شرح وظایف سئوکار
متخصص سئو
وظیفه متخصص سئو به نمایش در آوردن وب سایت ها در رأس نتایج موتورهای جستجو است. ده سال پیش این کار بسیار متفاوت از حالت کنونی اش بنظر می رسید و امروزه مستلزم مجموعه مهارت های کاملا جدیدی است که در آن زمان مورد نیاز نبود.
متخصص سئو امروزی می باید در خلال حل مسئله ، تصمیم گیرنده ای قادر به اولویت بندی و تولید محتوای مناسب و بکارگیری آن باشد. حتما این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید که : “محتوی پادشاه است”. متخصصان سئو می دانند که موتورهای جستجو ارزش زیادی برای محتوای کیفی قائل اند که قطعا شامل کلید واژه ها یا عباراتی است که ترافیک سایت را افزایش می دهد.
آنها همچنین آزمایشات متنوعی را به منظور بررسی تکنیک های بازاریابی موتور جستجو ، طرح کلی وب سایت و تبلیغات سایت به منظور بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو به اجرا در می آورند. آنها هنگام پیدا کردن بهترین موقعیت ها برای قراردادن لینک ها و در پیش گرفتن رویکرد بهینه در رابطه با پیوندهای داخلی در مطالب سایت، از اهمیت پیوندهای داخلی و توان حل مسئله حل کنی سریع و سودمند آنها آگاهند.
متخصص سئو به منظور بهبود و ارتقا دادن وب سایت ها ، آنها را تحلیل کرده و با داشتن اطلاعات گسترده درباره جستجوی کلید واژه ها و کپی رایت سئو ، به عنوان رابطی میان بخش های مختلف در سازمانی که سایت به آن تعلق دارد عمل می کند.
متخصصان مدرن سئو می دانند که موتورهای جستجوگر ارزش فراوانی برای محتوای کیفی قائل اند؛ محتوایی که مسلما ترافیک بازدید کننده گان به سایت را افزایش می دهد.
مدرک دانشگاهی و حداقل یک تا سه سال تجربه وب برای موقعیت شغلی متخصص سئو لازم است که مشتمل بر دانش HTML , CSS, ، زبان برنامه ریزی و بلاگ نویسی می باشد.