برندسازی در سئوسایت چه اهمیتی دارد؟

برندسازی در سئوسایت چه اهمیتی دارد؟

برندسازی در سئوسایت چه اهمیتی دارد؟

برندسازی با سئو یا همان برندینگ، یکی از اهداف مهم مشتری های ما است. در حقیقت سایت، پس از آن که بهینه شد، خود به خود معروف می شود. بسیار از افراد که در حوزه کاری شما همیشه به دنبال سایت می گردند، سایت شما را بارها و بارها در سرچ گوگل می بینند. سایتی که در بسیاری از کلمات کلیدی بالا باشد، مسلما در ذهن ها می ماند. بدین سبب سایت شما سر زبان ها هم میفتد. برندسازی با سئو از همین جا آغاز می شود. رفته رفته سایت شما در شبکه های اجتماعیهم منتشر می شود و به صورت وایرال بین مردم پخش می شود. به خصوص اگر وبسایت دارای مقالات مفید هم باشد، اعتبار بیشتری می یابد. برندینگ در راستای سئو عمل می کند. بدین معنا که برند سازی با سئو اتفاق میفتد و از سوی دیگر برند سازی، خود موجب بهبود سئو سایت می شود. افرادی که به این موضوع اهمیت می دهند، حتما به دنبال بهینه سازی وب سایت خود هستند. برندسازی با سئو سود بالایی برای صاحبان کسب و کار دارد.

هر چه نام برند پرآوازه تر باشد شانس لینک گرفتن آن در وب بیشتر خواهد شد. دیجی کالا را در نظر
بگیرید بخش عمده ای لینک های داده شده به این سایت به خاطر خرید یا انجام کار خاصی نیست بلکه تنها
یک برند منشن می باشد .

اما همین اشاره ها به برند دیجی کالا باعث رشد سئو سایت شده و کلمات کلیدی محصولات این فروشگاه
رتبه بهتری نسبت به سایر فروشگاه ها در گوگل کسب کرده اند.

برندینگ در عموم با نام برندسازی شناخته می شود که از قدیمی ترین و در عین حال قدرتمند ترین روش
های بازاریابی دیجیتال و افزایش فروش محصولات است.برندینگ روحیست که نام برند معنا می بخشد. اشاره به نام برند یکی از بخش های بسیار مهم در سئو است.لذا ارتباط میان برندسازی و بهینه سازی سایت هیچ وقت نباید قطع شود .

روشهای سئو که مي تواند آگاهي از برند شما را افزايش دهد:

 

  • تمرکز بر سايت خود:

در راس اين فهرست وب سايت شما قرار دارد. به ياد داشته باشيد که يک جنبه از جستجوي آنلاين فقط به موتور جستجو تعلق دارد. نيم ديگر آن به جستجو در وب سايت شما تعلق دارد.

  • لينک سازي

استفاده از تکنيک هاي لينک سازي مثل لينک سازي از طريق لينک هاي شکسته، ايجاد اينفوگراف و يا شرکت در جوامع آنلاين و رسانه هاي اجتماعي به واقع مي تواند لينک هاي بيشتري به سمت سايت شما روانه کند.

برندسازی چند اصل بسیار مهم دارد که عبارتند از :

در برند سازی نظر کاربران آنلاین نقش به سزایی برای ایجاد اعتماد کاربران جدید سایت دارد. برندسازی موجب می شود با برتری دادن به برند شما باعث افزایش اعتبار و شهرت آن در بازار رقابت شده و موجب افزایش فروش و خدمات شما می شود. به زبان ساده برندسازی ابزاریست برای بدست آوردن برتری در بین رقبا و این مهمترین عامل موفقیت در کسب رتبه بیشتر آمار بازدید بیشتراست. یک برند قدرتمند سبب می شود فروش بالا رفته و نیاز به تبلیغات کاهش یابد.
ضرورت برندسازی این است که با توجه به حركت مردم به سمت‌ مدگرايی دراختیار داشتن برند معتبرموجب رونق کسب و کار شما می شود.

برندسازی در سئوسایت چه اهمیتی دارد؟

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس