سئوسایت و اهمیت لینک بیلدینگ در سئو

سئوسایت و اهمیت لینک بیلدینگ در سئو

لینک بیلدینگ فرایندی است که از وب سایت های دیگر به سایت شما، هایپرلینک گرفته می‌شود. هایپرلینک راهی برای کاربران است تا بین صفحات مختلف اینترنت حرکت کنند. موتورهای جستجو از لینک ها برای پیمودن وب استفاده می‌کنند. این موتورهای جستجو با استفاده از لینک‌ها بین صفحات وب سایت شما و تمام وب سایت های دیگر جستجو می کنند. روش های زیادی برای لینک ها و لینک بیلدینگ وجود دارد و با وجود تفاوت آن ها از نظر دشواری، سئوکاران بر این دیدگاه که لینک بیلدینگ یکی از سخت ترین قسمت‌های کارشان است، اتفاق نظر دارند. تعداد زیادی از سئوکاران زمان زیادی برای انجام این کار صرف می‌کنند. به همین دلیل اگر می توانید هنر سازماندهی لینک های با کیفیت را به دست آورید می‌توانید برای بدست آوردن جایگاه های برتر نتایج موتورهای جستجو (SERP) وارد رقابت شوید.

اهمیت لینک بیلدینگ برای SEO :

آناتومی هایپرلینک

برای دانستن اهمیت لینک بیلدینگ، ابتدا مهم است که اساس تشکیل لینک‌ها، طریقه یافتن لینک‌ها توسط موتورهای جستجو و تفسیر موتورهای جستجو از لینک ها را بدانیم.

 

 

تگ شروع لینک: تگ لینک به موتورهای جستجو اعلام می‌کند که لینک یا پیوند به چیزی باید پیگیری و دنبال شود.

آدرس ارجاع لینک: متن نوشته شده برای href نشان می‌دهد که URL به کدام لینک اشاره دارد. آدرس ارجاع لینک، همیشه یک صفحه وب نیست. این مورد می‌تواند آدرس یک تصویر یا فایل برای دانلود باشد. در مواردی نیز شما چیزی غیر از URL می بینید که با علامت # آغاز شده است. این لینک ها یا پیوندهای محلی می باشند که به قسمت های مختلف صفحه اشاره می‌کنند.

انکر تکست لینک: این بخش، همان متن داخل صفحه است که کاربر می بیند و در صورتی که تمایل داشته باشد بر روی آن کلیک کرده و به آدرس مربوطه ارجاع داده می‌شود. متن این قسمت معمولا فرمتی متفاوت دارد و به شکلی است که در کنار متن های اطراف جلب توجه کند. معمولا این متن به رنگ آبی یا به صورت خط دار دیده می شود به طوری که نشان دهد که متن قابل کلیک کردن است.

تگ پایان لینک: این قسمت انتهای تگ لینک را به موتورهای جستجو اعلام می‌کند.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس