه چیزی را می خواهید، هزینه ها را منطقی نگه دارید.

آخرین چیزی که می خواهید یک نرم افزار گزارش دهی است که به علت هزینه مرتبط با آن، موجب تردید در گسترش کارکنان یا مشتریان شما می شود.

11. امکان گزارش صادرات

حتی اگر مشتریان دسترسی نامحدود به داشبورد داده می شوند، شما می خواهید گزارش هایی را که حتی بیشتر قابل دسترسی هستند.

توانایی صادرات تمام داده ها از طریق PDF، CSV، XLS، یا ایمیل مهم است.

12. اتوماسیون

با توانایی به صورت خودکار ارسال گزارش ها به صورت تکراری، شما می توانید زمان و پول را صرفه جویی کنید و این منابع را در جای دیگر اختصاص دهید.

13. سهولت استفاده

در ابزارهای گزارشگری پیشرفته و پیشرفته که ممکن است برای یادگیری بیشتر طول بکشد، اما تسهیل تجزیه و تحلیل پیچیده تر است.

به طور کلی، با این حال، توانایی به سرعت کاربران جدید برای سرعت بخشیدن به اهداف مهم است، چه اینکه مشتریان یا کارکنان باشند.

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *