بالا بردن سرعت وب سایت

بالا بردن سرعت وب سایت

بالا بردن سرعت وب سایت


هنگامی که به سرعت وب سایت شما می آید، آن را به عنوان عامل اصلی SEO رتبه بندی می شود. سرعت بارگذاری وب سایت شما تاثیر قابل توجهی بر میزان نگهداری شما دارد. مطالعات نشان داده است که هر یک از صفحات وب شما که نیاز به بارگیری بیش از پنج ثانیه دارند، 25 درصد بازدیدکنندگان اولیه که در آنجا حضور دارند، از دست می دهند.

سرعت سایت می تواند تاثیر زیادی بر نمرات SEO شما داشته باشد، بنابراین مهم است که آن را تا آنجا که ممکن است بهینه سازی کنید. اما سرعت سایت فعلی شما چقدر است؟ در حال حاضر نمره جستجوگر سرعت سایت من چیست؟

برای به دست آوردن بینش بهتر در نمرات سرعت سایت شما، شما باید از یک ابزار خاص استفاده کنید. ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید آنها را استفاده کنید و یکی از مواردی که ما به شدت توصیه می کنیم، Backlinks مانیتور است.

با استفاده از Backlinks مانیتور شما می توانید نمرات سرعت سایت خود را در مقیاس 1 تا 100 مشاهده کنید. چیز بزرگ در مورد سرعت سایت این است که اطلاعات مربوط به آن به طور مستقیم از گوگل گرفته شده است – به این معنی که این عامل اصلی SEO شما است.

وب سایت شما سریعتر اجرا می شود و نیازی نیست که رتبه بندی وب سایت خود را افزایش دهید. شما هنوز هم می توانید رتبه های نمره عالی، حتی اگر وب سایت شما کمی کندتر است. داشتن یک وب سایت که با سرعت شگفت انگیز اجرا می شود، فقط رتبه بندی شما را بهبود می بخشد، در نتیجه بهینه سازی سرعت وب سایت شما آسیب نمی رساند.

بهبود سرعت وب سایت شما

چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید با آن کار کنید تا سرعت وب سایت شما افزایش یابد. شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد بهینه سازی صفحه در صفحه را پیدا کنید ، اما ما مهم ترین بخش هایی را که باید در آن کار کنید خلاصه می کنیم.

مراحل برای سرعت بخشیدن به وب سایت شما

  • بهینه سازی تصاویر تصاویر در وب سایت شما نقش مهمی دارند. آنها به بازدیدکنندگان شما اجازه می دهند که محتوایی را که شما به آنها ارائه می کنید تجسم کنید. اگر آنها با تصاویر شگفت انگیز ارائه می شوند، بیشتر احتمال دارد که وب سایت خود را بیشتر جذب و بررسی کنند. شما باید تصاویر با کیفیت بالا را در صفحه اصلی خود داشته باشید تا بتوانید توجه کاربران خود را جلب کنید. مشکل این تصاویر زمانی است که آنها به درستی نمایش داده نمی شوند. اگر فضای لازم برای نمایش این تصاویر در اندازه کامل آنها وجود نداشته باشد، باید مقیاس آنها را متناسب با صفحه وب خود قرار دهید. اگر تصویری دارید که 2000 × 2000 پیکسل است، اما با 200 × 200 نمایش داده می شود، برای بارگیری آن تصویر 10 برابر طول می کشد که کاملا غیر ضروری است.
  • با استفاده از طراحی وب سایت ساده تر اگر می خواهید وب سایت خود را سریع و صاف کنید، باید طراحی را ساده تر کنید. این باعث می شود تعداد کل درخواست HTTP که وبسایت شما باید برای بارگیری محتوای آن انجام دهد را کاهش دهد. این درخواست ها برای تمام عناصر مختلف موجود در صفحه وب شما ایجاد می شود. تعداد آنها پایین تر است – زمان بارگذاری سایت پایین تر خواهد بود. همچنین به طور غیر مستقیم بر تجربه کاربر تاثیر خواهد گذاشت.وب سایت های ساده معمولا رتبه های بسیار بیشتری نسبت به آنهایی که بصری پیچیده هستند.
  • ذخیره کردن را فعال کنید اگر ذخیره سازی را در وبسایت خود فعال کنید، زمان لازم برای بازدیدکنندگان تکرار برای بارگیری کامل محتوای شما را کاهش می دهد. هنگامی که این گزینه را فعال کنید، بازدیدکنندگان شما عناصر خاصی از صفحات وب خود را در ذخیره سازی موقت خود ذخیره خواهند کرد. دفعه بعد که آنها از وب سایت شما بازدید می کنند، مرورگرهایشان  قادر به بارگذاری آن بسیار سریعتر خواهند بود.
دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس