اهمیت طول عنوان سئو در سئوسایت

اهمیت طول عنوان سئو در سئوسایت

عنوان سئو یکی از مهم ترین عوامل جذب کاربر است که می تواند سرنوشت سایت تان را تغییر داده و از طریق افزایش نرخ کلیک باعث رشد ترافیک سایت شود.عنوان صفحه تاثیر زیادی بر سئو سایت شما خواهد داشت و میتوانید با تعریف درست آن میزان ورودی سایت خود از گوگل را افزایش دهید.

اهمیت طول عنوان سئو برای بهینه سازی سایت:

عنوان سئو اولین چیزی است که کاربر پیش از ورود به سایت شما در نتایج موتور جستجو می بیند. به همین دلیل اگر عنوان سئو شما به حد کافی کاربردی و جذاب نباشد، اولین و آخرین چیزی خواهد بود که کاربر از شما و برندتان می بیند!

یک عنوان سئو کاربردی باید دارای عبارات کلیدی هدف شما و نام برندتان باشد و نکات بازاریابی محتوا در آن به خوبی رعایت شده باشد.

بسیاری از افراد فکر می کنند که اگر طول عنوان صفحه آن ها زیادتر از حد باشد ممکن است پنالتی شوند! اما این گفته بسیار اشتباه است اصلاً اینطور نیست. اگر طول عنوان شما زیاد باشد دو حالت پیش می آید:

۱- ممکن است گوگل تصمیم بگیرد که عنوان شما را نشان ندهد و بجای عنوانی که انتخاب کرده اید یا تگ H1 شما را نمایش دهد یا تگ های H2 را!

۲- ممکن است عنوان شما بصورت نصفه نمایش داده شود و بقیه عنوان بصورت نقطه چین مشخص شود مانند تصویر زیر:

 کلمات کلیدی در عنوان سئو

زمانی که می خواهید رتبه عبارات کلیدی سایت تان را بهبود بخشید می توانید از آن ها در عنوان سئو صفحات تان استفاده کنید. البته این را هم بگویم که استفاده از این عبارات کلیدی در عنوان اصلی صفحه (H1) نیز به شدت در بهبود رتبه آن تاثیر گذار است اما از آنجایی که عنوان سئو یکی از مهم ترین فاکتور ها برای بررسی مفهوم صفحات و رتبه دادن به آن ها توسط گوگل است، به کار گیری عبارات کلیدی هدف در عنوان سئو می تواند بسیار مهم و اثر بخش باشد.

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس