استراتژی سئو و انواع آن

استراتژی سئو و انواع آنReviewed by سئوکارحرفه ای سئوتگ on Jun 15Rating: 5.0استراتژی سئو و انواع آناین استراتژی‌ها بر اساس انواع وب سایت‌هایی است که برای آن‌ها برنامه‌ریزی سئو انجام می‌شود.اما ما تمایل داریم انواع استراتژی‌ها را با ترکیب دو پارامتر تقسیم کنیم: وضعیت فعلی سایت و کارهایی که پیش روی متخصصی که سایت را تبلیغ می‌کند قرار داده‌ شده است.

انواع استراتژی‌های سئو

این استراتژی‌ها بر اساس انواع وب سایت‌هایی است که برای آن‌ها برنامه‌ریزی سئو انجام می‌شود.اما ما تمایل داریم انواع استراتژی‌ها را با ترکیب دو پارامتر تقسیم کنیم: وضعیت فعلی سایت و کارهایی که پیش روی متخصصی که سایت را تبلیغ می‌کند قرار داده‌ شده است. بنابراین، ما استراتژی‌ها را به دودسته تقسیم کردیم.
اما ما تمایل داریم که دو پارامتر دیگر را نیز در این تقسیم بندی اعمال کنیم،‌ وضعیت فعلی سایت و کارهایی که متخصص سئو باید برای ارتقاء سایت انجام دهد. بنابراین پارامترها ما انواع مختلف استراتژی سئو را این‌گونه تعریف می‌کنیم:

1.استراتژی سئو Hop-Hop یا سریع

این استراتژی سئو مربوط به سایت‌هایی است که به‌تازگی ساخته شده‌اند و تعداد صفحات محدودی دارند و هدف مدیران سایت رشد سریع و مداوم ترافیک ورودی از موتورهای جستجو است. بنابراین همه‌چیز باید سریع اتفاق بیفتد که اصطلاحاً به آن hop-hop گفته می‌شود.

2.استراتژی سازنده میانگین Average performer

این استراتژی برای وب سایت‌هایی است که برای اولین روز و سال نیست که در بازار حضور دارند. به نحوی به سایت‌های سابقه دار دلالت دارد. کسب‌وکارهایی که بین رتبه‌های 10 تا 20 گوگل قرار دارند و از توانایی کافی برای اول شدن برخوردار هستند. در این روش اهداف متفاوت‌تر و بزرگ‌تر از روش قبل هستند اهدافی مانند افزایش اعتبار برند و به دست آوردن مشتریان بیشتر از طریق موتورهای جستجو از ویژگی‌های این روش می‌باشد. این استراتژی یک‌ راه عالی برای توسعه و ادامه دادن استراتژی سریع است.

3.استراتژی فیل بزرگ

این استراتژی مخصوص سایت‌هایی است که یک یا چندین رقیب سنتی دارند و سال‌های زیادی است که با هم رقابت می‌کنند. تعداد زیادی از کارمندان و متخصصان بر روی چنین سایت‌هایی کار می‌کنند. اهداف متخصص سئو در اینجا عبارت است از : پیشرفت بهتر از رقبا و پیدا کردن کلمات جدید که در بهینه‌سازی لحاظ شده اند و مانع‌شدن از حضور رقبا در جایگاه‌های اول.

4.استراتژی سایت‌های فروشگاهی

بهتر است این نوع وب سایت خود را از دیگر وب سایت‌ها جدا کنید. برای سایت‌های فروشگاهی یک استراتژی جدا مطرح کردیم زیرا راه‌های توسعه این‌گونه سایت‌ها از سایر سایت‌ها متفاوت بوده و نخواهید توانست با روش‌های ساده موفق شوید.

سئوکارحرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *