متخصص سئو چه وظایفی در برابر سئوسایت دارد؟

متخصص سئو چه وظایفی در برابر سئوسایت دارد؟

علم سئو، علمی انعطاف‌پذیر و پرچالش است؛ و شما برای تبدیل شدن به یک سئوکار حرفه‌ای، باید علاوه بر مهارت در زمینه سئو و آشنایی با زبان انگلیسی، خصوصیات اخلاقی مثل صبر و پشتکار را باید در خودتان تقویت کنید و همچنین توانایی کار با ابزارهای مختلف از جمله google page speed insights و افزونه‌هایی مثل الکسا را داشته باشید. بنابراین اگر به سئو علاقه‌مندید با کمی تلاش و پشتکار می‌توانید به یک سئوکار حرفه‌ای تبدیل شوید و آینده درخشانی برای خودتان رقم بزنید.

وظایف متخصص سئو:

-مشخص کردن استراتژی مناسب برای تولید محتوا:یکی از روش های مناسب برای افزایش رتبه سایت محتوای مناسب است و باید بدانید که تیم تولید محتوا از کجا مقالات خودشان را استخراج می کنند یکی از وظایف سئوکار تجزیه و تحلیل رقیب و موتور جستجو می باشد این افراد با جستجو کردن و استخراج مطالب پر کاربرد که امکان ایجاد کردن بک لینک را داشته برای تولید محتوای سئو شده به تیم کمک خواهند کرد.

-پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب در موتورهای جستجو:یک محتوا هر مقداری هم که جذاب بوده اگر کلمه کلیدی نداشته باشد در روی رتبه سایت تاثیر زیادی نداشته و متخصصان سئو واژه های کلیدی که با موضوع مرتبط است را پیدا کرده و تلاش دارند که ماده اولیه خام را در اختیار تیم قرار دهد.

-امکان ساختن بک لینک:شما به عنوان یک متخصص سئو باید قادر هستید به بقیه مطالبی که مرتبط هستند لینک دهید شما می توانید با رپورتاژهای مختلف در سایت های خبری لینک سازی کرده و آمار سایت خود را افزایش دهید شما می توانید از بک لینک های مختلفی مثل بک لینک از پرسش و پاسخ ، بک لینک از فیلم ، اینفوگرافیک و غیره استفاده کنید.

بهینه کردن صفحه های کپی و فرود برای بازاریابی موتور جستجو:برای مثال شما به دنبال یک کتاب هستید و به صورت اتفاقی آن کتابی که به دنبالش می گشتید را پیدا کردید شما با کلیک روی عکس به صفحه کتاب منتقل شده ولی آن صفحه ای که می بینید خیلی شلوغ است و منصرف می شوید یک سئوکار باید با ایجاد کردن صفحه های جذاب فرود و استفاده کردن از روش های تکنیکی مانند حذف کردن منوی ناوبری ، تشکر کردن از کاربران برای انجام دادن فعالیت و غیره نرخ پرش سایت خودتان را کاهش داده و زمان ماندگار شدن در سایت را بالا ببرید.

بهینه کردن سایت توسط توصیه های موتورهای جستجو:یکی از کارهای یک سئوکار کنجاو بودن است او باید همواره موتورهای جستجو را برای پیدا کردن آخرین الگوریتم ها جستجو کند و برای این کار سایت های معتبر انگلیسی را هم مشاهده کند و باید به زبان انگلیسی هم تسلط داشته باشد.

داشتن استراتژی برای ساختن لینک و توسعه دادن آن:شما بعد از مشاهده دوره ساخت بک لینک و تجزیه و تحلیل کردن سایت می فهمید که چه نوع بک لینکی برای مخاطب تاثیر زیادی دارد و قادر هستید استراتژی بک لینک سازی را مشخص کنید.

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس