سئوی درون صفحه و بهینه سازی سئوسایت

سئوی درون صفحه و بهینه سازی سئوسایت

سئوی درون صفحه و بهینه سازی سئوسایت

هر کدوم از روش های سئو در رتبه بندی شما در نتایج موتورهای جستجو تاثیر میگذارد. برای رسیدن به این هدف همه ی ما سعی می کنیم وب سایتی رو طراحی کنیم که مورد جریمه ی الگوریتم های گوگل قرار نگیرد. این کار همون چیزیست که باید از سئو و بهینه سازی انتظار داشته باشیم. عوامل موجود در الگوریتم گوگل که رتبه بندی وب سایت شما رو تعیین می کند میشه به دو دسته تقسیم کرد: عوامل درون صفحه و برون صفحه.

بهینه سازی و seo درون صفحه سایت

۱. بهینه سازی عنوان صفحه

یکی از مهمترین مسائل در بهینه سازی درون سایت، تگ عنوان صفحه است. تگهای عنوان از همان اولین روزهای پیدایش وب­ سایت وجود دارند و باید بطور مستقل بهینه سازی شوند. هیچ دو صفحه ای نباید تگ های عنوان مانند هم داشته باشند.

تگ عنوان حداکثر باید ۶۰ کاراکتر باشد. هنگام نوشتن عنوان صفحات باید در اوایل عنوان از کلیدواژه ­ها و همینطور نام شرکت تان استفاده کنید. برای مثال، “سئو و طراحی وب سایت حرفه ای ” میتواند عنوان مناسبی برای صفحه مان باشد.

۲. آدرس URL

URL همان چیزی است که در قسمت آدرس بار مرورگر تایپ میشود و ما را مستقیم به وبسایت یا یکی از صفحات آن میبرد. در بهینه سازی URL، باید کلیدواژه ها را با URLها تطبیق دهید تا زمانی که موتورهای جستجو URL را می گیرند، درک بهتری از محتوای درون آن پیدا کنند.

۳. لینک­ دهی داخلی

لینک داخلی یعنی از صفحات سایت خود به صفحات دیگری از سایت لینک بدهید تا کاربر بخوبی در سایت هدایت شود. بدین صورت روبات های موتورهای جستجو میتوانند از طریق این لینک ها از یک صفحه به صفحه دیگر بروند، و متوجه میشوند کدام صفحات سایت به صفحات دیگر مرتبط هستند.

اهمیت بهینه سازی و سئو درون صفحه سایت:

سئوی درون صفحه تمام عناصر بهینه سازی سایت است که تحت کنترل شما میباشد. تمرکز بر سئوی درون صفحه احتمال آنکه استراتژی سئوی برون صفحه شما را نیز به موفقیت برساند، افزایش میدهد.

سئوی درون صفحه، تمرین بهینه سازی صفحات وب شخصی شما است تا بالاترین رتبه را بدست آورده و ترافیک موردنظر را در موتورهای جستجو کسب کند.

سئوی درون صفحه به محتوا و منبع کد HTML یک صفحه و سئوی برون صفحه به لینک ها و سایر سیگنال های خارجی اشاره می کند.

سئوی درون صفحه و بهینه سازی سئوسایت

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس