فرایند سئوی داخلی در سئوسایت

فرایند سئوی داخلی در سئوسایتReviewed by سئوکارحرفه ای سوتگ on Feb 29Rating: 5.0فرایند سئوی داخلی در سئوسایتسئو داخلی یا on-page seo به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها در نحوه ارائه محتوا، سئوی کلی سایت و رعایت اصول بهینه‌سازی گفته می‌شود که موجب بهینه‌سازی سایت و ترافیک می‌شود.

سئو داخلی چیست؟

سئو داخلی یا on-page seo به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها در نحوه ارائه محتوا، سئوی کلی سایت و رعایت اصول بهینه‌سازی گفته می‌شود که موجب بهینه‌سازی سایت و ترافیک می‌شود.

موتور جستجوی گوگل، الگوریتم‌های مختلفی دارد و با آن‌ها، سئو را مورد آنالیز قرار می‌دهد. یکی از این الگوریتم‌ها، الگوریتم پاندا است که نقش پر رنگی در خصوص بهبود سئو داخلی دارد. زیرا کیفیت محتوای درون سایت که از عوامل مهم در سئو است را تشخیص می‌دهد.هر چه در محتوای سایت از کلمات کلیدی به صورت مناسب و کافی استفاده شده باشد و متن محتوا طولانی‌تر و مفیدتر باشد، برای سئو داخلی مناسب‌تر است.همچنین ساختار سایت باید بهینه باشد و قابلیت ریسپانسیو شدن داشته باشد.

برای درک بهتر این مفهوم، بگذارید یک ساختار کلی در ذهنتان ایجاد کنم؛ بهینه سازی داخلی موارد بسیار مهم زیر را در بر می گیرد:

فرایند سئو فنی on page

  • ثبت نام کاربر در سایت
  • ثبت نام در وبمستر گوگل ( برای اینکه بتوانید سایت خود را به دقت بررسی کنید به این ابزار رایگان گوگل نیاز دارید. برای بررسی خطاها، محتوای کپی، سایت مپ، ریدایرکت ها، تنظیمات سئو منطقه ای این سایت به شما کمک می کند.این مباحث که در حوزه سئوی تکنیکال یا فنی سایت شناخته می شود را نباید نادیده بگیرید. )سایت مپ
  • url ( تا حد امکان و حاوی کلمات کلیدی باشد. )
  1. Title
  2. H1
  3. Description
  4. Keywords
  5. تگ alt و title برای عکس
  6. Canonical
  • محتوای منحصر به فرد ( اگر سایت شما محتوا محور است باید با دقت بیشتری محتوا و متن آن را انتخاب و بارگذاری کنید. گوگل محتوای کپی را شناسایی کرده و جریمه میکند و همه زحمات سئو شما بر باد می رود.
  • Google Places را اضافه کنید .( این امر می تواند بازدید کنندگان بیشتری برای سایت شما به دنبال داشته باشد. )
  • بررسی سرعت سایت (سرعت بارگیری بسیار مهم است زیرا در رتبه بندی وب سایت تأثیر می گذارد ، بنابراین شما باید حتما سرعت بارگیری را بررسی کنید ، تعیین کنید که چه اسکریپت ها یا فایل هایی بارگیری می شوند ، عملکرد میزبانی وب(hosting) را بررسی کنید (برخی از تغییرات لازم را ایجاد کنید یا اصلاً میزبان را تغییر دهید).
  • برای ردیابی ترافیک سایت ، باید Google Analytics یا ابزار دیگری نصب کنید
  • اضافه کردن شبکه های اجتماعی
  • لینک داخلی

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *