برونسپاری تولید محتوا و اهمیت آن

برونسپاری تولید محتوا و اهمیت آن

انتشار محتوا یکی از بهترین راه‌های بازایابی آنلاین است و نوشتن مقاله یکی از عناصر کلیدی آن محسوب می‌شود. شرکت‌ها به صورت مداوم به دنبال تولید محتوا با کیفیت بسیار عالی هستند. گذشته از کیفیت بالا، محتوا باید باارزش، هیجان‌انگیز و از همه مهمتر، دست اول و اصیل باشد اما بهترین راه برای به دست آوردن چنین محتوایی چیست؟ یکی از راه‌ها استخدام یک گروه نویسنده و روش دیگر استفاده از خدمات شرکت‌های برون سپاری تولید محتوا است.

مهم ترین فرمت های محتوای متنی موارد زیر است :

  • محتوای خبری
  • محتوای علمی
  • محتوای ترجمه ( این فرمت بر اساس نوع فرمت محتوای زبان اصلی تعیین می شود.)
  • محتوای فروشگاهی
  • محتوای بازاریابی
  • محتوای دست نوشته (در این فرمت از بیان عمومی استفاده می شود.)

با توجه به استراتژی و مشاوره های دریافتی، می توانید فرمت محتوای خود را انتخاب کرده و بر این اساس نسبت به سفارش تولید محتوا اقدام کنید.

کسب و کارها در گذشته برای تبلیغات و جذب مشتری به انتشار تراکت، پوستر، بیلبورد و غیره می پرداختند و هزینه های زیادی را نیز متحمل می شدند. اما چه میزان از هزینه هایی که صرف چاپ تراکت و پوستر می شود و یا برای اجاره بیلبورد در طی زمان مشخصی پرداخت می شود، قابل بازگشت است؟ پخش تراکت و پوستر، عدم آشنایی افراد جامعه با کسب وکاری که در بیلبوردهای سطح شهر هستند باعث جلب اعتماد افراد و فروش موفق نخواهد شد و باید در پیشبرد استراتژی های مهم یک سازمان ابتدا به معرفی برند و ایجاد بستری برای شناخت بیشتر جامعه پرداخت، سپس انتظار فروش خوب را داشت. با برونسپاری تولید محتوا، حرکتی بزرگ از بازارهای سنتی به سوی بازارهای جهانی و اینترنتی خواهید داشت. در واقع این مخاطب است که به سوی شما خواهد آمد، بدون اینکه سازمان شما کاربر را بشناسد و یا تبلیغاتی در این زمینه ارسال کرده باشد.

تولید محتوا نوعی اطلاع رسانی برای نیازمندی های مختلف جامعه است که از سوی مشاغل مختلف در وبسایت ها قرار می گیرند. روزانه کاربران زیادی برای خرید، استخدام، روش های جدید کسب و کار و غیره مشغول به گشت و گذار در صفحات وب هستند، کافی است محتوای مفید و بهینه ای در کسب و کار خود داشته باشید تا در صفحه اول گوگل به مخاطب پیشنهاد شوید. راه یافتن به صفحه ی اول سرچ گوگل نیازمند تلاش، صرف زمان و تولید محتوای اصولی است. اگر تا امروز اقدامی در این زمینه نکرده اید، پیشنهاد می کنیم حتما با استفاده از برونسپاری تولید محتوا کسب و کار خود را متحول کنید.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

 

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس