سئوکار حرفه ای و انواع متخصص سئو

سئوکار حرفه ای و انواع متخصص سئوReviewed by سئوکارحرفه ای سئوتگ on Jun 18Rating: 5.0سئوکار حرفه ای و انواع متخصص سئوسئو سایت به معنای همراه کردن سایت با الگوریتم ها و پارامترهای موتورهای جستجو است. این کار به صورت خودکار و اتوماتیک وار انجام نمی شود

سئو سایت به معنای همراه کردن سایت با الگوریتم ها و پارامترهای موتورهای جستجو است. این کار به صورت خودکار و اتوماتیک وار انجام نمی شود. بلکه سایت نیاز به یک اپراتور دارد تا بتواند با مهارت و به کارگیری استانداردهای لازم، سایت را بهینه سازی کند. به چنین فردی، سئوکار گفته می شود. گاهی ممکن است چند نفر با یکدیگر سایت را اداره و بهینه کنند. در این صورت هر یک از اعضای تیم، یک وظیفه را بر عهده می گیرند. در برخی موارد نیز یک فرد مسئولیت اداره تمامی بخش های سایت را بر عهده دارد. این فرد می تواند به چندین شکل عمل کند. به طور کلی بخش های مختلف سایت برای بهینه سازی عبارتند از:

طراحی سایت

تولید محتوا

اداره فنی و پشتیبانی از سایت

انواع متخصص سئو

همان‌طور که برای انجام سئوی سایت روش‌های مختلفی وجود دارد؛ متخصص‌های سئو هم انواع مختلفی دارند:

سئوکارهای کلاه سفید

سئوکارهای پاک دست و البته کاربلد در این دسته جا می‌گیرند؛ این دسته از سئوکارها با استفاده از تکنیک‌ها و اصول مورد تایید موتورهای جستجو مثل بهینه‌سازی تصاویر، بهینه‌سازی آدرس‌ها و …. می‌توانند در بازه زمانی نسبتا طولانی، سایت شما را به رتبه‌های بالای موتورهای جستجو برسانند.

سئوکارهای کلاه سیاه

سئوکارهای کلاه سیاه با استفاده از روش‌های مختلف، سعی در گمراه کردن موتورهای جستجو دارند؛  اگر با استخدام یک سئوکار کلاه سیاه، رتبه سایتتان به یکباره سیر صعودی پیدا کرد یا حتی تبدیل به اولین نتیجه گوگل شد؛ زیاد ذوق زده نشوید چرا که موتورهای جستجو خیلی زود سایت شما را به عنوان اسپم شناسایی می‌کنند بنابراین سایت شما شامل جریمه می‌شوید.

سئوکار حرفه‌ای چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

1-    اهل مطالعه و کنجکاو باشید: متخصصان سئو با رصد کردن الگوریتم‌های جدید گوگل، سعی می‌کنند تکنیک‌های به روز بهینه‌سازی سایت را فرابگیرند؛ سئوکارها کارآگاه‌های مادرزادی هستند که برای پیدا کردن دلایل موفقیت، سایت‌های دیگر را زیرورو و تحلیل می‌کنند. بنابراین اگر اهل سرچ هستید و نگاه جزیی‌نگری دارید می‌شود گفت تا حدی برای تبدیل شدن به یک کارشناس سئو آماده‌اید.
2-    به زبان انگلیسی مسلط باشید: واقعیت این است که علم سئو در کشور ما، هنوز هم دانشی نوپا است و شما به عنوان یک کارشناس‌ سئو، گاهی مجبور هستید برای یافتن پاسخ سوالتتان به سراغ سایت‌های خارجی بروید؛ پس آشنایی با زبان انگلیسی، یکی از شرط‌های اصلی برای تبدیل شدن به یک سئوکار حرفه‌ای است.
3-   صبور و پیگیر باشید: اگر بخواهید به طور دقیق و اصولی رتبه‌ی یک سایت را افزایش بدهید، باید صبور باشید. بارها و بارها برنامه‌ریزی کنید و از شکست نترسید، گاهی حتی لازم است برای یافتن یک کلمه کلیدی ساده، بیشتر از ده نتیجه اول گوگل را بررسی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *