پست مهمان چگونه پستی است؟

پست مهمان چگونه پستی است؟

پست مهمان چیست؟

به هر محتوایی که در یک وب سایت منتشر می شود، یک پست می گویند. هر پست می تواند شامل متن نوشتاری، تصویر، ویدئو، فایل صوتی، اینفوگرافیک یا هر محتوای دیگر باشد. تولید محتوای ارزشمند کار چندان ساده ای نیست! معمولا وب سایت های معتبر برای تولید و انتشار محتوای ارزشمند، یک یا چند نویسنده، گرافیست و تولید کننده محتوا استخدام می کنند. در واقع محتوا در دنیای وب خدایی می کند و بدون وجود آن عملا وب سایت ها قادر به رقابت سالم نیستند!

احتمالا می پرسید که پست مهمان چیست؟ بسیاری از سایت ها وجود دارند، که به کاربران اجازه می دهند، تا در آن عضو شده و بتوانند محتوای تولیدی خود را منتشر کنند. به ازای هر پست که کاربران در سایت قرار می دهد، برای پاداش اجازه لینک دادن به سایت خودشان را دارند. از این رو بسیاری از افراد برای اینکه برای سایت شان بک لینک رایگان فراهم کنند، به سراغ اینگونه سایت ها می روند.

این یک معامله برد-برد است. هم سایت پذیرای پست مهمان، محتوای جدیدی به دست می آورد و از طرفی کاربری که پست مهمان را تولید کرده بک لینک رایگان به دست می آورد.

برای قرار دادن پست مهمان چندین روش وجود دارد، که مهمترین آنها عبارتند از: پست مهمان رایگان و پست مهمان پولی.

بهترین زمان برای نوشتن یک پست مهمان:

شما همواره یک فرصت طلایی برای نوشتن یک پست مهمان پیدا نخواهید کرد، اما موارد مهمی وجود دارند که در زمان مناسب می‌توان از آن‌ها بهره برد.

  • زمانی که یک سایت شما را در یکی از پست‌ها یا شبکه‌های اجتماعی خود منشن می‌کند.
  • زمانی که آن سایت، کسب‌وکار شما یا محصول شما را در یکی از پست‌های خود قرار می‌دهد.
  • زمانی که وبلاگی به شکل علنی درخواست نوشتن پست مهمان می‌دهد.
  • زمانی که آن وبلاگ یک پست مهمان دیگر را منتشر می‌کند.

مزایای پست مهمان:

فرد با قرار دادن یک پست مهمان در سایت‌های گوناگون می‌تواند بک لینگ رایگان به دست آورد. همانطور که احتمالاً می دانید، برای سئو و موتورهای جستجو تعداد بک لینک‌های موجود در پست بسیار اهمیت دارد. در واقع بک لینک‌هایی که در پست ایجاد می‌شود در زمان رتبه بندی سایت‌ها، توسط موتورهای جستجو مانند گوگل و سایر موتورها، مورد توجه قرار می‌گیرند. در حالت کلی، اگر سایت دارای لینک‌های معتیر و استاندارد باشد، اعتبارش افزایش پیدا می‌کند.

علاوه بر آن، زمانی که یک مدیر سایت در چندین سایت مختلف از طریق پست مهمان به سایت خود لینک می‌دهد، زمانی که کاربران آن پست را مطالعه کنند و روی لینک قرار داده شده کلیک کنند، بازدید سایت بالا می‌رود. به این صورت که با هر یک عدد کلیک برای سایتی که لینک آن در پست مهمان قرار داده شده است، امتیاز مثبتی در نظر گرفته می‌شود. در نهایت، گوگل این موارد به آنالیز کرده و رتبه بالاتری برای صفحه ورود سایت در نظر می‌گیرد.

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کابین وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس