دامین آتوریتی در سئوسایت چه نقشی دارد؟

دامین آتوریتی در سئوسایت چه نقشی دارد؟

دامین آتوریتی در سئوسایت چه نقشی دارد؟

دامین آتوریتی هم کاملا مانند پیج آتوریتی است، با این فرق که فقط اعتبار دامنه را ملاک قرار می دهد. دامین آتوریتی هم مانند پیج آتوریتی، نمره ای بین صفر تا صد را شامل می شود. اغلب دامین آتوریتی از پیج آتوریتی نمره ای بیشتر دارد.

معیار های مهم در تعیین نمره آتوریتی:

محتوا سایت

 محتوا یکی از اصلی ترین عوامل در بهبود سئوسایت است. شما می توانید به وسیله محتوا مخاطبین را به سایت خود جلب کنید و بازدید سایت خود را بالا ببرید. در این چنین شرایطی اگر کیفیت محتوای شما مناسب باشد کاربران مدت زمان بیشتری را در سایت شما می گذرانند و این عامل یعنی مدت زمانی که یک کاربر در سایت شما سپری می کند؛ یکی از اصلی ترین و مهم ترین فاکتورهای سئو و آتوریتی است.

سئو سایت

اینکه سایت را چگونه سئو کرده باشید، روی نمره آتوریتی و بهبود آتوریتی سایت شما تاثیرگذار است. بنابراین تمام سعی خود را کنید تا سایتتان را با روش سئو کلاه سفید بهینه کرده باشید، که بتوانید این گونه بهترین نتیجه را بگیرید.

بک لینک به سایت

در این معیار از معیار های افزایش نمره آتوریتی، لینک هایی که به دامنه شما داده می شود، مورد بررسی قرار می گیرد. معیار بک لینک ها هم بر اساس تعداد صفحه هایی است که به شما لینک داده و هم مربوط به تعداد دامنه هایی است که به شما لینک می دهند. به صورت کلی از نظر آتوریتی، در بک لینک هایی که گرفته می شود، موارد زیر مهم اند:

  • تعداد دامنه هایی که به شما لینک داده اند
  • تعداد صفحاتی که از یک دامنه به شما لینک داده اند
  • آتوریتی صفحات و دامنه هایی که به شما لینک داده اند (Moz Rank , Moz Trust)
  • فالو و نوفالو بودن لینک هایی که به سایت شما داده می شود

سیگنال های شبکه های اجتماعی

از میزان منتشر شدن یک مطلب در شبکه های اجتماعی، گوگل متوجه می شود که یک مطلب به چه میزان از نظر کاربران مفید است. این منتشر شدن ها باعث می شود، از نظر موتور های جستجو مطالب مهم تر به نظر بیاید. موز هم از همین سیگنال های استفاده می کند تا آتوریتی صفحه را مشخص کند. پس برای بهبود آتوریتی سایت خود از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

دامین آتوریتی در سئوسایت چه نقشی دارد؟

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس