هدر سایت زیبا و ویژگیها و مزایای آن

هدر سایت زیبا و ویژگیها و مزایای آن

طراحی هدر سایت ازجمله مهمترین کارهای گرافیکی در طراحیقالب سایتمی باشد برای طراحی هدر سایت باید از تصاویر مناسب  استفاده کنید اولویت در طراحی هدر سایت استفاده از تصاویر خود سازمان یا شخص مورد نظر یا همان مشتری شماست همیشه سعی کنید در طراحی هدر سایت یا در طراحی اسلایدر سایت از خود مشتری تصاویر را بگیرید و با کمی انجام کار گرافیکی روی آنها آن را در طراحی قالب گرافیکی سایت استفاده کنید طراحی هدر سایت مذهبی اغلب با طراحی هدر سایت سازمانی و هدر شخصی کاملا متفاوت است.

ویژگی های یک هدر سایت مناسب :

شلوغ نبوده و به دور از هرگونه استفاده بی رویه از متون باشد . بلکه باید کاملا هدفمند و به دور دقیق از متن ها و شعارهای خود در تصویر هدر استفاده شود .
از سایز یا ابعاد استاندارد استفاده شود بطوری که کاربر در هر پلتفرمی که تصویر را مشاهده می کند ، همچنان تصویر برای آن خوانا ، قابل درک و جذاب باشد .
به طراحی گرافیک هدر اهمیت دهید ، اینکه تصویر ابتدایی وب سایت شما از یک گرافیک مناسب ، جذاب و موثر برخوردار باشد . میتواند نقش مهمی را در ادامه بررسی و خواندن صفحه اینترنتی شما برای کاربر داشته باشد و کاربر را برای ادامه و مشاهده دیگر صفحات شما ترقیب کند .

مزایای هدر سایت زیبا:

در نظر داشته باشید که رنگ و تصاویر مرتبط به همراه یک سری ایده پردازی های خاص سبب می شود که فضای موجود در سایت بسیار زیبا نشان دهد. در نظر داشته باشید که هدر سایت یک نوع معرف قوی برای سایت است، طبق بررسی های انجام شده هر کاربر در ابتدا به محض ورود به سایت به هدر آن توجه می کند. هدر در حدود 50 درصد از زیبایی های سایت شما را به خود اختصاص می دهد. اینطور که مشخص شده است شما با داشتن یک وب سایت زیبا با هدری خاص و تکراری یک تیر و دو نشان کرده اید. بهتر است که هدرها خاصیت بزرگ نمایی داشته باشند و به صورت دقیق کاربر را از وضعیت موجود سایت مطلع سازند.

یکی از اصل هایی که برای طراحی هدر سایت دیده می شود استفاده از تصاویر بسیار زیبا برای بخش هدر سایت است، بهتر است که تصاویر برای هدر سایت با حجم کم انتخاب شود به این ترتیب لود شدن آن سریعتر بوده و می تواند بسیار کاربردی تر باشد.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس