سئو مارکتینگ چیست و چه مزایایی دارد؟

سئو مارکتینگ چیست و چه مزایایی دارد؟

سئو مارکتینگ چیست و چه مزایایی دارد؟

سئو مارکتینگ :

سئو مارکتینگ از جمله فرایندهایی است که می‌توانید با کمک آن سئوسایت خود را بهبود بخشید و رتبه سایت را ارتقا دهید. با کمک این روش می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای رتبه سایت خود را ارتقا دهید. شما می‌توانید با کمک این تکنیک سرمایه‌گذاری‌های لازم را روی سایت خود انجام دهید. درنهایت نیز روش محتوای ارزشمندی را برای سایت خود تهیه کنید، و رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید.

فرایند سئو مارکتینگ

موتورهای جستجو نظیر گوگل برای این که وضعیت سایت شما را مشخص کند، از الگوریتم‌های متنوعی استفاده می‌کنند. از مهم‌ترین فاکتورهایی که رتبه سایت شما را در بین موتورهای جستجو مشخص می‌کند، محتوای سایت شماست. به صورت کلی می‌توانیم بگوییم موتورهای جستجو تصاویر و یا ویدئو سایت شما را درک نمی‌کنند. به همین علت نیز باید روی تولیدمحتوای سایت وقت زیادی بگذارید، تا بتوانید سایت خود را در مجموعه نتیج برتر موتورهای جستجو قراردهید.

توجه داشته باشید، الگوریتم های موتورهای جستجو هر روزه محتوای سایت شما را موردبررسی قرارنمی دهند بلکه این کار در یک بازه مشخص صورت می گیرد. همین موضوع نیز سبب می شود تا  زمان لازم را برای سئو مارکتینگ داشته باشید. حال زمانی که ربات های گوگل سایت شما را بررسی می کنند و مطالب تازه و جدیدی را می بینند، سایت شما امتیاز بیشتری را کسب می کند.

مزایای استفاده از سئو مارکتینگ:

  1. شما می توانید با به کارگیری سئو در خدمات خود، سایت خود را در بین رتبه های برتر گوگل قراردهید، و نرخ کلیک سایت خود را بالاتر خواهیدبرد. توجه کنید زمانی همه فعالیت های شما نتیجه بخش خواهدبود که کاربر بتواند از تمامی سایت های اینترنتی به سایت شما دسترسی داشته باشد.
  2. شما می توانید با کمک سئومارکتینگ بک لینک هایی را در سایت خود ایجادکنید، که رتبه سایت شما را در موتورهای جستجو بهبودبخشید. بدین ترتیب احتمال بازدید سایت شما توسط کاربران نیز بالاتر می رود.
  3. با کمک سئو مارکتینگ می توانید رتبه سایت خود را بهبود بخشید و درنهایت نیز رتبه الکسا خوبی را کسب کنید. کاهش رتبه الکسا می توانند تاثیرات مخربی روی سایت شما داشته باشد، به همین دلیل باید کیفیت محتوای خود را دراین زمینه بالاتر ببرید.

سئو مارکتینگ چیست و چه مزایایی دارد؟

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس