تبلیغات اینترنتی و نقش بنرهای تبلیغاتی

تبلیغات اینترنتی و نقش بنرهای تبلیغاتی در آن !

امروز میخوام با شما درباره تبلیغات اینترنتی و نقش بنرهای تبلیغاتی آن بیشتر صحبت کنم. همه مون مطمئنا با تبلیغات اینترنتی آشنا هستیم، هر تصویر یا متنی که به منظور انتقال پیام تبلیغاتی شما باشد و در بستر اینترنت به اشتراک گذاشته شود را تبلیغات اینترنتی می گویند!!

در این میان تبلیغات اینترنتی و نقش بنرهای تبلیغاتی موضوع اساسی در این بستر است، ما در اینترنت می توانیم از مدل ها و ساختارهای مختلفی استفاده کنیم تا بتوانیم پیام خود را به مخاطبمون منتقل کنیم.

برای انجام این کار هم می تونیم از تبلیغاتی که رایگان هستند استفاده کنیم و هم می تونیم بابت این تبلیغات پول پرداخت کنیم. قطعا وقتی شما بابت تبلیغی هزینه می پردازید می توانید از تبلیغات با کیفیت و با بازخورد بالاتری برخوردار شوید.

حتی در میان تبلیغاتی که شما بابتش پول پرداخت می کنید هم باز تفاوت هایی وجود داره و همه این تبلیغ خوب و موثر نیستند و نمیتونید توقع معجزه داشته باشید. با این حال باید با مدل های مختلف آگهی هایی که میتونیم در اینترنت ازشون استفاده بکنیم تا خودمون رو بیشتر به دیگران معرفی کنیم آشنا بشیم.

 

انواع تبلیغات پرکاربرد در اینترنت :

بیاید یک نگاهی به انواع تبلیغات پرکاربرد در اینترنت داشته باشیم. دو مدل تبلیغ هستند که در اینترنت به بفور دیده می شه. معروف ترین این مدل های تبلیغاتی از طریق بنر و متن هستش که هم بیشتر رایج هست و اصلی ترین روش هایی هستند که سایر مدل های تبلیغاتی را پوشش می دهند.

 

تبلیغات اینترنتی و نقش بنرهای تبلیغاتی

 

تبلیغات بنری:

پرمخاطب، پر هزینه و تاثیر گذاری. این سه کلمه را میتونیم درباره تبلیغات بنری نسبت بدیم. تبلیغاتی که از طریق بنر تبلیغاتی به دیگران نشون می دهید از همه تبلیغات تاثیر بیشتری داره، البته استفاده از تبلیغ بنری به یک یا دو بخش خلاصه نمیشه. خوشبختانه ساختارهای زیادی را برای نمایش بنر در دسترس ما قرار دادند ( منظور وب سایت های نمایش دهنده بنر ) که می تونیم که به مدل های مختلف تبلیغمون رو نشون بدیم.

تو این وسط یک سری های با پرداخت هزینه های متغییر وابسته سایت انتخابی بنری رو تهیه می کنند و بر اساس محلی که امکان پذیر هست بنرشون در جایگاه مربوط در سایت نمایش دهنده قرار می دن.

به این عمل تبلیغات بنری گفته می شود و از طرفی روش دیگه ای که هست و می تونید از این روش هم جذب مخاطب زیادی داشته باشید استفاده از شبکه تبلیغات کلیکی مثل گوگل ادورز هستش.

وقتی به گوگل ادورز میرید می تونید از سایزهای مختلف استفاده و همه چی رو خودتون انتخاب کنید مثلا کجا نمایش داده بشه، تو چه سایز هایی در چه زمانی و در چه پلتفرمی و … همه چی رو به خوبی میتونید انتخاب و مدیریت کنید و یک بودجه ای رو برای تبلیغاتتون به دلاری در نظر میگیریدو  هر کلیکی که روی تبلیغاتتون بشه مبلغی از اون بودجه کم میشه.

 

و اما تبلیغ متنی :

حالا می رسیم به تبلیغ متنی، از هر چی بگذریم یک مدل تبلیغ به اسم متنی هست که سال هاست مورد استفاده قرار می گیره اما خیلی از نظر برندسازی و جذب مخاطب موثر و مفید نبوده !

یعنی اینکه بسیاری از این مدل برای لینک سازی سایت استفاده کردند و نیومدن تو سایت های خوب تبلیغ کنند و بازدید کننده های خوبی هم در کنار این امر بگیرن.

شما در تبلیغات متنی می تونید یک متن بدید و لینک صفحه ی هدفتون رو و سایت مورد نظر که معمولا لینک رو در سایدبار سایت قرار می دن.هم می تونه روی سئو سایتتون مفید باشه و هم اگر شما در یک سایت خوب و با کیفیت تبلیغ بدید می تونید جذب مخاطب واقعی هم داشته باشید.

 

نتیجه ای که میشه گرفت اینه اگر هر مدل تبلیغی مد نظرتون باشه چه بنری چه متنی مهم اینه بتونید نهایت استفاده رو ازش داشته باشید.

برچسب ها
دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس