خدمات سئو و بهینه سازی سایت

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

نکاتی که نشان دهنده اهمیت بالای سئو و بهینه سازی سایت است به شرح زیر می باشد:

  • 76 درصد از افرادی که چیزی در نزدیکی خود جستجو کرده اند، به آن مشاغل رجوع کرده اند.
  • سئو بیش از ۱۰۰۰ درصد ترافیک بیشتری از شبکه‌های اجتماعی ارگانیک هدایت می‌کند.
  • 68 درصد از تجربیات کاربران در محیط آنلاین، با موتورهای جستجو آغاز می شود.

چرا شما باید سایت خود را سئو کنید؟

موتور های جستجو در فراهم آوردن ترافیک هدفمند بی نظیر و منحصر به فرد هستند. افراد زمانی که به دنبال محصول یا خدمات مورد نیاز خود می گردند اولین جایی که بررسی می کنند موتور های جستجو است.

در صد بالایی از ترافیکی که وارد سایت ها میشود از طریق سرچ افراد در موتورهایی جستجوی بزرگی همچون گوگل و بینگ است (که البته در ایران بالا 95 درصد جستجوها در گوگل انجام میشود) . اگرچه شبکه های اجتماعی و سایر انواع ترافیک می توانند بازدید را برای سایت به ارمغان بیاورند، اما موتور جستجو، کانال اصلی ناوبری بیشتر کاربران اینترنت است. این موضوع درباره همه سایت ها صدق میکند.

بنابراین با دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ و انجام فرآیند سئو سایت، می توانید این امکان را برای کسب و کارتان فراهم کنید تا در فضای اینترنت، در دیدرس افراد بسیار زیادی باشید که از قضا مشتریان بالقوه شما هستند.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

خودتان بهتر میدانید که در بازاریابی سنتی و برونگرا همیشه شما به دنبال مشتری هستید و باید مراحل زیر را برای فروش طی کنید.

  1. جلب اعتماد برای خرید از شما (سخت ترین مرحله فروش)
  2. یخ شکنی برای نزدیک تر شدن به مشتری
  3. معرفی کامل محصول و توضیح اینکه چرا این محصول را باید بخرند؟

حالا فرض کنید که چطور می شود اگر که مشتری بالقوه به دنبال شما بیاید آن هم بدون گذراندن مراحل فروش سنتی که هزینه و انرژی بسیار زیادی را از شما میگرفت. همچنین در نظر داشته باشید که بازاریابی سنتی در حال حاضر به تاریخ انقضای خود رسیده است و شما باید هرچه سریع تر خودتان را با بازاریابی نوین همگام سازید. شاید به همین دلیل است که تعداد وبسایت هایی که به دنبال خدمات سئو (SEO) هستند و برایشان اهمیت پیدا کرده است، چندین برابر شده اند.

بنابراین کسب و کار ها برای گسترش کار خود و نیز زنده ماندن، مجبور هستند برای ارتباط سازی و تعامل بیشتر با مشتریانی که به دنبال کار آن ها هستند در فضای اینترنت حضور داشته باشند البته به شرطی که دیده شوند. خب واضح است که بزرگتر شدن دایره مشتریان درآمد بیشتری برای صاحبان کسب و کار در پی خواهد داشت.

کلام آخر

سئو در سال های گذشته به نوعی به اعتبار کسب و کار ها کمک کرده است و بالا بودن وب سایت شما با کلمات کلیدی حوزه فعالیت تان نشان دهنده اعتبار شما و کسب و کارتان است. به همین دلایل بهینه سازی(SEO) سایت یکی از مهم ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ است.

از این رو به شما پیشنهاد میکنم تا حتما روی سئو سایت تان سرمایه گذاری کنید. اما دقت کنید با شخص و یا تیمی کار کنید که به صورت اصولی و استاندارد روی پروژه SEO کار کند و از روش های زود بازده سئوی کلاه سیاه که منجر به پنالتی شدن سایت شما و در برخی مواقع حذف کامل سایت شما از موتور های جستجو میشود استفاده نکنند.

تیم سئوتگ در زمینه سئو و بهینه سازی سایت راهنمای شما خواهد بود. با ما در ارتباط باشید.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس